مهدی تاج از تلاش دو ساعته قلعه نوعی برای سرمربیگری تیم ملی خبر داد:

امیر قلعه نوعی ۲ ساعت برای سرمربیگری تیم ملی جنگید!

درحالیکه بعد از اعلام گزینه های سرمربیگری تیم ملی توسط فدراسیون، امیر قلعه نوعی با انتشار پستی انصراف داده بود، حالا خبر رسیده است که او ۲ ساعت تمام تلاش کرده تا رئیس فدراسیون را برای سپردن تیم ملی به او قانع کند!

تکیه امیر قلعه نوعی بر صندلی کارلوس کیروش سرمربیگری تیم ملی

مجله اینترنتی پارسی گو: بالاخره بعد از انتخاب قلعه نوعی به سمت سرمربیگری تیم ملی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مصاحبه کرد. تاج در این گفتگو از تلاش دو ساعته امیرقلعه نوعی برای به دست آوردن جایگاه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد! در حالیکه قبل از آن، امیرخان با انتشار پستی در فضای مجازی از پذیرش این سمت انصراف داده بود! با ما همراه باشید:

مهدی تاج: قلعه نوعی ۲ ساعت برنامه اش را ارائه داد!

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب قلعه نوعی به سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه ای عنوان کرد که امیر قلعه نوعی در حضور محصص و نبی، دو ساعت به او درباره برنامه اش برای تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داده است!

بله؛ امیر قلعه نوعی که در فضای مجازی ژست انصراف گرفته بود، در عمل و در واقعیت دو ساعت تلاش کرد و جنگید تا رئیس فدراسیون را قانع کند و سمت سرمربیگری تیم ملی را به دست آورد! قلعه نوعی که در دوره اول حضورش در تیم ملی خاطره خوبی ندارد، در واقع جنگید تا دوباره بر جایگاهی تکیه بزند که قبل از او کارلوس کی روش با رزومه بین المللی در آن جایگاه حضور داشته است.

عکس: ماجرای انصراف قلعه نوعی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال

مدتی قبل که فدراسیون فوتبال لیست گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را منتشر کرده بود، امیر قلعه نوعی که شانس انتخاب خود را کم می دید، با انتشار پستی از پذیرش این سمت انصراف داد! متن و تصویر پیام انصراف قلعه نوعی را مشاهده می فرمایید:

انصراف امیرقلعه نوعی از سرمربیگری تیم ملی

انصراف امیرقلعه نوعی از سرمربیگری تیم ملی

جمله معروفی وجود دارد با این مضمون که «صداقت» کلید رستگاری و «دروغ» کلید گمراهی است! این رفتار امیر قلعه نوعی را می توان دروغی سیاستمدارانه تحلیل کرد… او که تصور می کرد کار فدراسیون با گزینه های خارجی تمام می شود، با انتشار این پست از پذیرش و بودن بین گزینه های هدایت تیم ملی انصراف داد، اما از سوی دیگر، مهدی تاج از تلاش دو ساعته او برای پذیرش این سمت خبر داده است!

تاج: حدود دو ساعت در حضور محصص و نبی با قلعه‌نویی صحبت کردیم!

پیشتر اشاره شد که امیرخان برای به دست آوردن جایگاه سرمربی تیم ملی کشورمان، نزدیک به دو ساعت در حضور محصص، نبی و تاج جنگیده است تا برنامه خود را توضیح دهد و رئیس فدراسیون فوتبال را قانع کند. در ادامه متن مصاحبه مهدی تاج در اینباره را مطالعه بفرمایید:

به نوشته خبرآنلاین مهدی تاج در پاسخ به این سوال که آیا مراسم معارفه قلعه‌نویی فردا برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: «من خودم حضور ندارم، اما امروز به صورت تصویری با وی صحبت کردم. حدود دو ساعت در حضور محصص و نبی و… با قلعه‌نویی صحبت کردیم. قلعه‌نویی برنامه‌اش را به ما توضیح داد و من خیلی خوشحال شدم که وی برنامه‌ای مدون و خوبی برای اداره تیم ملی دارد. این نشان می‌دهد که وی روی این موضوع کار کرده است و درمورد پوست‌اندازی و آینده تیم ملی صحبت شد.»

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا قلعه‌نویی از دستیاران خارجی هم در تیم ملی استفاده خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: «بله؛ یک دستیار خارجی در کادر فنی تیم ملی حضور خواهد داشت. این موضوع در حال رایزنی است. دستیاران ایرانی وی هم معرفی شده است. قلعه‌نویی خودش درمورد برنامه‌ها و دستیارانش صحبت خواهد کرد.»

تکیه امیرخان قلعه نوعی بر صندلی کارلوس کیروش

تکیه امیرخان قلعه نوعی بر صندلی کارلوس کیروش

در نهایت اینکه امروز و در این شرایط، جای خالی برنامه نود و عادل فردوسی پور به شدت احساس می شود! اگر عادل با آن نفوذ کلام در رسانه ملی حضور داشت، فدراسیون نمی توانست به این شکل با افکار عمومی بازی کند و در نهایت سکان تیم ملی را به کسی بسپارد که معتقد است ۴۰ سال است در این کشور ظلم و بی عدالتی است، از جمله در فوتبال! بله؛ اگر بی عدالتی در فوتبال کشور نبود، امروز کسی مثل امیر قلعه نوعی با آن سطح دانش فنی بر صندلی کارلوس کیروش تکیه نمی زد!

تهیه و تنظیم: گروه ورزش.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *