بررسی پرونده ها و حواشی جنجالی مهناز افشار: از بغل کردن ابی تا حب الایران یجمعنا! + تصاویر

مهناز افشار و ابی + ماجرای حضور مهناز افشار در گات تلنت + تصاویر

این روزها فیلم و تصاویر مهناز افشار و ابی و حضور این بازیگر کشورمان در گات تلند خبرساز شده است. فیلم مهناز افشار و ابی در آغوش یگدیر و تصاویر و حواشی این برنامه را ببینید.

مهناز افشار و ابی

مجله اینترنتی پارسی گو: این روزها فیلم و تصاویر مهناز افشار و ابی و حضور این بازیگر کشورمان در گات تلند خبرساز شده است. فیلم مهناز افشار و ابی در آغوش یگدیر و تصاویر این برنامه نیز حاشیه ساز شده است. در این مطلب قصد داریم به جزئیات ماجرای خروج مهناز افشار از کشور و حضور در شبکه ام بی سی بپردازیم. با ما همراه باشید:

حضور مهناز افشار در شبکه ام بی سی و برنامه گات تلنت

اولین خبرها از حضور مهناز افشار در برنامه گات تلنت و شبکه ام بی سی توسط خود این بازیگر و در اینستاگرام مهناز افشار منتشر شد. مهناز افشار با انتشار تصاویر و نوشته هایی در اینستاگرامش از حضور در این برنامه خبر داده بود. به عنوان نمونه این عکس در صفحه شخصی مهناز افشار منتشر شد:

مهناز افشار در مسیر حضور در برنامه گات تلنت

مهناز افشار در مسیر حضور در برنامه گات تلنت

مهناز افشار با انتشار عکس فوق در اینستاگرامش نوشت: پرشیاز گات تلنت Coming soon

مهناز افشار همچنین قبل از آن نیز با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی خود، خبر از حضور در شو بزرگ استعدادیابی داده بود و عکس خود را در کنار ابی و آرش و نازنین منتشر کرده بود:

مهناز افشار و ابی و آرش و نازنین در شو بزرگ استعدادیابی

مهناز افشار و ابی و آرش و نازنین در شو بزرگ استعدادیابی

مهناز افشار با انتشار عکس فوق نوشت: برای من افتخار بزرگیست که در کنار آقای صدا ابی، آرش، و نازنین و یک گروه درجه یک باشم تا برای همه و شما مردم عزیزمون امید و شادی بیاریم… شو بزرگ استعدادیابی گات تلنت.

با توجه به اینکه خبر خروج مهناز افشار از کشور، و حضور او در برنامه گات تلنت، و نیز حواشی این برنامه، این روزها حسابی خبرساز شده است، در این مطلب قصد داریم به حواشی پیرامون این اخبار بپردازیم. با ما همراه باشید:

ماجرای خروج مهناز افشار از کشور

خبر خروج مهناز افشار از کشور مدتی قبل در رسانه ها منتشر شد. با توجه به سوابق قضایی مهناز افشار و محکومیت او، این سوال برای مخاطبین پیش آمد که مهناز افشار چرا از کشور خارج شده و کجا حضور دارد. رسانه ها نیز هر یک به نوعی به این ماجرا پرداختند و سعی کردند پاسخ سوالات فوق را به مخاطب ارائه دهند.

مرور رسانه هایی که خبر خروج مهناز افشار از کشور را کار کردند، نشان می دهد که اولین خبر رسمی از خروج مهناز افشار، توسط خود او و با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش منتشر شده است. سایت ها و رسانه های فضای مجازی نیز با انتشار همان فیلم این خبر را منتشر کردند:

فیلم خروج مهناز افشار از کشور

واکنش رسانه ها به خروج مهناز افشار از کشور

به عنوان نمونه، اسپوتنیک با انتشار خبر خروج مهناز افشار از ایران نوشت که این بازیگر پر حاشیه با حضور در شبکه ماهواره ای ظاهرا تصمیمی برای بازگشت به سینمای ایران را ندارد. اسپوتنیک همچنین نوشت مهناز افشار داور چهارم شوی استعدادیابی پرشین گات تلنت شبکه MBC Persia در استکهلم است و در کنار ابی و آرش حضور دارد.

از سوی دیگر برخی از رسانه ها در سال ۹۴ خبر از خروج مهناز افشار از کشور به دلیل زایمان داده بودند که با گذشت زمان مشخص شد مهناز افشار فرزند خود را در آلمان به دنیا آورده است. همین موضوع، یعنی به دنیا آمدن فرزند مهناز افشار در خارج از ایران، طیفی از مخاطبان و علاقه مندان این بازیگر را ناراحت کرد. دنیای اقتصاد در اینباره می نویسد: مهناز افشار از کشور خارج شده تا ماه های آخر بارداری خود را در خارج از ایران سپری کند. با این اوصاف امسال سال کم کاری مهناز افشار است. اگرچه سابقه خروج مهناز افشار از کشور، به چند سال قبل باز می گردد، اما به نظر می رسد اینبار ماجرا متفاوت است و مهناز افشار اراده ای برای بازگشت به کشور ندارد.

خروج مهناز افشار از ایران به دلیل زایمان

خروج مهناز افشار از ایران به دلیل زایمان

خروج مهناز افشار از ایران به دلیل محکومیت قضایی!

از سوی دیگر، به نظر می رسد مهمترین دلیل خروج مهناز افشار از کشور، مشکلات متعدد قضایی است. چراکه با توجه به حواشی فراوان این بازیگر، وی هم دارای محکومیت قضایی است و هم پرونده های متعددی در دادگاه دارد. یکی از پرونده های جنجالی مهناز افشار تلاش برای تحریک افکار عمومی و سوء استفاده از تصویر یک طلبه است. تصویر زیر را ببینید:

توئیت جنجالی مهناز افشار با سوء استفاده از تصویر سید مصطفی حجازی

توئیت جنجالی مهناز افشار با سوء استفاده از تصویر غفار دریاباری

انتشار و بازنشر این توئیت توسط مهناز افشار و دیگران، باعث تحریک افکار عمومی شد. تا جایی که در همان ایام، یک روحانی در همدان به ضرب گلوله ترور شد و به شهادت رسید. همچنین صاحب عکس، که طلبه ای به نام غفار دریاباری  که از طلاب جوان شهر آمل است، از مهناز افشار (به علت انتشار این عکس در صفحه شخصی اش و به علت بالا بودن فالوورهای صفحه شخصی خانم افشار و اثرگذاری آن) شکایت کرد.

فیلم توضیحات حجت الاسلام دریاباری درباره توئیت منتسب به وی

صدور حکم جلب مهناز افشار

پس از شکایت حجت الاسلام دریاباری، با محکومیت مهناز افشار، حکم جلب وی صادر شد. در گزارش هایی که اسپونیک و باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کردند، این ادعا مطرح شده بود که توئیت مهناز افشار با توجه به حجم بالای فالوورهای صفحه این بازیگر، باعث تحریک افکار عمومی و قتل یک روحانی ۴۶ ساله همدانی به نام مصطفی قاسمی شده است:

تصویر حکم جلب مهناز افشار بازیگر و سلبریتی سرشناس

تصویر حکم جلب مهناز افشار بازیگر و سلبریتی سرشناس

پرونده جنجالی تبلیغ آمپول نالوکسان توسط مهناز افشار

یکی دیگر از پرونده های جنجالی مهناز افشار، تبلیغ آمپولی به نام نالوکسان است. به نوشته فارس و باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره این دارو می گوید: کاربرد اصلی این دارو در موقعیت های اورژانسی است و اصلا نمی شود با این دارو شوخی کرد! مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز درباره مصرف این آمپول بیان می دارد: داروی نالوکسان حتما باید تحت نظر پزشک مصرف شود و دارویی است که در صورت تداخل دارویی و بی احتیاطی می تواند به مرگ منجر شود. در هر صورت مشخص نیست چه منافعی برای مهناز افشار در کار بوده است، اما آنچه روشن است، اینکه او از خیل فالوورهای صفحه شخصی اش، بدون دانش تخصصی استفاده ابزاری می کند و کاش این استفاده صرفا برای درآمدزایی باشد و خطرآفرین واقع نشود!

فیلم تبلیغ نالوکسان توسط مهناز افشار

واکنش کاربران به تبلیغ داروی نالوکسان توسط مهناز افشار

در هر صورت با واکنش پزشکان و داروسازان، و نیز با واکنش کاربران فضای مجازی این حاشیه عجیب و خطرناک نیز که با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیم دارد، به پرونده مهناز افشار اضافه می شود:

واکنش مهناز افشار به ناراحتی پزشکان و داروسازان و واکنش کاربران به مهناز افشار

واکنش مهناز افشار به ناراحتی پزشکان و داروسازان و واکنش کاربران به مهناز افشار

مهناز افشار و ابی از عکس یادگاری تا بغل کردن یکدیگر

یکی از حواشی عجیب این روزهای مهناز افشار، ماجرای بغل کردن و در آغوش گرفتن ابی است. مهناز افشار در حرکتی عجیب، ابی را در آغوش می گیرد و با این حرکت به نوعی خبر عدم بازگشتش به کشور را تأیید می کند. این در حالیست که بعضی از کاربران به حضور مهناز افشار که مدعی وطن پرستی است در شبکه عربستان سعودی (ام بی سی) واکنش نشان می دادند و بعضی دیگر با بررسی شرایط حضور او در شو استعدادیابی، مدعی بودند مهناز افشار حجابش را رعایت کرده و بالاخره به کشور باز می گردد.

عکس: مهناز افشار و ابی و آرش در یک قاب

این تصاویر در صفحه شخصی مهناز افشار منتشر شده و از فیلم بغل کردن ابی توسط مهناز افشار گرفته شده است:

مهناز افشار در کنار ابی و آرش

مهناز افشار در کنار ابی و آرش

مهناز افشار در کنار عوامل برنامه استعدادیابی در شبکه عربستانی

مهناز افشار در کنار عوامل برنامه استعدادیابی در شبکه عربستانی

ابی آرش و مهناز افشار

ابی آرش و مهناز افشار

لحظه بغل کردن ابی توسط مهناز افشار

لحظه بغل کردن ابی توسط مهناز افشار

فیلم: مهناز افشار ابی را بغل کرد

همانطور که در فیلم زیر مشاهده می فرمایید، با حضور ابی روی صحنه، مهناز افشار پیش قدم شده و او را در آغوش می گیرد:

حتما بخوانید

ماجرای کمپین صدای آبان ۹۸ چیست؟ + تصاویر و جزئیات

پرونده سیاسی مهناز افشار و کمپین صدای آبان ۹۸

یکی دیگر از حواشی مهناز افشار حضور در عرصه های سیاسی است. البته این ماجرا فی نفسه نه تنها اشکال ندارد، بلکه حضور شخصیت های فرهنگی و هنری و تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در سیاست کشور و تحلیل مسائل روز بسیار هم لازم است. منتهی به شرط داشتن دانش حداقلی در این زمینه و به شرط رعایت چارچوب های قانونی کشور. متاسفانه مهناز افشار که در کنار بعضی دیگر از سلبریتی ها و هنرمندان کشورمان، مردم را به رأی دادن به دکتر حسن روحانی تشویق و ترغیب کرده است، پس از افزایش قیمت بنزین، به جای پذیرفتن عواقب تصمیم و توصیه خود، با لحنی طلبکارانه بیانه ای را منتشر می کند که حواشی فراوانی دارد. در حقیقت حمایت مهناز افشار از کمپین صدای آبان ۹۸ که با اعتراض هنرمندان متعهد کشورمان مواجه شده است (اینجا را ببینید) برگ دیگری به حواشی فراوان این بازیگر اضافه می کند.

حمایت مهناز افشار از کمپین صدای آبان 98

حمایت مهناز افشار از کمپین صدای آبان ۹۸

اما با این حرکت مهناز افشار، و با توجه به سابقه این بازیگر در حمایت از دولت تدبیر و امید، کاربران در صفحه شخصی این بازیگر واکنش های متفاوتی نشان دادند. بعضی از این واکنش ها را مطالعه بفرمایید:

  1. صدای عربستان سعودی
  2. این روزهای سخت و پردرد ماجوونای ایران مدیون گاو زاده هایی امثال شما هستیم. امیدوارم تاوانشو پس بدین.
  3. مسببین وضع موجود شمایید از ملت عذرخواهی کنید.
  4. حب الدلار یجمعنا
  5. آهان چون نوبخت گفته شما معاف از مالیات هستید دیگه باید برای دولت کار کنید. دیگه میلیارد میلیارد پوله
  6. همین مونده تو طرفدار ما باشی سلبریتی
  7. جالبه که خودت و بقیه سلبریتی های بی سواد تبلیغ کننده دولت تدبیرررر بودید. آلزایمر تاریخی
واکنش کاربران به پیوستن مهناز افشار به کمپین صدای آبان 98

واکنش کاربران به پیوستن مهناز افشار به کمپین صدای آبان ۹۸

حب الحسین یجمعنا حب الایران یجمعنا

یکی دیگر از جنجال های مهناز افشار انتشار عبارت حب الایران یجمعنا در مقابل حب الحسین یجمعنا در ایام اربعین است. این حرکت مهناز افشار موجب شد طیف گسترده ای از کاربران متدین فضای مجازی واکنش نشان دهند.

توئیت مهناز افشار این بار علیه امام حسین حب الایران یجمعنا

توئیت مهناز افشار این بار علیه امام حسین حب الایران یجمعنا

مهناز افشار که با بیان جملاتی در برنامه فریدون جیرانی خبر از بازگشتش به کشور داده بود، با حواشی متعدد و حضور در شبکه ماهواره ای عربستان سعودی در حقیقت ثابت کرد هرکجا پول باشد او هم آنجا حاضر می شود و حتی وطن پرستی اش هم ظاهرسازی است. مهناز افشار در ارتباط تلفنی به فریدون جیرانی گفته بود: من به وطنم به یک دلیل بزرگ برمی‌گردم. مادر من آن‌جا نفس می‌کشد، پدر من آن‌جا خاک است، از همه مهم‌تر ریشه من آن‌جاست!

اما پس از آن توئیت کرد: من تو با همه تفاوت هایی که داریم مهم نیست تو در مورد این من چه فکری می کنی اما من میگم حب الایران یجمعنا

توئیت جنجالی مهناز افشار حب الایران یجمعنا

توئیت جنجالی مهناز افشار حب الایران یجمعنا

توئیت جنجالی مهناز افشار حب الایران یجمعنا

در هر صورت با همه حواشی مهناز افشار مهمترین حاشیه وی حضور در شبکه ام بی سی است. بغل کردن ابی یا عکس کنار آرش و… اهمیت چندانی ندارد. مهناز افشار و ابی در کنار یکدیگر می توانند هرجایی عکس بگیرند. حتی مهناز افشار می تواند برود با شبکه عربستان سعودی کار کند. اما موضوع وقتی متناقض و عجیب می شود که ادعای حب وطن و «حب الایران یجمعنا» را در کنار حضور در شبکه عربستانی قرار می دهیم. به نوشته مهر ولید بن ابراهیم الابراهیم بنیانگذار شبکه ام بی سی است که مهناز افشار در آن حضور دارد. پول این شبکه نیز که حالا ۶۰ درصد آن در اختیار خاندان سلطنتی عربستان یعنی بن سلمان و… است از سوی عربستان تأمین می شود. شو استعدادیابی که مهناز افشار و ابی و آرش داوران آن هستند، یکی از زیر مجموعه شبکه هایی که ام بی سی پرشیا دارد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *