سعید معروف: رمق و توانی برای جشن صعود به المپیک نداریم!

واکنش سعید معروف به علت سقوط هواپیمای اوکراین + متن کامل!

سعید معروف کاپیتان با اخلاق و متعصب تیم ملی والیبال کشورمان گفت با توجه به سقوط هواپیما رمقی برای جشن صعود به المپیک نداریم. واکنش سعید معروف به علت سقوط هواپیمای اوکراین را بخوانید.

واکنش سعید معروف به علت سقوط هواپیمای اوکراین در اینستاگرام

مجله اینترنتی پارسی گو: سعید معروف کاپیتان ارزشمند تیم‌ملی والیبال کشورمان به ماجرای مشخص شدن علت سقوط هواپیمای‌اوکراین واکنش نشان داد. واکنش سعید معروف به علت سقوط هواپیمای اوکراین را بخوانید:

برترینها با تیتر «عصیان کاپیتان معروف علیه فریب و تزویر» نوشت: کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان به اتفاقات اخیر واکنش تندی نشان داد و در حالی که تیم ملی والیبال ایران موفق شد با غلبه بر چین راهی المپیک ۲۰۲۰ شود، این موضوع نیز باعث خوشحالی سعید معروف نشد.

معروف در واکنش به سقوط هواپیمای اوکراینی در فرودگاه امام، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

امروز در جانِ مستاصل و غمگینِ ما رمق و توانی برای جشن گرفتنِ این پیروزی و رسیدن به آرزویی که سال‌ها برایش تلاش کرده بودیم، نیست. استیصال و غمِ ما نه فقط بخاطر در عزایِ هموطنانمان نشستن، بلکه بخاطر فردایی ست که گمانم به روشنایی اش نیست.

کاش امید داشتم که این آخرین پرده از نمایش فریب و تزویر و بی خردیِ این بی کفایتان است که همچنان می‌دانم نیست. در آخر؛ درین تارترین شب‌های ِتاریخِ وطن، تمام مردمِ سرخورده، سرکوب شده، زجردیده، فقرچشیده و دلشکسته‌ی کشورم را با هر قومیت و زبان، به مهرورزی و حمایت و مراقبت از یکدیگر دعوت میکنم. ما جز هم هیچ مأمن و پناهگاهی نداریم.

واکنش سعید معروف به علت سقوط هواپیمای اوکراین

واکنش سعید معروف به علت سقوط هواپیمای اوکراین

سعید معروف کاپیتان دوست داشتنی، متعصب و غیور تیم ملی کشورمان، این بیانیه احساسی را در حالی منتشر کرده است که خبر اصابت موشک پدافندهوایی کشور به هواپیمای اوکراین، بر اثر شرایط تحمیلی رژیم آمریکا، پس از اردوها و مسابقات فشرده تیم ملی والیبال کشورمان مطلع شده است. سعید معروف وفاداری اش به این مرز و بوم را با درخشش در قامت کاپیتان تیم ملی اثبات کرده است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *