اطلاعیه درباره زولا بتل رویال:

بتل رویال زولا کی رونمایی می شود؟ (اطلاعیه رسمی زولا)

طبق اطلاعیه رسمی روابط عمومی بازی زولا بتل رویال زولا هنوز در مراحل اولیه تست و بررسی قرار دارد و به محض نهایی شد در دسترس پلیرها قرار خواهد گرفت.

بتل رویال زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: طبق اطلاعیه رسمی روابط عمومی بازی زولا بتل رویال زولا هنوز در مراحل اولیه تست و بررسی قرار دارد و به محض نهایی شد در دسترس پلیرها قرار خواهد گرفت. با ما همراه باشید:

اطلاعیه درباره زولا بتل رویال/ زمان رونمایی از بتل رویال زولا

خانواده عزیز زولا؛ باتوجه به سوالات و نظرات شما که در شبکه‌های اجتماعی در مورد بتل رویال و زمان اضافه شدن این حالت به بازی دارید، لازم دیدیم توضیحاتی را در مورد روند توسعه آن بیان کنیم:
‌‌
هر محتوا و ساختار جدیدی که برای اضافه شدن به بازی برنامه ریزی می‌شود، روند مشخصی را پشت سر می‌گذارد که طی آن مستندات فنی توسط تیم تولید آماده و پس از آن مراحل توسعه آغاز می‌شود.

پس از پایان یافتن مرحله توسعه اولیه، پروژه وارد فاز تست‌های آلفا و بتا می‌شود که در آن، بازی توسط کاربران حرفه‌ای مورد بررسی و تست قرار می‌گیرد و مشکلات، پیشنهادات و سایر موارد مورد توجه در این فاز به تیم توسعه منتقل می‌شود تا برای تجربه کاربری بهتر، برطرف شوند.

این روند تست می‌تواند، استودیو سازنده و شرکت ناشر را مجبور به تصمیماتی کند که طی آن روند کامل پروژه یا بخشی از آن تغییر کند.

تیم‌های طراحی گرافیک، برنامه نویسی‌، کنترل کیفیت و سایر گروه‌های کاری درگیر این روند هستند تا در نهایت با رفع تمامی مشکلات کوچک و بزرگ، محصول نهایی با کیفیت درخور شما کاربران زولا عرضه شود.

اطلاعیه روابط عمومی بازی درباره بتل رویال زولا

اطلاعیه روابط عمومی بازی درباره بتل رویال زولا

حالت بتل رویال هم باتوجه به این توضیحات، همچنان در مراحل تست و توسعه به سر می‌برد و هنوز توسط استودیوی توسعه دهنده وارد مرحله نهایی نشده است.

ما در تیم نشر سورناگیمز با درک شور و اشتیاق شما برای تجربه هرچه سریع‌تر حالت بتل رویال زولا تمام سعی خود را می‌کنیم که محصولی باکیفیت و با حداقل مشکلات ممکن به دست شما برسد و تمامی این فرآیند پیچیده و طولانی تنها برای اطمینان از این موضوع در حال انجام است.

با تشکر از توجه و حمایت شما
روابط عمومی سورنا گیمز

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

11 دیدگاه در “بتل رویال زولا کی رونمایی می شود؟ (اطلاعیه رسمی زولا)

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست. طبق اطلاع رسمی سایت بازی زولا بتل رویال «به زودی» رونمایی می شود! اما زمان دقیق این «به زودی» هنوز اعلام نشده است… موفق باشید

  1. امیر

    الان سال ۱۴۰۰ چرا نیومده بتل رویال زولا ترکیه اومده ولی ایران نیومده مگه بازی ایرانی نیست چرا اول ترکیه رفته یه تاریخ بگید دیگه هی میگید به زودی خسته شدم به خدا

  2. محمد

    سلام دوستان گفتن که ۴ خرداد میاد،بعد یه چیز دیگه خارجی ها زولا را ساخته اند ایرانی ها ترجمه گرده اند.الان هم بتل‌ رویال را دارن ترجمه میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *