یکی از اغتشاشگران از درآمدش در فتنه 98 گفت!

شکستن هر شیشه ۱۰۰ هزار تومان + جزئیات

رئیس کلانتری تهران نو از دستگیری جوانی می گوید که در اعترافاتش در مورد دستمزد تخریب گفته است به ازای شکستن هر شیشه ۱۰۰ هزار تومان دستمزد گرفته است!

شکستن هر شیشه در اغتشاشات 98

مجله اینترنتی پارسی گو: درباره اغتشاشات اخیر هنوز هم اطلاعاتی منتشر می شود که جای تأمل دارد. از جمله اینکه یکی از اغتشاشگران اعتراف کرده است شکستن هر شیشه برایش ۱۰۰ هزار تومان دستمزد داشته است!

سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری تهران نو درباره اغتشاشات اخیر مصاحبه مفصل و خواندنی دارد. مشرق متن کامل این مصاحبه را منتشر کرده است که در بخشی از آن درباره شکستن هر شیشه و دستمزد آن توسط اغتشاشگران صحبت شده است. با ما همراه باشید:

برای تخریب هر جام شیشه ۱۰۰ هزار تومان دستمزد!

رئیس کلانتری تهران نو: بعد از پاکسازی امام علی و استقرار نیروها در آن به سمت نیروی هوایی رفتیم، شب بود عده‌ای در حال تخریب بانک‌ها بودند، اعتراضی در کار نبود افرادی که صورتشان را پوشانده بودندبا آجر و سنگ اماکن را تخریب می‌کردند.

وقتی به آنها نزدیک شدیم جمعیت متفرق شد و فرار را بر قرار ترجیح داد. اما توانستیم یکی از عاملان اصلی تخریب بانک‌های پیروزی را شناسایی کنیم. بعد از اینکه جمعیت متفرق شد مأموران دنبالش کردند. ۵۰۰ متر که دوید و جلوتر رفت او را گرفتیم. پسری ۲۳، ۲۴ ساله بود. جالب است در اعترافاتش گفت که برای تخریب هر جام شیشه بانک یکصد هزار تومان دستمزد گرفته است.

پول‌ها را چطوری دریافت می‌کرد؟

رئیس کلانتری تهران نو: پسر گفت که سه نفر در صحنه حضور داشتند؛ همان جا پول شیشه‌ها را نقداً حساب می‌کردند. وقتی جیب‌هایش را گشتیم ۳۰۰ هزار تومان همراهش بود. گفت قرار بود بقیه پول شکستن شیشه‌ها را با او تصفیه کنند که پلیس سر رسید و نگذاشت که پولش را بگیرد. همین پسر ۶ بانک را کلاً تخریب کرده بود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *