از ریختن میخ در خیابان ها تا تلاش برای مدیریت پمپ های بنزین: همه نقش های آیت الله مایک در ایران!

از آیت الله مایک تا تلاش برای ترور قاسم سلیمانی در اغتشاشات ایران + فیلم

آشوب های اخیر که خواسته به حق مردم را در اعتراضات و تجمعات مسالمت آمیز به حاشیه برد، توسط فردی به نام آیت الله مایک از آمریکا مدیریت می شود.

آیت الله مایک

مجله اینترنتی پارسی گو: آشوب های اخیر که خواسته به حق مردم را در اعتراضات و تجمعات مسالمت آمیز به حاشیه برد، توسط فردی به نام آیت الله مایک از آمریکا مدیریت می شود. آیت الله مایک کیست و چه نقشی دارد؟ ببینید تا بدانید.

در ویدئوی زیر اولا با آیت‌الله مایک و نقش او در اغتشاشات اخیر آشنا می شوید و در ثانی، نکاتی درباره اعترافات زنی را که محوریت اغتشاشات را به عهده دارد می شنوید. شخصیت های سیاسی آمریکایی ها، نقش آمریکا در آشوب ها، فعالیت رسانه های ضد انقلاب، و… نیز از دیگر بخش های ویدئوی زیر است. الگوی اغتشاش آفرینی و ساقط کردن دولت ها در کشورهایی نظیر هنگ کنگ تا اوکران و ایران، و فعالیت های آشوب در ایران با مدیریت آیت‌الله مایک با نام واقعی مایک دی آندره را می شناسید.

کار او مدیریت و ایجاد آشوب در همه نقاط کشور است. عوامل او در اجتماعات حضور دارند و اوضاع را بهم می ریزند. شبکه ای که می گوید میخ در خیابان ها ریخته شود، یا آن دیگری که می گوید پمپ بنزین ها باید کنترل شود. رسانه های عربستانی که می گویند: اگر پایش بیافتد آدم هم می کشیم و نیز اعتراف می کنند که: امیدواریم یک افسر سپاه کشته شود و امیدواریم اولین آن سردار سلیمانی باشد! ببینید تا بدانید پشت پرده آشوب های اخیر ایران چه می گذرد:

فیلم: آیت الله مایک و تلاش برای ترور و کشتن افراد در اغتشاشات اخیر ایران!

«آیت‌الله مایک» پشت اغتشاشات اخیر ایران! «مایکل دی آندره» ملقب به «آیت‌الله مایک» از سال ۱۹۷۹ مامور عملیاتی سازمان سیا بوده و حالا رئیس “مرکز ایران” در سازمان سیا است. وی که مدیر تمامی عملیات مخفی برای بی ثبات نمودن ایران است، در اعتراض‌های چند روز اخیر ایران ایفای نقش کرد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *