کریستیانو رونالدو به رکورد پائولو مالدینی کاپیتان افسانه ای آث میلان رسید!

کریستیانو رونالدو به رکورد پائولو مالدینی رسید + عکس

کریستیانو رونالدو به رکورد پائولو مالدینی کاپیتان افسانه ای آث میلان رسید. با حضور بازی دیشب یوونتوس در مسکو رونالدو به رکورد پائولو مالدینی در ۱۷۴ بازی رسید.

کریستیانو رونالدو رکورد

مجله اینترنتی پارسی گو: کریستیانو رونالدو به رکورد پائولو مالدینی کاپیتان افسانه ای آث میلان رسید. با حضور بازی دیشب یوونتوس در مسکو رونالدو به رکورد پائولو مالدینی در ۱۷۴ بازی رسید. فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با حضور در دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان اروپا به رکورد پائولو مالدینی رسید.

رونالدو به رکورد مالدینی رسید

به نوشته فارس، تیم فوتبال یوونتوس در دومین شب از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مسکو میهمان لوکوموتیو بود. فوق ستاره پرتغالی با حضور در این دیدار عملا در تعداد بازی‌های باشگاهی اروپایی با پائولو مالدینی اسطوره میلان و ایتالیا مساوی کرد. رونالدو بازی شماره ۱۷۴ خود را انجام داد تا در کنار مالدینی به عنوان دومین بازیکن باسابقه فوتبال اروپا شناخته شود.

کریستیانو رونالدو به رکورد پائولو مالدینی رسید

کریستیانو رونالدو به رکورد پائولو مالدینی رسید

ایکر کاسیاس دروازه‌بان اسپانیایی پورتو که به تازگی هم تمرینات خود را پس از پشت سر گذاشتن حمله قلبی آغاز کرده است با ۱۸۸ بازی باسابقه ترین بازیکن در عرصه رقابت‌های فوتبال باشگاهی اروپا است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *