بررسی پشت پرده آشوب های 98: از پروژه 2020 تا اقدام عملی خاندان پهلوی و منافقین!

چه کسانی پشت پرده آشوب های ۹۸ هستند؟ + فیلم و عکس

اعتراض به گرانی بنزین، که با توجه به عملکرد بسیار بد دولت به وجود آمده بود، خیلی زود به آشوب کشید. اما پشت پرده آشوب های ۹۸ چه کسانی هستند؟

پشت پرده آشوب های 98

مجله اینترنتی پارسی گو: اعتراض به گرانی بنزین، که با توجه به عملکرد بسیار بد دولت به وجود آمده بود، خیلی زود به آشوب کشید. اما پشت پرده آشوب های ۹۸ چه کسانی هستند؟ و هدف آنها چیست؟ با ما همراه باشید:

پشت پرده آشوب های ۹۸ در سه پرده بررسی شده است:

  • پرده اول سازماندهی و برنامه ریزی برای نافرمانی مدنی استراتژی رضا پهلوی
  • پرده دوم: پروژه ۲۰۲۰ برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران
  • پرده سوم: جزئیات اجرای آشوب های خیابانی ۹۸

پرده اول: سازماندهی و برنامه ریزی برای نافرمانی مدنی استراتژی رضا پهلوی

یکی از عوامل آشوب های اخیر، رضا پهلوی است که با گنجینه ای از ثروت های ایران، که توسط خانواده محمد رضا پهلوی قبل از انقلاب از کشور خارج شده است، هر چه می خواهد انجام می دهد و البته، قدرت های بزرگ نیز به واسط دشمنی با انقلاب اسلامی ایران، از وی حمایت می کنند.

در فیلم زیر یکی از نزدیکان خاندان پهلوی در گفتگو با بی بی سی فارسی اذعان می کند که طرفداران رضا پهلوی سالهاست در حال شبکه سازی و آموزش آشوب برای براندازی نظام اسلامی هستند. وی همچنین اذعان می کنند که مترصد فرصتی بودند که تا برنامه های خود را پیاده کنند و اجرای بد اصلاح قیمت بنزین این فرصت را به آنها داده است:

فیلم: برنامه ریزی خاندان رضا پهلوی برای ایجاد آشوب و فتنه در ایران

پرده دوم: پروژه ۲۰۲۰ برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران

پروژه ۲۰۲۰ پروژه ای دقیق و سطح بندی شده برای براندازی جمهوری اسلامی است که بر اساس آن، اتاق فکری متشکل از پاتریک کلاوسون، فرانسیس فوکویاما، کنت تیمرمن، و… برنامه ریزی می نند و برنامه جنگ نرم علیه ایران را تهیه می کنند.  سطح بعد نیروهای عملیاتی است که با برنامه ریزی دقیق، به اجرای برنامه های اتاق فکر می پردازد. گفتنی است پروژه ۲۰۲۰ در سه مقطع و در سالهای ۷۸، ۸۸ و ۹۸ در دستور کار قرار گرفته است.

عکس: جزئیات پروژه ۲۰۲۰ برای براندازی نظام ایران

پروژه ایران 2020 برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران

پروژه ایران ۲۰۲۰ برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران

پرده سوم: جزئیات اجرای آشوب های خیابانی ۹۸

سومین بخش از بررسی پشت پرده آشوب های ۹۸ به اعترافات دستگیر شدگان این آشوب ها باز می گردد. با هوشمندی نیروهای اطلاعاتی و انتظامی، تعداد زیادی از سرکردگان آشوب ها شناسایی شده و بخشی از آنها دستگیر شده اند. اعترافات دستگیر شدگان نشان می دهد برنامه ضد انقلاب برای ایجاد آشوف و فتنه بسیار دقیق بوده است. آنها حتی حلقه های آشوب را هم مشخص کرده اند. در حلقه سوم ناظرین قرار دارند و از حلقه دوم و سوم مراقبت کرده و از آنها فیلم و عکس تهیه می کنند. دسته دوم به جار و جنجال و خرابکاری می پردازند و دسته اول دست به جنایت می زنند. همچنین دسته اول به سلاح گرم، دسته دوم به انواع سلاح سرد و دسته سوم به ابزار ثبت و ضبط آشوب ها مجهزند.

عکس: بخشی از اعترافات سرکردگان آشوب های ۹۸

اعتراف سرکردگان آشوب های 98 درباره نحوه عملکرد خیابانی و نحوه اجرای آشوب

اعتراف سرکردگان آشوب های ۹۸ درباره نحوه عملکرد خیابانی و نحوه اجرای آشوب

اعترافات دستگیرشدگان در آشوب های ۹۸ بسیار قابل توجه و البته عجیب است. یکی از این دستگیر شدگان با اشاره به اینکه همه اعضای سازماندهی شده آشوبگر مجهز به سلاح بوده اند می گوید: برای چند نفرمان اسلحه گرم تهیه شده بود، ولی همه مان موظف بودیم قمه یا دشنه و چاقوی تیغه بلند و ماسک با خود داشته باشیم!

جمع بندی درباره پشت پرده آشوب های ۹۸

همانطور که بیان شد، دشمنان این مرز بوم، از جمله سران استکبار جهانی، وهابیت با هدایت و رهبری عربستان سعودی، خاندان پهلوی، منافقین و… برای ایجاد آشوب و فتنه در ایران برنامه ریزی کرده و فقط منتظر زمان اجرای این آشوب ها بودند. اجرا و عملکرد بد دولت در اصلاح قیمت سوخت، بهترین فرصت را برای جریان ضد انقلاب فراهم کرد تا از اعتراضات آرام، مسالمت آمیز و مردمی با موضوع گرانی قیمت بنزین سوء استفاده کنند و این اعتراضات را به نفع خود مصادره کنند. درک این معنا که جریان های ضد انقلاب در آشوب های اخیر دست داشته اند به هیچ وجه کار سختی نیست. چراکه تلاش های امروز ضد انقلاب، بر خلاف سالهای گذشته نیاز به اثبات ندارد و اعترافات آنها نشان می دهد که به چه شکل برای براندازی نظام اسلامی اقدام کرده اند. آنچه باید در نظر داشت این است که فرصت فتنه و آشوب باید از فتنه گران گرفته شود. این اقدام اولا با علمکرد درست مسئولین دولت و مجلس محقق خواهد شد و ثانیا با مقابله قاطع قوه قضائیه و نیروهای نظامی و انتظامی با اشرار صورت خواهد کرد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “چه کسانی پشت پرده آشوب های ۹۸ هستند؟ + فیلم و عکس

  1. بی طرف

    ممنون از اطلاعات خوبتون مطالب جالب وقابل توجهی بودند اما در مورد نقدناقصتون در مورد دولت باید بگم این تغییر قیمت اصلا زیاد نبود باید قیمت سوخت رو تا لیتری شش هزارتومن میبردن که ازقاچاق سوخت به کلی جلوگیری بشه قرار بود مدتها پیش اتفاق بیوفته اما اجازه اینکارو به دولت ندادند کاسه کوزه هارو سر دولت نشکنید لطفا درشرایط فعلی بهترین کار همین افزایش قیمت سوخت بود چون گذشته از تحریمهای آمریکایی که میلیاردها سود میبره از بدبخت کردن مردم ایران با این تحریمها ،دولت باید جواب دشمنای داخلیش هم بده ،همیشه تاریخ تکرارشده هرکی دل سوزونده منفور همه شده بخاطر جهل مردم!

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. با تشکر از شما دوست عزیز. بحث بر سر این است که «رئیس دولت» بباید با مردم موضوع را مطرح می کرد. همانطور که قبلا هم به همین شکل بود. کافی بود رئیس جمهور در رسانه ملی حاضر شود و در یک گفتگوی ویژه شرایط و هدف را توضیح دهد. در مورد یارانه جدید توضیح دهد و قبل از آغاز کار یارانه را به حساب مردم جهت جلب اطمینان مردم واریز کند تا این مشکلات دامنه دار به وجود نیاید. نه اینکه مردم «نامحرم» شمرده شده و شب بخوابند و صبح بدون هیچگونه اطلاعی با بنزین ۳۰۰۰ تومانی مواجه شوند! بحث بر سر «تدبیر» در انجام چنین اموری است… موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *