ماجرای استوری جنجالی سوشا مکانی برای علی رضوانی چیست؟

آرزوی مرگ سوشا مکانی برای علی رضوانی + عکس

پس از خبر ابتلای علی رضوانی خبرنگار صدا و سیما، سوشا مکانی دروازه بان پر حاشیه فوتبال کشورمان برای او آرزوی مرگ کرد!

وقتی سوشا مکانی برای علی رضوانی آرزوی مرگ می کند

مجله اینترنتی پارسی گو: مرگ مهرداد میناوند و پس از آن علی انصاریان که بر اثر کرونا رخ داد، جامعه را متأثر کرد. طبعا جامعه ورزشی کشورمان بیش از دیگران متأثر از مرگ این دو عزیز بود. اما پس از انتشار خبر ابتلای علی رضوانی خبرنگار صدا و سیما، سوشا مکانی دروازه بان پر حاشیه فوتبال کشورمان در حرکتی عجیب برای او آرزوی مرگ کرد! با ما همراه باشید:

وقتی سوشا مکانی برای علی رضوانی آرزوی مرگ می کند!

جهان نیوز نوشت: سوشا مکانی دروازه بان حاشیه دار لیگ فوتبال ایران در واکنش به کرونایی شدن رضوانی، خبرنگار صداوسیما، استوری عجیبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و برای او آرزوی مرگ کرده است!

عکس استوری عجیب مکانی برای علی رضوانی

سوشا مکانی در این استوری جنجالی خطاب به علی رضوانی که به کرونا مبتلا شده است می نویسد: «رفیق به امید خدا زود زود کرونا شکستت میده که دیگه درد نکشی.» اگرچه هنوز مشخص نیست این استوری با چه هدفی نوشته شده است، و اگر «نفرین» و «بداخلاقی» است چرا با کلمه «رفیق» آغاز شده است، اما به هر حال در بین کاربران واکنش های گسترده ای داشته و بسیاری از آنها این حرکت غیراخلاقی سوشا مکانی، یعنی داشتن آرزوی مرگ برای دیگران را محکوم کرده اند!

استوری عجیب مکانی برای علی رضوانی آرزوی مرگ

استوری عجیب مکانی برای علی رضوانی آرزوی مرگ

واکنش کاربران به استوری عجیب سوشا مکانی

پس از آرزوی مرگ سوشا مکانی برای علی رضوانی کاربران واکنش های گسترده ای داشتند. در ادامه بعضی از این واکنش ها را مطالعه می فرمایید:

کاربری می نویسد: چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی . سوشا مکانی باید بدونه آرزوی بدی که برای دیگران کنی اول دامن خودت و عزیزانت رو میگیره فکر نکن فرار میکنی و کرونا بهت دسترسی نداره بزرگتر از مرحوم میناوند و انگشت کوچیکه انصاریان هم که نمیشی.

کاربر دیگری می نویسد: چه آدم بی اخلاقی آدم باید باشه که چنین آرزوی برای کسی مطرح کنه و چه رفتار زشتی و دور از انسانی

یکی دیگر از کاربران می نویسد: آقای سوشا مکانی، خدا جای حق نشسته. بگرد تا بگردیم.

کاربر دیگری می نویسد: آدما دو دسته اند، یه سری نون دلشونو میخورن، یه سری هم چوب دلشونو. آقای رضوانی عزیز اولین کسی بود که اگر یکی مثل تو گرفتار میشد، از تریبون صدا وسیما و از ته دل براش آرزوی سلامتی میکرد.

یکی دیگر از کاربران می نویسد: دعای گربه سیاه بارون نمیاد

کاربر دیگری می نویسد: اینم یه نمونه دیگه از سلبریتی‌های دوزاری‌مون… از سلبریتی هم شانس نیاوردیم.

یکی دیگر از کاربران می نویسد: الان ثابت کرد با پارتی خارج رفتن با پول باد اورده به تیم خارجی خود تحمیل کردن جایگاه و شان نمی آورد

کاربر دیگری می نویسد: اینجاس که باید فکری به حال پول بیت المال کرد.

یکی دیگر از کاربران می نویسد: علی رضوانی نورچشم ملت مستضعف خبرنگاری مردمی ودلسوز همه از خدا میخواهیم به زودی زود شفا پیدا کنه…

کاربر دیگری می نویسد: علی آقا زود حالش خوب میشه ان شاءالله. رو سیاهی می مونه به ذغال

یکی دیگر از کاربران می نویسد: علی آقای رضوانی عزیز و دوست داشتنی از عمق وجودم برای شما خبرنگار مودب سلامتی کامل و عاجل آرزو می کنم. از خداوند مهربان برای کسانیکه از روی جهالت برایتان آرزوی بد می کنند هدایت مسئلت می نمایم.

واکنش رصد ورزشی به آرزوی مرگ سوشا برای علی رضوانی

واکنش رصد ورزشی به آرزوی مرگ سوشا برای علی رضوانی

واکنش های متفاوت به ابتلای علی رضوانی به کرونا: از واکنش سوشا مکانی تا واکنش خواهر مسیح علی نژاد

به نوشته روزیاتو علی رضوانی خبرنگار و مجری صدا و سیما که بساری او را به خاطر برنامه «بدون تعارف» و مصاحبه های جنجالی با برخی از زندانیان شناخته شده می شناسند به تازگی به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است. دو روز پیش بود که تصویری از علی رضوانی در حالی که در بیمارستان بستری بود، سرم به دست داشته و ماسک به صورت زده بود منتشر شد. ظاهراً پس از مثبت شدن آزمایش پی سی آر و به توصیه پزشکان، این مجری جنجالی صدا و سیما ترجیح داده مدتی در بیمارستان بستری شود. این خبر با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شد.

مصطفی قمری وفا دوست و همکار رضوانی در توییتی نسبت به خطر بستری شدن او در بیمارستان به دلیل کرونا نوشت: «علی رضوانی دوست خوبم، خبرنگار پرتلاش خبرگزاری صداو سیما و مجری برنامه بدون تعارف به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد. اللهم اشف کل مرضانا به حرمت مولانا صاحب الزمان». اگر چه علی رضوانی به واسطه حضورش در بخش خبری ۲۰:۳۰ و گزارش های متفاوتش شناخته می شد اما سبک مصاحبه هایش با زندانی های شناخته شده ای مانند روح الله زم و دیگران باعث شد برخی به او نیز مانند آمنه سادات ذبیح پور ارتباط با نهادهای امنیتی را بدهند. به همین دلیل بستری شدن رضوانی در بیمارستان با واکنش های بسیاری همراه بوده است.

علی رضوانی خبرنگار و مجری صدا و سیما که بساری او را به خاطر برنامه «بدون تعارف» می شناسند به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

اگر چه بسیاری برای این مجری شناخته شده صدا و سیما آرزوی سلامتی کرده اند اما پیام اکانتی منتسب به سوشا مکانی برای رضوانی بسیار خبرساز شده است. این اکانت اینستاگرامی که ظاهراً اکانت واقعی سوشا مکانی است در پیامی با انتشار تصویر علی رضوانی روی تخت بیمارستان نوشته است:«رفیق به امید خدا زود زود کرونا شکستت میده که دیگه درد نکشی».

پیامک خواهر مسیح علی نژاد به علی رضوانی

پیامک خواهر مسیح علی نژاد به علی رضوانی

در آن سوی ماجرا نیز خبرگزاری صدا و سیما از پیام خواهر مسیح علی نژاد به رضوانی نوشته است. در این پیام که تصویر آن نیز منتشر شده چنین آمده است: «سلام من مینا علی نژاد هستم از بابل ، زنگ زدم حالتونو بپرسم ، وقتی شنیدم خیلی براتون نگران شدم، الهی بحق بانوی دو عالم خانم حضرت زهرا(س) سلامتی کامل تونو بدست بیارید تا دوباره حامی ولایت و خاری تو چشم دشمنان باشید.میدونم از طرف خواهرم (مسیح) خیلی اذیت شدین، دین داشتن و ولایتی بودن تاوان داره، الهی عاقبت بخیر بشی بزرگوار».

علی رضوانی روی تخت بیمارستان خبرنگار صدا و سیما کرونا گرفت

علی رضوانی روی تخت بیمارستان خبرنگار صدا و سیما کرونا گرفت

پارسی‌گو برای علی رضوانی و همه بیماران آرزوی شفای عاجب دارد. امیدواریم به زودی این بیماری منحوس از کشورمان و از همه جهان رخت بربندد.

تهیه و تنظیم: گروه خبر.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *