بازی حساس دربی و انتخاب اشتباه فرشید اسماعیلی در زدن پنالتی!

حالا وقت چیپ زدن بود آقای فرشید اسماعیلی؟

چیپ بد موقع فرشید اسماعیلی در دربی، آنهم در مقابل علیرضا بیرانوندی که پنالتی رونالدو را مهار کرده، تصمیمی بود که شرایط را کاملا بر علیه استقلال تغییر داد.

فرشید اسماعیلی

مجله اینترنتی پارسی گو: چیپ بد موقع فرشید اسماعیلی در دربی، آنهم در مقابل علیرضا بیرانوندی که پنالتی رونالدو را مهار کرده، تصمیمی بود که شرایط را کاملا بر علیه استقلال تغییر داد. این تیم بعد از پنالتی از دست رفته، به لحاظ روحی افت محسوسی داشت. تا جایی که صحبت های بین دو نیمه کادر فنی هم نتوانست آنرا جبران کند و در نهایت دربی بر ضرر این تیم پایان یافت.

حتما بخوانید

چطوری احمد ؟ (واکنش روزنامه شوت به مهار پنالتی تیم عمان)

چیپ بدموقع فرشید اسماعیلی علیه گل استقلال

به گزارش ورزش سه هافبک شماره ۸ استقلال پنالتی که خودش گرفت را نتوانست وارد دروازه کند تا استقلال بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی را از دست بدهد. حدود دقیقه ۴۳ بازی فرشید اسماعیلی روی تکل مدافع پرسپولیس روی زمین سرنگون شد، صحنه ای که داور آن را پنالتی اعلام کرد.

حتما بخوانید

ایران ۱ پرتقال ۱!

بعد از این صحنه سه چهار دقیقه بازی به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم قطع شد و در نهایت شجاع خلیل زاده به دلیل درگیری از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه ۴۷ فرشید اسماعیلی پشت توپ ایستاد و با یک چیپ بدموقع توپ را به بالای دروازه فرستاد تا استقلال بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی را از دست بدهد. بعد از این صحنه داور خیلی زود سوت را زد و با درگیری مجدد بازیکنان دو تیم راهی رختکن شدند تا خود را آماده نیمه دوم کنند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *