با تصمیم شورای عالی امنیت ملی تا پایان آشوب ها ارتباط با اینترنت جهانی قطع است!

اخلال در اینترنت کشور در پی آشوب های اخیر!

به واسطه آشوب هایی که در پی اعتراضات اخیر به گرانی بنزین صورت گرفته است، با تصمیم شورای عالی امنیت ملی اخلال در اینترنت کشور به وجود آمده است.

اینترنت قطعی اینترنت اختلال در اینترنت کشور

مجله اینترنتی پارسی گو: به واسطه آشوب هایی که در پی اعتراضات اخیر به گرانی بنزین صورت گرفته است، با تصمیم شورای امنیت کشور اخلال در اینترنت کشور به وجود آمده است و در حال حاضر، سایت های داخلی در دسترس و قابل استفاده می باشد.

با توجه به سوء استفاده آشوبگران و اخلال گران نظم و امنیت عمومی کشور از اعتراضات مردمی و تجمعات مسالمت آمیز مردم، و با توجه به مشکلات پیش آمده در این خصوص، اختلال در اینترنت کشور به وجود آمده است.

محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت کشور

محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت کشور

به نظر می رسد بنا به تصمیم شورای امنیت کشور، ارتباط مخاطبان با اینترنت جهانی قطع شده و صرفا ارتباط با سایت ها و خبرگزاری های داخلی وجود دارد و با توجه به کاهش دامنه اعتراضات و آشوب ها، به نظر می رسد این مشکل ظرف روزها و ساعات آینده مرتفع گردد.

گفتنی است در سرتاسر کشور و پس از گران شدن نرخ بنزین تجمعات اعتراضی صورت گرفته و بنا به آنچه برخی از رسانه ها گزارش داده اند، چند نفر هم در این آشوب ها کشته شده اند.

آنچه روشن است تجمعات و اعتراضات مردم نسبت به گرانی بنزین کاملا مسالمت آمیز است، اما همچون سالهای گذشته، اراذل و اوباشی که منتظرند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند، در این تجمعات وارد شده و اقدام به ایجاد بی نظمی و ناامنی کرده اند.

ارتباط ایرانیان با اینترنت جهانی قطع شده است

ارتباط ایرانیان با اینترنت جهانی قطع شده است

کشته شدن چند نفر در این ناامنی ها، آتش زدن بانک ها و اماکن عمومی، اخلال در رفت و آمد و حرکت خودروها، ایجاد ناامنی و بی نظمی، حاصل تلاش های جمع اندک آشوبگری است که قصد دارند از اعتراضات مردمی به نفع خود سوء استفاده کنند.

با تلاش مسئولان، و نیز با آمادگی کامل نیروی انتظامی و نیروهای مردمی، این اخلال و بی نظمی در کشور تداوم نخواهد یافت و با دستگیری سرکردگان آشوب و اخلال، به زودی مشکلات ایجاد شده مرتفع خواهد گردید.

حتما بخوانید

حرکت جالب معترضان همدانی: آشوبگران را از جمع خود خارج کنید!

حتما بخوانید

اعتراضات به گرانی بنزین در سرتاسر کشور + فیلم و تصاویر

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *