به همت مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران انجام می شود:

برگزاری کرسی بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی

موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

مجله اینترنتی پارسی گو: کرسی ترویجی بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی فردا دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ به همت مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می شود. پوستر و لینک این کرسی را در ادامه مشاهده بفرمایید:

کرسی ترویجی «بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی» در روز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. در این کرسی، حجة الاسلام والمسلمین دکتر سیداحمد غفاری قره‌باغ، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سخنرانی خواهند کرد. ناقد این کرسی حجة الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد رودگر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، خواهند بود.

کرسی بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی

کرسی بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی

دکتر غفاری به طرح ایده خود بر اساس مقاله‌ای با عنوان «بررسی نسبت علم‌الهی با معلوم از دو منظر عرفانی و صدرایی» خواهند پرداخت. همچنین، حجة الاسلام والمسلمین دکتر مسلم گریوانی، پژوهشگر فلسفه و عرفان اسلامی، مدیر این کرسی خواهند بود.

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، خیابان دانش، کوچه دانش ۳، پلاک ۷۱) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق لینک زیر در این سخنرانی شرکت کنند.

لینک شرکت در سخنرانی بررسی نسبت علم الهی با معلوم از منظر عرفانی و صدرایی

https://www.skyroom.online/ch/irip/ch

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *