مشکل سرورهای رقابتی زولا: بازی شما در جریان است!

مشکل سرورهای رقابتی زولا حل شد!

پلیرهای زولا برای ورود به سرورهای رقابتی مشکل داشتند و هنگام ورود با ارور بازی شما در جریان است مواجه می شدند. طبق اعلام بازی مشکل سرورهای رقابتی زولا حل شده است.

مشکل سرورهای رقابتی زولا

مجله اینترنتی پارسی گو: طی دو روز گذشته سرورهای رقابتی بازی زولا مشکل داشتند. امروز ظهر (جمعه ۲۰ تیرماه ۹۹) با اعلام عمومی بازی، مشکل سرورهای رقابتی زولا حل شده است. با ما همراه باشید:

سرور رقابتی و ارور بازی شما در جریان است

سرورهای رقابتی بازی زولا برای مدتی از دسترس کاربران خارج شده بود. همینطور باگ های عجیب و غریبی در سرور رقابتی بازی زولا و نیز سرور گروهی این بازی وجود داشت که با تلاش تیم پشتیبانی بازی به طور کامل مرتفع گردید.

سرورهای رقابتی زولا مجددا در دسترس قرار گرفتند

سرورهای رقابتی زولا مجددا در دسترس قرار گرفتند

گفتنی است پلیرها هنگام ورود به سرورهای رقابتی با پیام «بازی شما در جریان است» مواجه می شدند. اما طی اعلان رسمی و همگانی بازی، ظهر امروز، جمعه، ۲۰ تیرماه ۹۹ این مشکل به طور کامل مرتفع گردید:

اعلان عمومی زولا مشکل سرورهای رقابتی زولا حل شد

اعلان عمومی زولا مشکل سرورهای رقابتی زولا حل شد

تیم پشتیبانی بازی طی اعلان عمومی در بازی نوشت: کاربران گرامی سرورهای رقابتی مجددا در دسترس قرار گرفتند. همچنین احتمال دارد به عنوان عذرخواهی، برای مدتی مشخص جوایز این سرورها دوبرابر داده شود. این اتفاق نیز در صفحات رسمی بازی و از طریق اعلان عمومی در بازی اطلاع رسانی خواهد شد.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *