اعترافات چند تن از اشرار دستگیر شده در آشوب های اخیر! + فیلم

صحبت های اشرار دستگیر شده در آشوب های اخیر + فیلم

پس از گرانی بنزین، تظاهرات مسالمت آمیز مردم در اعتراض به افزایش قیمت بنزین به آشوب کشیده شد. صحبت های اشرار دستگیر شده در آشوب های اخیر قابل تأمل است.

اعترافات اشرار دستگیر شده در آشوب های اخیر

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از گرانی بنزین، تظاهرات مسالمت آمیز مردم در اعتراض به افزایش قیمت بنزین به آشوب کشیده شد. صحبت های اشرار دستگیر شده در آشوب های اخیر قابل تأمل است. واقعیت این است که «مردم» در تجمعات اعتراضی خود دست به تخریب «اموال عمومی» نمی زنند. «مردم» موجبات آزار و اذیت «مردم» را فراهم نمی کنند. بلکه این اشرار و اراذل و اوباش هستند که با مصادره اعتراضات آرام مردمی، اهداف خویش را دنبال می کنند. یکی از اشرار در فیلم زیر به صراحت از ارتباطش با منافقین سخن می گوید. وی به تجمعات اعتراضی قبل نیز اشاره کرده و درباره حضورش در آن اعتراضات نیز توضیح می دهد. ببینید:

فیلم اعترافات اشرار دستگیر شده از نحوه عملکردشان در آشوب های اخیر

فیلمی که مشاهده می فرمایید، اعترافات چند تن از اشراری است که در آشوب های اخیر دستگیر شده اند. اعترافات این چند نفر، نمونه ای از عملکرد و طرز فکر اشراری است که اعتراضات مسالمت آمیز مردم را به آشوب کشاندند:

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “صحبت های اشرار دستگیر شده در آشوب های اخیر + فیلم

  1. علی

    هیچ ایرانی و هموطنی حاضر به ضرر و اسیب رسوندن به بیت امال و اموال عمومی و خصوصی مردم نیست همیشه اعتراض مردم یه جوری به نامردی سرکوب شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *