اتفاق عجیبی در فوتبال زنان برای اولین بار: زد و خورد شدید در لیگ برتر فوتبال بانوان

درگیری شدید در فوتبال زنان ایران در اصفهان! + عکس

در اتفاقی عجیب، زد و خورد شدیدی در لیگ برتر فوتبال بانوان به وجود آمد که با عنوان درگیری شدید در فوتبال زنان ایران و عناوین مشابه در فضای مجازی منتشر شد.

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران 7

مجله اینترنتی پارسی گو: در اتفاقی عجیب، زد و خورد شدیدی در لیگ برتر فوتبال بانوان به وجود آمد که با عنوان درگیری شدید در فوتبال زنان ایران و عناوین مشابه در فضای مجازی منتشر شد.

هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان شب گذشته در شهرهای مختلف برگزار شد. بازی‌هایی که قطعا یکی از آنها در تاریخ فوتبال بانوان ماندگار خواهد بود. دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری سیرجان.

زد و خورد شدید در لیگ برتر فوتبال بانوان

از بازی هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان، شب گذشته تیم ذوب آهن اصفهان در خانه از تیم شهرداری سیرجان میزبانی کرد. دیداری که در نهایت با دو گل تیم مهمان یعنی شهرداری سیرجان به پایان رسید و البته با توجه به چیزی که گفته شد نتیجه این بازی سوژه ای عجیب نبود تا بتوان این بازی را در رده تاریخی ترین بازی های فوتبال بانوان دانست. سوژه اصلی بازی در زد و خورد در آن برای اولین بار چشم ما را به کتک کاری بانوان فوتبالیست نیز روشن کرد.

این بازی در حالی برگزار شد که هر دو تیم از جمله مدعیان برای رسیدن به جایگاه ابتدایی جدول رده بندی بودند و به همین دلیل کاملا واضح بود که هر دو تیم به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی پا به این میدان گذاشتند. این بازی که از همان دقایق ابتدایی بسیار فیزیکی و خشن دنبال می شد تا پایان نیمه اول تنها یک گل داشت و آن هم توسط فاطمه سهرابی برای تیم شهرداری سیرجان به ثمر رسیده بود.

پس از این گل پیدا بود که ذوبی ها حملات خود روی دروازه حریف سیرجانی را چند برابر خواهند کرد تا گل مساوی را به ثمر برسانند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که شهرداری‌چی‌ها موفق شدند دومین گل را نیز توسط سهیلا نظام آبادی به ثمر برسانند و موقعیت خود را در رده دومی جدول رده بندی محکم تر از قبل کنند آن هم در دیداری که عجیب ترین اتفاقات در آن افتاد. شاید قابل تصور نباشد اما خانم های حاضر در این دو تیم به جان یکدیگرافتادند و تا جایی که ممکن بود در نیمه دوم از خجالت یکدیگر درآمدند.

در حالی که هنوز کسی را نیافتیم تا بخواهد درباره بازی نظر بدهد تنها می توانیم به اظهارنظر بیان محمودی، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اکتفا کنیم. او درباره اتفاقات به وجود آمده در این بازی گفت: امروز روز خوبی برای فوتبال بانوان نبود.متاسفانه امروز ما به حواشی و البته اشتباه فاحش کمک داور باختیم.ما یک گل عقب افتادیم و‌تیم حریف از همان نیمه اول شروع به وقت کشی کرد،طوری که داور پانزده دقیقه وقت اضافی گرفت.

او در این باره ادامه داد: بازیکنان حریف روی اعصاب بازیکنان من بودند. در نیمه دوم در گیری‌ها شدت گرفت و به بازیکنان من حمله کردند. هنوز یکی از بازیکنان من بخاطر ضربه‌ای که به سرش وارد شده در بیمارستان است. در نهایت فقط دو نفر از بازیکنان سیرجان اخراج شدند که قطعا باید حداقل چهار ‌نفر اخراج میشدند. متاسفانه مربی تیم حریف با فحاشی به پدر گلر ما از کلمات بسیار زشتی استفاده کرد. ما نباید به هر قیمتی برنده بازی باشیم.بردید و مبارک شما ولی فوتبال فراتر از این فحاشی ها و ضرب و شتم هاست.امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون این قضیه را به طور جدی دنبال کند.

به هرحال تاکنون موفق نشدیم با هیچ یک از برگزار کنندگان بازی ارتباط بگیریم تا از چند و چون ماجرا مطلع بشویم و باید دید در چند ساعت آینده می توان تکلیف عاملان این زد و خورد عجیب و تاسف برانگیز را روشن کرد یا خیر. درباره زد و خورد این دیدار گفته می شود پس از زمانی که به کتک کاری در این بازی اختصاص داده شد وقتی همه چیز به حالت عادی برگشت دو تیم گویی که اتفاق عجیبی در این دیدار نیفتاده باشد به بازی تا دقیقه پایانی بازی ادامه دادند.

با نتیجه به دست آمده در دیدار شب گذشته باید گفت شهرداری سیرجان موفق شد خود را ۳۹ امتیازی کند و در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد و در سوی دیگر نیز ذوب آهن کماکان ۳۳ امتیازی باقی ماند تا در رده چهارم جدول رده بندی جا خوش کند.

اکنون بهتر است نگاهی به تصاویری که تاکنون ندیده ایم بیندازیم. کتک کاری در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران.

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران 1

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران ۱

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران 2

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران ۲

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران 3

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران ۳

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران 4

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران ۴

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران 5

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران ۵

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران 6

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران ۶

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران 7

زد و خورد شدید در فوتبال زنان ایران ۷

واکنش سرمربی سیرجان به کتک‌کاری و فحاشی: اصفهانی‌ها عکس‌ها را گزینشی منتشر می‌کنند

سرمربی تیم بانوان شهرداری سیرجان گفت: عکس های این بازی همه در دست اصفهانی هاست و آنها به راحتی هر عکسی که می خواهند را گزینش و منتشر می کنند.

انتشار تصاویری از جنجال و درگیری در دیدار تیم های ذوب آهن و شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان واکنش های زیادی را در پی داشته است. این تصاویر که از سوی ذوب آهنی ها به عنوان میزبان منتشر شده، با این ادعا از سوی آنها همراه بوده که بازیکنان تیم اصفهانی از سیرجانی ها کتک خوردند.

گویا سحر زهرابی نیا، ملی پوش تیم سیرجانی که تصاویر مشت زدنش به یکی از بازیکنان ذوب آهن منتشر شده، فعلا از سوی مسئولان این باشگاه سیرجانی ممنوع المصاحبه شده است.

در همین راستا با مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم شهرداری سیرجان همکلام شدیم. او درباره اتفاقات و درگیری های به وجود آمده در این بازی به “ورزش سه” گفت: ما تا دقیقه ۸۳ بازی در خانه حریف ۲ بر صفر جلو بودیم. کسانی که خیلی سررشته ای هم از فوتبال ندارند‌، می دانند که وقتی تیمی از حریف پیش است، سراغ جنجال و درگیری نمی رود. ما خواستیم در دقیقه ۸۳ تعویض کنیم که بازیکن ما خانم زهرابی کمی با تاخیر از زمین خارج شد. همه نیمکت نشین های ذوب آهن از جایشان بلند شدند و اعتراض کردند. این اتفاق شروع تنش ها و درگیری های این مسابقه بود.

وی افزود: در تصاویر هم مشخص است که نیمکت نشین های ذوب آهن وارد زمین شدند و با بازیکنان ما درگیر هستند. ذوب آهنی ها امسال ۳ باخت داشتند که ۲ باختشان جلوی ما بوده و به همین خاطر ناراحت بودند. آنها با این باخت شانس قرار گرفتن بین تیم های اول تا سوم را از دست دادند.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان در واکنش به ادعای ذوب آهنی ها مبنی بر اینکه او فحاشی کرده، گفت: این صحبت ها جوسازی است. من از سال ۸۵ مربیگری می کنم و همه سابقه ام مشخص است. من قطعا بابت این صحبت ها اعاده حیثیت می کنم. آنها می خواهند با این حرف ها نتایج خود را توجیه کنند.

جهان نجاتی در ادامه گفت: ما منتظر گزارش ناظر بازی و تصمیم گیری فدراسیون می مانیم. عکس های این بازی همه در دست اصفهانی هاست و آنها به راحتی هر عکسی که می خواهند را گزینش و منتشر می کنند. قبول دارم که بازیکن ما هم یک مشت زده، اما هر کسی که کتک بخورد، چنین عکس العملی خواهد داشت. زهرابی داشت تعویض می شد که با اعتراض ذوب آهنی ها مواجه شد.

وی در پایان افزود: من بازهم می گویم ناظر بازی به خوبی می تواند توضیح دهد. اگر من فحاشی کرده باشم، در گزارش ناظر نوشته شده است، اما من آرامش کاملی دارم چون خیالم راحت است. به خانم محمودی، سرمربی ذوب آهن هم می گویم این تهمت های ناروای او درست نیست و به زودی این ثابت خواهد شد.

عکس ها: آریا جعفری، علی خدایی
گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *