ایکر کاسیاس دروازه بان محبوب اسپانیایی دچار سکته قلبی شد!

ایکر کاسیاس سکته کرد! + عکس و جزئیات

ایکر کاسیاس سنگربان باتجربه و اسپانیایی پورتو، دچار مشکلات قلبی شده و طبق ادعای مارکا سکته قلبی خفیفی را رد کرده است.

ایکر کاسیاس سکته قلبی

مجله اینترنتی پارسی گو: ایکر کاسیاس سنگربان باتجربه و اسپانیایی پورتو، دچار مشکلات قلبی شده و طبق ادعای مارکا سکته قلبی خفیفی را رد کرده است.

اخبار حاکی از آن است که ایکر کاسیاس امروز دیروز دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان منتقل گشته است. البته به نظر می رسد وضعیت او در حال حاضر عادی باشد اما وی احتمالا ادامه فصل را از دست خواهد داد.

اخبار حاکی از آن است که کاسیاس بعد از تمرینات امروز پورتو دچار مشکلات قلبی شده و به همین دلیل راهی بیمارستان گشته است. البته به نظر می رسد دروازه بان سابق رئال مادرید در حال حاضر شرایط مساعدی دارد و خطری وی را تهدید نمی کند.

البته کاسیاس همچنان در بیمارستان بستری است و مشخص نیست این دروازه بان محبوب چه زمانی مرخص خواهد شد. کاسیاس که در سال ۲۰۱۵ از رئال مادرید راهی پورتو شده و فصل درخشانی را سپری کرده بود، یک فصل دیگر با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و مشخص نیست آیا وی باز هم قادر به بازگشت به مستطیل سبز خواهد بود یا خیر.

کاسیاس یکی از محبوب ترین ستاره های تاریخ رئال مادرید بود و در دوران حضور در این تیم پنج بار لالیگا همچنین سه لیگ قهرمانان را به دست آورد. کاسیاس پیش از پیوستن به پورتو در سال ۲۰۱۵ میلادی، با ۷۲۵ بازی، دومین بازیکن در تاریخ رئال مادرید از این حیث بود. عملکرد کاسیاس در عرصه ملی نیز درخشان بود و یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۰، عناوین بزرگی بود که وی در لاروخا به دست آورد.

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در توئیتر به این اتفاق واکنش نشان داده و برای کاسیاس آرزوی سلامتی کرد.

واکنش ایکر کاسیاس به هوادارانش: همه چیز تحت کنترل است

ایکر کاسیاس، دروازه بان باتجربه پورتو، در پیامی در صفحه رسمی خود از بهبود وضعیت جسمانی اش خبر داد. عصر دیروز اخبار ناراحت کننده ای در مورد مشکلات قلبی ایکر کاسیاس و انتقال او به بیمارستان منتشر شده و علاقمندان این سنگربان ۳۷ ساله اسپانیایی را نگران کرد. البته ساعتی بعد باشگاه پورتو اعلام کرد وضعیت کاسیاس پیدار و مناسب بوده و مشکل رفع شده است و حالا خود کاسیاس در پیامی خبر از بهبود شرایط داده است.

ایکر کاسیاس در صفحه خود نوشت: “همه چیز تحت کنترل است. اگرچه ابتدا هراسیدم اما همچنان قدرتمندانه پیش خواهم رفت. ممنون از عشق و پیام های شما.”

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *