مصطفی قاسمی طلبه همدانی که توسط بهروز حاجیلو به قتل رسید کیست؟

مصطفی قاسمی کیست؟ + عکس

مصطفی قاسمی روحانی ۴۶ ساله که شنبه هفتم اردیبهشت به قتل رسیده است، امام جماعت مسجد حاج کربعلی بود و در حوزه علمیه به عنوان مسؤول کتابخانه فعالیت می‌کرد.

مصطفی قاسمی

مجله اینترنتی پارسی گو: صبح شنبه هفتم اردیبهشت بر اثر وقوع تیراندازی در کوچه آخوند در خیابان شهدای همدان، یک روحانی ۴۶ ساله جان خود را از دست داد. این روحانی مصطفی قاسمی نام دارد که بنا به گفته یکی از شاهدان عینی حادثه وقتی از حوزه علمیه خارج شده است از پشت به ضرب دو گلوله توسط ضارب به قتل می‌رسد.

اما شاهد عینی دیگری عنوان می‌کند ضارب که سوار بر خودروی ۲۰۶ بوده چند بار خیابان شهدا را دور می‌زند و چند بار هم در اطراف کوچه آخوند قدم می‌زند یعنی منتظر یک نفر بوده است، وقتی این روحانی از حوزه علمیه خارج می‌شود او را به اسم صدا کرده و عنوان می‌کند «شما آقای قاسمی هستید؟» وقتی این روحانی عنوان می‌کند که خودش است، به سمتش شلیک می‌کند و متواری می‌شود.

بعد از وقوع این قتل، ضارب که «بهروز حاجیلویی» نام دارد در صفحه اینستاگرام خود نسبت به قتل این روحانی اعتراف می‌کند. پلیس هم که بلافاصله در صحنه وقوع جرم حاضر شده بود، بعد از انتشار مطلب در صفحه اینستاگرام این ضارب، خبر از شناسایی او می‌دهد و عنوان می‌کند برادر قاتل دستگیر شده و خودرویی که از آن در جریان وقوع قتل استفاده شده نیز متعلق به برادر او بوده است.

حتما بخوانید

بهروز حاجیلو کیست؟ + عکس

مصطفی قاسمی طلبه همدانی کشته شده که بود؟

قاتل در منطقه قاسم‌آباد همدان زندگی می‌کند و به گفته برخی از طرفداران «وحید مرادی» از اراذل و اوباش معروف همدان است که سال گذشته کشته شد؛ این فرد پیش از این عکس‌ها و فیلم‌هایی با انواع سلاح‌های گرم در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود.

مصطفی قاسمی طلبه کشته شده توسط بهروز حاجیلو

مصطفی قاسمی طلبه کشته شده توسط بهروز حاجیلو

مصطفی قاسمی روحانی ۴۶ ساله که شنبه هفتم اردیبهشت به قتل رسیده است، امام جماعت مسجد حاج کربعلی بود و چندی پیش هم در حوزه علمیه دامغانی به عنوان مسؤول کتابخانه فعالیت می‌کرد.

موضوع دیگر اینکه منبع آگاه دیگری عنوان می‌کند «هم ضارب و هم مضروب هر دو ساکن یک منطقه هستند». همین موضوع شاید وجود انگیزه شخصی را قوت بخشد.

سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان درباره آخرین خبرها از این ماجرا گفته است:کارآگاهان مجرب پلیس با پیگیری‌های مستمر و برنامه ریزی‌های انجام شده مناطق مختلفی را تحت نظارت وکنترل نامحسوس خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به وضعیت خاص این جانی، سرانجام در ساعت ۴:۲۵ بامداد امروز متهم توسط واحد عملیاتی یگان امداد شهرستان همدان در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی شد که وی به محض مشاهده ماموران پلیس اقدام به تیر اندازی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در درگیری مسلحانه ماموران پلیس با قاتل متواری که حدود ۲۰ دقیقه طول کشید سرانجام قاتل به هلاکت رسید و دو نفر از ماموران جان برکف پلیس استان نیز در این درگیری به صورت سطحی مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت به سزای اعمال خود رسید افزود:پلیس با افرادی که مخل نظم وامنیت هستند و می‌خواهند با رفتار خود امنیت شهروندان را خدشه دار کنند با تمام توان برخورد می‌کند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ۱. تابناک ۲. ساتین

به اشتراک بذار:

یک دیدگاه در “مصطفی قاسمی کیست؟ + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *