علی دایی: به تیم ملی 500 میلیون دلار هم بدهیم کم است!

علی دایی: هزینه اردوهای تیم ملی زیاد نیست!

علی دایی گفت: به نظرم ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار زیاد نیست زیرا در این وضعیت بد اقتصادی فقط فوتبال مردم را خوشحال می‌کند و ۵۰۰ میلیون دلار هم بدهند کم است.

علی دایی

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: آقای گل جهان در مورد برنامه های تیم ملی برای جام ملت های آسیا و هزینه گزاف آماده سازی تیم ملی تصریح کرد: من برنامه را ندیدم که بخواهم در موردش نظر بدهم. به نظرم ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار زیاد نیست زیرا در این وضعیت بد اقتصادی فقط فوتبال مردم را خوشحال می‌کند و ۵۰۰ میلیون دلار هم بدهند کم است و همین فوتبال می‌تواند غم و غصه را از مردم دور می‌کند و باعث نشاط اجتماعی می شود.

هر قدر برای تیم ملی خرج شود کم است. کاری به منتقدین ندارم. چطور باشگاه ها می توانند هزینه دلاری بکنند اما ۵ و ۶ میلیون دلار برای کشور ما پولی است؟ که منتقدین ایراد بگیرند؟ چه چیزی جز فوتبال مردم را خوشحال کرده پس باید به چیزی که مردم دوستش دارند اهمیت بدهید.

علی دایی در مورد انتقاد از مساله سربازهای تیم ملی گفت: مشکل سربازها باید حل شود تا در اختیار تیم ملی باشند. نیروهای مسلح می‌توانند نتیجه گیری کنند که اگر قرار است معافیت بدهند بدهند و گرنه بازیکنان سرباز را در اختیار تیم ملی قرار بدهند.

حتما بخوانید

هزینه موفقیت در جام ملت های آسیا: ۵ میلیون دلار!

سرباز چه می‌کند وظیفه‌اش دفاع از کشور است و این بازیکنان هم از آبروی ورزشی کشور دفاع می‌کنند و حتی معافیت هم به آنها ندهند. ۴ ماه تا جام ملت‌های آسیا زمان داریم و نیروهای مسلح در این مدت به آنها مجوز خروج از کشور بدهد کسی نمی‌گوید معافشان کنید. مشکلات هست اما باید از همه نیروهایمان استفاده کنیم.

وی افزود: ما باید لیگ و تیم ملی را داشته باشیم و نباید همیشه ساز مخالف بزنیم و وظیفه هر ایرانی است که به تیم ملی کمک کند. آقای گل جهان و سرمربی سابق تیم ملی ایران معتقد است هزینه پیش‌بینی شده برای آماده‌سازی ایران در راه جام ملت‌ها زیاد نیست و موفقیت در آسیا رتنها راهی است که مردم ایران را در این اوضاع خراب اقتصادی خوشحال می‌کند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *