توهین مهشید حامدی به امام علی (ع) و واکنش محسن چاوشی! + عکس

جدال محسن چاوشی و همسر ابی در اینستاگرام! + تصاویر و جزئیات

ماجرای جدال محسن چاوشی و همسر ابی در اینستاگرام در صدر اخبار مجلات اینترنتی قرار گرفته است. ماجرا از این قرار است که پس از توهین مهشید حامدی به محسن چاوشی، وی واکنش نشان می دهد.

جدال محسن چاوشی و همسر ابی

مجله اینترنتی پارسی گو: واقعیت این است که جدال محسن چاوشی و همسر ابی در اینستاگرام بر سر مباحث اعتقادی است. در حقیقت مهشید حامدی با انتشار متنی به جمهوری اسلامی حمله می کند و به محسن چاوشی می تازد که چرا از حضرت علی (ع) خوانده است. محسن چاوشی نیز به حضور ابی در عربستان که دستش به خون کودکان یمنی آلوده است اشاره می کند. پاسخ ها رد و بدل می شود و کاربران نیز به این ماجرا واکنش نشان می دهند. جزئیات جدال محسن چاوشی و همسر ابی در اینستاگرام را در ادامه بخوانید:

ماجرای جدال محسن چاوشی و همسر ابی در اینستاگرام چیست؟

پاسخ محسن چاووشی، خواننده پاپ کشورمان به پست اهانت‌‌آمیز همسر خواننده لس‌آنجلسی در شب قدر، با واکنش‌های حمایتی کاربران همراه شد. شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب ضربت خوردن امیرالمومنین (ع) و لیله‌القدر، محسن چاووشی خواننده موسیقی پاپ ایران پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «با یدالله و با تیغ علی ذوالفقار؛ سینه گردن‌کشان اذن دهد می‌درم.»

پس از انتشار این پست، مهشید برومند، همسر ابراهیم حامدی، خواننده ایرانی خارج‌نشین که با نام هنری «ابی» به فعالیت در این عرصه می‌پردازد، در اینستاگرام خود به بیت درج شده در پست چاووشی اهانت کرد و او را عرب‌پرست خواند. او با گرفتن ژست میهن‌پرستی، به برخی اتفاقات اخیر همچون سقوط هوپیمای اوکراینی اشاره کرد و در انتهای متن طولانی خود اینطور به محسن چاووشی حمله کرد:

«دیدن این بیت بر صفحه یک آرتیست نفس را در سینه حبس می‌کند… «با یدالله و با_تیغ علی ذولفقار _سینه گردنکشان _اذن دهد میدرم»… از مجموعه کلمات این بیت بوی تعفن عقب ماندگی و وحشیگری می‌بارد» این در حالی است که همسر او (ابی) و چند خواننده لس‌آنجلسی دیگر، مدتی پیش در عربستان کنسرت اجرا کردند؛ کشوری که دستان دولتمردانش به خون هزاران زن و کودک بیگناه یمنی و بحرینی و سوری آلوده است.

در ادامه، محسن چاووشی، اهانت به مقام امیرالمومنین علی (ع) را تاب نیاورد و ضمن پاسخ به مهشید برومند، سفر تعدادی از خوانندگان لس‌آنجلسی به عربستان را به یادشان آورد. پس از واکنش خواننده پاپ کشورمان، مهشید برومند مجدداً در دفاع از خود و همسرش پستی به اشتراک گذاشت و ضمن توهین دوباره به چاووشی، او را با القاب زشت و توهین‌آمیز خطاب کرد و کارهای خیرخواهانه او در آزاد کردن زندانیان را فخرفروشی و ریاکاری خواند.

در ادامه این جدال مجازی، ابی، خواننده لس‌آنجلسی هم وارد میدان شد و خطاب به چاووشی حرف‌هایی زد و بخشی از ترانه‌ای را که چاووشی در وصف امیرالمؤمنین خوانده بود زمزمه کرد. به گواه کاربران توییتر او در این صحبت چند دقیقه‌ای حالت عادی نداشت و گویا پس از مصرف مشروبات الکلی در مقابل دوربین حاضر شده و چند کلامی در این باره حرف زده بود.

حالا نوبت به کاربران فضای مجازی رسیده بود تا پس از این جدال، هشتگ #محسن_چاووشی را داغ کنند و اهانت‌های همسر این خواننده لس‌آنجلسی به امیرالمؤمنین علی (ع) را، آن هم در شب‌های قدر و همزمان با روزهای عزاداری برای اولین امام شیعیان، بی‌پاسخ نگذارند. برخی از کاربران سفر اخیر تعدادی از خوانندگان خارج‌نشین به عربستان و اجرای کنسرت برای بن‌سلمان را یادآوری و عنوان کردند که اگر این خوانندگان حامی حقوق مردم ایران بودند اقدام به برگزاری کنسرت در عربستان سعودی نمی‌کردند.

برخی نیز در حمایت از چاووشی برآمدند و مطالب مطرح‌شده درباره او به‌ویژه درباره اجرا نکردن کنسرت را توهین‌آمیز خواندند. در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران به درگیری لفظی مهشید برومند و محسن چاوشی در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

توهین همسر ابی به حضرت علی و محسن چاوشی به خاطر مدح امام علی

توهین همسر ابی به حضرت علی و محسن چاوشی به خاطر مدح امام علی

متن توهین آمیز مهشید حامدی که واکنش محسن چاوشی را برانگیخت

متنی که مهشید حامدی همسر ابی منتشر کرد و موجب واکنش نشان دادن محسن چاوشی شد به این شرح است: آدم به چشم و گوش و تمامی اعصاب رسانه ای خود و اطرافیانش شک می‌کند، ازاخبار ایران. دارم به این نتیجه میرسم که حکومت ایران و ترامپ همدستی جانانه ای با هم دارند! یک ایرانی، به ترامپ خبر سفر قاسم خان را میرساند، ترامپ هم قاسم خان را نفله می‌کند. ترامپ تهدید به زدن خاک ایران با موشک می‌کند، ایران خودش یک هواپیمای مسافر بری را در آسمان ایران با موشک ساقط می‌کند. نه تنها از محاکمه خطاکاران خبری نیست، بلکه با گردن کلفتی از استرداد جعبه سیاه هواپیما هم خودداری می‌کنند.

ترامپ تهدید به زدن قایقهای ایرانی مهاجم در خلیج فارس می‌کند، ناو جماران ناوچه کنارک را میزند، ایرانیان هم تسلیت میگویند و پسوند شهید هم به تمام جانباختگان می‌دهند و سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی هم با نرمش موضوع را یک اشتباه عادی در رزمایشهای ارتشی اعلام می‌کند!فقط باید دعا دعا کنیم که ترامپ تهدید دیگری نکند چون افراد حکومتی دست به سینه نشسته اند تا اجرا کنند!در اوج پندمیک کرونا و جنگ تمام دنیا با ویروس کوید۱۹، زمانی که تمام کشورهای جهان در راه نگاهداری مردم در خانه هایشان میلیونها دلار خرج می‌کنند، تمام هم و غم حکومت ایران فرستادن مردم به نماز جمعه و بازگشایی امامزاده ها و قبور مذهبی است. تعجبی هم ندارد شما تا به حال آقای جنتی را اینچنین سر و حال دیده بودید، که در عکس بالا در حال جمع آوری پول از قبر یکی از همین امامزاده ها است؟

حالا در اوج این اتفاقات ترسناک در کشوری که معلوم نیست چه اشخاص ناکارآمدی انگشتشان روی ماشه است و هر روز فاجعه ای در پیش است، به فدراسیون جهانی شنا اعتراض کرده اند ویدئوی شناگران ایرانی را که چند دختر خانم البته نه با مایو که لباس رسمی شناگران است، بلکه با لباس ورزشی، از صفحه حذف شود! چرا؟ چون خانم‌ها طبق قوانین جمهوری اسلامی ظاهر نشده بودند! به اینجا که میرسیم میبینیم هیچ تعجبی ندارد دیدن ویدئوی چندش اور جوانی که با لذت از تجاوز به بدن و روح یک دختر بچه ۹ ساله تعریف میکند، و اجازه این عمل شنیع را هم از برادر جانی و یا پدر بدبخت و محتاج دختر و علمای مذهبی گرفته است.

بعد از تمام این جنایات با خود فکر می‌کنیم آیا هنرمند نتیجه حکومت است؟ یا چنین جامعه ای به هنرمند آگاه نیازمند است؟ آیا هنرمند حق دارد در جامعه ای که بر روی بشکه عقب ماندگی که از باروت مذهب پر شده کبریت حریق افروز باشد؟ دیدن این بیت بر صفحه یک آرتیست نفس را در سینه حبس می‌کند«با یدالله و با_تیغ علی ذولفقار _سینه گردنکشان _اذن دهد میدرم» از مجموعه کلمات این بیت بوی تعفن عقب ماندگی و وحشیگری میبارد.

زولازلند ذیل مطلب همسر ابی (مهشید حامدی) نوشته است: سال ۲۰۱۷ تعداد ۹۰ نفر از سربازان آمریکایی در رزمایش های تمرینی هلاک شدند! مراجعه کنید به سایت سی ان ان. گزارش کنگره در این رابطه را منتشر کرده است. از سال ۲۰۶ تا ۲۰۱۹ بیش از ۹۰۰۰ سرباز آمریکایی در رزمایش کشته شدند. چرا؟ چون رزمایش باید جدی باشد و نزدیک به واقعیت. بروید شانتاژ رسانه ای را یاد بگیرید بعد شروع کنید به موضع گیری!

واکنش محسن چاوشی به متن توهین آمیز مهشید حامدی

واکنش محسن چاوشی به متن توهین آمیز مهشید حامدی

پاسخ محسن چاوشی به مهشید حامدی همسر ابی

تعفن!
رایحه تخمیر است
که قهقهه‌زنان می‌پیچد
به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه
و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه

تعفن!
کج فهمی است و روخوانی‌
و هیجان لحظه‌ای دیده شدن
و البته شنیده شدن
غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده
و کفش‌های طلا یادمان باشد
آن دو جفت، دوازده اعدامی بود
زیر پای شما به عربستان.

اگر طلاست نعلینتان.
ما هنوز رختمان عزاست
به سبزی و نان زنده‌ایم
البته بدون بی‌خندانِ رفسنجان.

عربده نکش شبه ماه!
کمی آرام بتیغان
بیا اینجا
و کمی مزه کن پوستِ شیر را
کمی بخوان و اندکی گوش باش
جای نوشیدن و چرخیدن.

من از تو داغ ترم
ادای داغ در نکن
که شمشیرِ ذوالفقارِ من
مست میدان است
و آماده به گردنکشان
جیب بُران
و عربده کشان …

و البته
یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف
همان که پشیمان است
“مثل سگ”
و افتخار می‌کند
به کاباره
و شهامتِ تهران ندارد!

یا علی…

واکنش همسر ابی به پاسخ محسن چاوشی به توهین وی به امام علی

واکنش همسر ابی به پاسخ محسن چاوشی به توهین وی به امام علی

واکنش مهشید حامدی به پاسخ محسن چاوشی

این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته و بند کرده اند به بیتی که به نظر بنده وحشیانه است؟ شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟ مانند حزب اللهی های دبش و یا داعشیان، خندیدن و می خوردن و رقصیدن را جرمت می‌کنند. من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی. واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ ای خواننده ماشینی که تا به امروز به کمک حکومت جیب مردم را خالی کردید و اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟ آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید. چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن. بله آقای پاسدار، جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید. شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد، چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود. ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. شما همچنان داغ باش و شمشیر زولفقار بچرخان که ۴۰ سال است دور دور شماست. مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی

واکنش ها به جدال محسن چاوشی و همسر ابی در اینستاگرام

در ادامه بعضی از واکنش های کاربران به جدال محسن چاوشی و همسر ابی را مشاهده می فرمایید:

واکنش طنز به جدال محسن چاوشی و همسر ابی

واکنش طنز به جدال محسن چاوشی و همسر ابی

ماجرای عذرخواهی ابی از محسن چاوشی چیست؟

بعد از جار و جنجالی که بین محسن چاوشی و همسر ابی، مهشید حامدی به وجود آمد، در بعضی از سایت ها ویدئویی منتشر شد که نشان می داد ابی از محسن چاوشی عذرخواهی کرده است! اما ماجرای ویدئوی عذرخواهی ابی از محسن چاوشی چیست؟ ابتدا فیلم را مشاهده بفرمایید:

سایت فرارو با انتشار ویدئویی مشابه ویدئوی فوق می نویسد: «پیام ابراهیم حامدی همسر مهشید حامدی به محسن چاوشی» پس از این مساله، ابراهیم حامدی معروف به ابی همسر مهشید حامدی با انتشار ویدئویی از محسن چاووشی دلجویی کرد. ابی بخشی از یکی از ترانه های محسن چاوشی را خواند.

او در این پیام اینگونه گفت: سلام دوست نازنین. من شما را بسیار دوست می‌دارم و کار‌های شما را بی نهایت دوست می‌دارم و شما را دنبال می‌کنم و خیلی خوشحالم که وقتی صدای شما را می‌شنوم، هم برای خودم و هم برای مهشید خانم چه حالی به وجود می‌آید. فقط شما این پیغام مرا داشته باشید: عجب حلوای قندی تو، امیر بی گزندی تو، عجب ماه بلندی تو که گردون را بگردانی.

قسمت آخر این پیام که ابی با آواز می‌خواند در واقع بخشی از یکی از ترانه‌های محسن چاوشی می‌باشد. این پیام ابراهیم حامدی محسن چاوشی را تا اندازه‌ای آرام کرد ولی مهشید حامدی بار دیگر در متنی تندتر به چاوشی تاخت. ولی این بار پاسخی از محسن چاوشی دریافت نکرد.

انتشار خبر عذرخواهی ابی از محسن چاوشی در سایت فرارو

انتشار خبر عذرخواهی ابی از محسن چاوشی در سایت فرارو

اما واقعیت ماجرای عذرخواهی ابی از محسن چاوشی چیست؟ بخارمگ در اینباره می نوسد: این ویدئو مدت‌ها پیش از این ضبط شده و ارتباطی با بحث‌های اخیر ندارد. ماجرای ویدیوی دلجویی چیست؟ ابی در ویدئویی که به نظر می‌رسد در یک جمع خصوصی ضبط شده می‌گوید هم خودش و هم همسرش و دوستانشان از شنیدن ترانه‌های محسن چاوشی لذت می‌برند. او خطاب به آقای چاوشی می‌گوید: «فقط این پیغام من به شما را داشته باشید» و سپس شعری از جلال‌الدین محمد بلخی، مولوی را با آهنگی که محسن چاوشی خوانده بازخوانی می‌کند.

این ویدئو پس از بحث‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده و برخی رسانه‌های ایرانی از آن با عنوان دلجویی یا عذرخواهی ابی از چاوشی یاد کرده‌اند. اما مدیر برنامه‌های ابی به بی‌بی‌سی فارسی گفت: «این ویدئو برای دو سال قبل است و به پیش از مسائل جاری برمی‌گردد.»

جدال محسن چاوشی و همسر ابی با تیترهای ذیل در رسانه های مختلف انعکاس یافته است:

  • بگومگوی اینستاگرامی محسن چاوشی و مهشید حامدی
  • دعوای عجیب محسن چاوشی و مهشید حامدی همسر ابی
  • دعوای شدید محسن چاوشی و مهشید همسر ابی خواننده مشهور لس آنجلسی
  • ماجرای دعوای «محسن چاووشی» و «مهشید حامدی» همسر ابی چه بود؟
  • جزئیات دعوای محسن چاوشی و همسر ابی
  • ماجرای مجادله مهشید، ابراهیم حامدی و محسن چاوشی
  • دلجویی ابی از محسن چاوشی
  • توهین همسر ابی به امام علی (ع) و واکنش محسن چاوشی
  • سیر تا پیاز ماجرای مهشید حامدی و محسن چاوشی
  • درگیری لفظی محسن چاوشی و همسر ابی

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *