برنامه دقیق کی‌روش برای جام ملت های آسیا!

هزینه موفقیت در جام ملت های آسیا: ۵ میلیون دلار!

کی روش در برنامه خود به فدراسیون فوتبال، برای حضور موفق در جام ملت های آسیا ۵ اردو را پیش بینی کرده است. برنامه ای که با هزینه کادرفنی ۵ میلیون دلار برای فدراسیون آب می خورد.

تیم ملی ایران جام ملت های آسیا

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: کی روش در برنامه خود به فدراسیون فوتبال، برای حضور موفق در جام ملت های آسیا ۵ اردو را پیش بینی کرده است. برنامه ای که با هزینه کادرفنی ۵ میلیون دلار برای فدراسیون آب می خورد.

توافقات با سرمربی تیم ملی در مراحل پایانی قرار دارد. فدراسیون فوتبال که از عملکرد تیم ملی در جام جهانی رضایت دارد تصمیم به تمدید قرارداد با کارلوس کی روش دارد و به همین دلیل تلاش خود را در به دست آوردن توافقات نهایی با مرد پرتغالی به کار بسته است.

آن طور که گفته می شود فدراسیون در رابطه با مدت زمان حضور این مربی و کادرش روی نیمکت ایران به توافق دست یافته اما در رابطه با دو شرط دیگر او هنوز نتوانسته رضایت کی روش را به دست بیاورد. یکی از این دو شرط تامین منابع مالی برای برگزاری اردوهای تدارکاتی و بازی های دوستانه است. کی روش پیش از این برنامه کامل خود را به فدراسیون فوتبال ایران داده است تا در جهت اعلام زمان بندی آن به باشگاه های مختلف لیگ برتری و تامین منابع مالی اقدام شود. مسئله ای که تاکنون میسر نشده است.

هزینه اردوها و بازی های تدارکاتی برای جام ملت های آسیا

هزینه اردوها و بازی‌های تدارکاتی کی روش چقدر است که هنوز تامین نشده و به نتیجه نرسیده است؟ طبق برنامه ای که به فدراسیون فوتبال ارائه شده است این فدراسیون موظف است تا هزینه ای معادل پنج میلیون دلار برای حضور موفق تیم ملی در بازی های جام ملت های آسیا تامین کند که از این مبلغ ۳/۲ میلیون دلار به هزینه ادامه کار کادرفنی تیم ملی تعلق خواهد داشت و به غیر از آن برگزاری اردوهای مختلف و انجام بازی های تدارکاتی نیز ۱/۸ میلیون دلار تمام می شود.

حتما بخوانید

علی دایی: هزینه اردوهای تیم ملی زیاد نیست!

اما از نظر زمان بندی نیز برنامه ای که کی روش به فدراسیون فوتبال ایران داده است ۵ کمپ اردویی را در خود خواهد داشت.

اولین اردو: ۱۲ روز

اولین اردوی تیم ملی از روز جمعه ۹ شهریور ماه (۳۱ آگوست) آغاز خواهد شد و تا روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ( ۱۱ سپتامبر) ادامه خواهد داشت. طبق برنامه کی روش، تیم ملی در این اردو باید یک دیدار تدارکاتی برگزار کند.

دومین اردو: ۱۰ روزه

دومین اردوی تیم ملی نیز مدتی بعد و در مهرماه برگزار خواهد شد. اردویی که باید از روز جمعه ۱۳ مهرماه، (۵ اکتبر) آغاز شود و تا روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ( ۱۵ اکتبر) نیز ادامه خواهد داشت. کادر فنی تیم ملی برای این اردو نیز پیش بینی برگزاری دو دیدار تدارکاتی را کرده اند. بازی هایی که باید در روزهای ۱۶ و ۱۹ مهرماه برگزار شود.

سومین اردو:۵ روزه

سومین اردوی تیم ملی نیز از روز پنج شنبه ۲۴ آبان ماه ( ۱۵ نوامبر) آغاز خواهد شد و تا روز سه شنبه ۲۹ آبان ماه ( ۲۰ نوامبر) ادامه خواهد داشت. پیش بینی شده است تا در این اردو نیز تیم ملی یک دیدار تدارکاتی را برگزار کند.

چهارمین اردو: ۳ روزه

اردوی بعدی تیم ملی نیز اردویی کوتاه مدت و سه روزه خواهد بود. بدین ترتیب که ملی پوشان از پنج شنبه ۲۹ آذرماه(۲۰ دسامبر) خود را به مربیان تیم ملی معرفی خواهند کرد و در روز شنبه ۱ دی ماه (۲۲ دسامبر) نیز به ترک آن مبادرت می ورزند.

پنجمین اردو: ۴ روزه

اما آخرین اردوی تیم ملی نیز در روزهای منتهی به رقابت های جام ملت های آسیا برگزار خواهد شد بدین ترتیب که روز شنبه ۸ دی ماه (۲۹ دسامبر) این اردو آغاز خواهد شد و تا روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه(۲ ژانویه) ادامه خواهد داشت.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *