لینک و پوستر چهارمین کرسی ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی:

برگزاری چهارمین کرسی ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی + لینک

چهارمین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی با عنوان رئالیسم و ایدئالیسم از منظر علامه طباطبایی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی عبداللهی برگزار می شود.

موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

مجله اینترنتی پارسی گو: چهارمین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی با عنوان رئالیسم و ایدئالیسم از منظر علامه طباطبایی با سخنرانی حجة الاسلام والمسلمین دکتر مهدی عبداللهی در روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. با ما همراه باشید:

چهارمین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «رئالیسم و ایدئالیسم از منظر علامه طباطبایی» در روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این کرسی، حجة الاسلام والمسلمین دکتر مهدی عبداللهی، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سخنرانی خواهند کرد. ناقد این کرسی حجة الاسلام والمسلمین دکتر محمد سربخشی، عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، خواهند بود. همچنین، حجة الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله محمدی، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، مدیر این کرسی خواهند بود.

چهارمین کرسی ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی

چهارمین کرسی ترویجی علامه‌طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان دانش، کوچه دانش ۳، پلاک ۷۱) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق این لینک در این سخنرانی شرکت کنند.

لینک شرکت مجازی در چهارمین کرسی ترویجی علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی

https://www.skyroom.online/ch/irip/ch

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *