اینترنت مراکز حقوقی متصل شده و به زودی اینترنت اشخاص حقیقی نیز وصل خواهد شد!

اینترنت چه کسانی زودتر وصل می‌شود؟

با گذشت ۵ روز از قطعی اینترنت، با تصمیم شورای امنیت کشور (شاک) اینترنت کاربران به صورت تدریجی در حال اتصال است. اما اینترنت چه کسانی زودتر وصل می شود؟

اتصال اینترنت فضای مجازی اینترنت قطعی و اختلال در اینترنت جهانی

مجله اینترنتی پارسی گو: با گذشت ۵ روز از قطعی اینترنت، با تصمیم شورای امنیت کشور (شاک) اینترنت کاربران به صورت تدریجی در حال اتصال است. اما اینترنت چه کسانی زودتر وصل می شود؟ ظاهرا به تصمیم شورای امنیت کشور ابتدا اینترنت مراکز حقوقی و سپس اینترنت اشخاص حقیقی متصل خواهد شد.

با اتصال تدریجی برخی مشترکان در نقاط مختلف کشور به اینترنت ثابت، سوال اینجاست که کدام کاربران زودتر از سایرین به اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند. به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، از بیست‌وپنجم آبان‌ماه و اتفاقاتی که در پی اعلام اصلاح قیمت بنزین رخ داد؛ اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و تلفن‌همراه در برخی نقاط کشور قطع شد و روز بعد قطع سراسری اینترنت در کشور اتفاق افتاد.

‌حال پس از گذشت ۵ روز از قطع کامل اینترنت در کشور، وزارت ارتباطات وصل‌شدن تدریجی اینترنت در برخی استان‌ها را تایید کرده و طبق بررسی‌ها خطوط ADSL مشترکان حقوقی وصل شده و بزودی اینترنت مشترکان حقیقی و خانگی نیز وصل خواهد شد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *