تصاویر دردناک شکستن پای آندره گومز و اشک های سوزناک سون هیونگ مین!

تصاویر جدید از شکستن پای آندره گومز و اشک های سون هیونگ مین

بازی اورتون و تاتنهام صحنه دردناکی داشت و شکستن پای آندره گومز در بازی خبرساز شد. تصاویر شکستن پای آندره گومز و اشک های سون هیونگ مین را مشاهده می فرمایید.

شکستن پای آندره گومز

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی اورتون و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس صحنه دردناکی داشت و شکستن پای آندره گومز در این بازی خبرساز شد. تصاویر شکستن پای آندره گومز و اشک های سون هیونگ مین را مشاهده می فرمایید.

دیدار اورتون تاتنهام در هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. این بازی تحت تاثیر مصدومیت شدید آندره گومز قرار گرفت. اشک های سون هیونگ مین پس از خطای او روی گومز، صحنه‌ای دراماتیک در ورزشگاه گودیسون پارک رقم زد. با این حال سون به دلیل خطا روی گومز از سوی داور بازی اخراج شد. این درحالی بود که داور ابتدا قصد داشت کارت زرد به او نشان بدهد اما با دیدن صحنه، سون را اخراج کرد.

شب دراماتیک لیگ برتر: مصدومیت دلخراش هافبک پرتغالی؛ اشک های سون!

تاتنهام در دیداری عجیب و پرحاشیه که با اخراج سون هیونگ مین همراه شد، در مقابل اورتون متوقف شد. به نوشته ورزش سه شاگردان مائوریتسیو پوچتینو که در هفته های اخیر عملکرد خوبی ارائه نداده و در رتبه نازل سیزدهم قرار داشتند، امشب نیز پیروزی خود مقابل اورتون را در دقیقه ۹۸ از دست دادند؛ آنهم در دیداری که تحت تاثیر خطای شدید سون هیونگ مین روی آندره گومس و اخراج ستاره ای کره ای قرار گرفت.

تاتنهام و اورتون در ۴۵ دقیقه نخست هر چه زدند به در بسته خورد و تلاش دو تیم در نیمه اول در نهایت نتیجه ای در پی نداشت و اورتون و تاتنهام با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. در نهایت حملات تاتنهام در نیمه دوم جواب داد و دله آلی روی پاس سون هیونگ مین موفق شد دروازه جوردن پیکفورد را باز کرده و گل سرنوشت ساز تیمش را به ثمر برساند.

اما در اواخر بازی بود که خطای سخت سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام روی آندره گومز باعث شد این بازیکن با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شود. سون که خودش به شدت به خاطر این خطا ناراحت شده بود، نزدیک بود اشک بریزد و صحنه دعا کردن سرژ اوریه برای بهبود شرایط آندره گومس نیز تصاویر قابل توجهی را در این دیدار رقم زد. به نظر می رسد مصدومیت شدیدی در انتظار هافبک پرتغالی اورتون باشد و او احتمالا مدت زیادی از میادین دور خواهد بود.

به دلیل رقم خوردن این اتفاقات در نهایت داور ۱۲ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در نهایت توسون در دقیقه ۹۸ روی ارسال لوکاس دینیه موفق به زدن گل تساوی اورتون شد تا در نهایت دو تیم در این دیدار پرحاشیه به تساوی ۱-۱ رضایت دهند.

آندره گومس، ستاره پرتغالی اورتون از درد به خودش می پیچید و این اتفاق باعث نگرانی بازیکنان حاضر در زمین شده بود.

عکس وحشتناک شکستگی پای آندره گومز

عکس وحشتناک شکستگی پای آندره گومز

سون هیونگ مین که به دلیل رخ دادن این اتفاق احساس گناه می کرد، اینگونه قبل از اخراج و ترک زمین احساساتی شده و اشک می ریخت.

مصدومیت شدید آندره گومز و اشک های سون هیونگ مین

مصدومیت شدید آندره گومز و اشک های سون هیونگ مین

تصویری که نشان می دهد مصدومیت آندره گومس نه به خاطر خطای سون هیونگ مین، بلکه سرژ اوریه رخ داده است.

برخورد ناخواسته سرژ اوئریه با آندره گومز و شکستگی پای گومز

برخورد ناخواسته سرژ اوئریه با آندره گومز و شکستگی پای گومز

دله آلی: سون تقصیری در مصدومیت گومز نداشت

دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام، معتقد است که سون هیونگ مین تقصیری در مصدومیت شدید آندره گومز نداشته است. به نوشته ورزش سه اورتون در آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود. شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این بازی ابتدا با گل دله آلی از میزبان پیش افتادند اما در لحظات پایانی و در دقیقه ۹۸ گل تساوی را دریافت کردند تا ۲ امتیاز حساس دیگر را از دست رفته ببینند.

در جریان این بازی اما یک اتفاق بسیار تلخ رخ داد؛ در دقیقه ۷۹ بازی و در حالی که بازی با نتیجه ۱-۰ به سود تاتنهام دنبال می شد، سون یونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، در میانه زمین و به شکل غیر عمدی خطای شدیدی را روی پای آندره گومز پرتغالی انجام داد؛ خطایی که با شکستن پای آندره گومز صحنه های دلخراشی را ایجاد کرد و باعث گریه ستاره کره ای نیز شد. سون پس از این خطا از زمین مسابقه اخراج شد و آندره گومز نیز با درد بسیار زمین را ترک کرد.

دله آلی اما معتقد است که سون تقصیری در مصدومیت شدید گومز نداشته است. او گفت:” سون بدون وقفه گریه می کرد. او در مصدومیت به وجود آمده برای گومز تقصیری نداشت. سون یکی از بهترین و عالی ترین انسان هایی است که شما می توانید در طول زندگی خود مشاهده کنید. من اطمینان دارم که او هرگز عمدی در این کار نداشت و نمی خواست باعث مصدومیت گومز شود.”

حمایت پوچتینو از سون با وجود تکل خطرناک

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، معتقد است که خطای سون هیونگ مین روی آندره گومز که باعث شکستن پای آندره گومز شده است کاملا سهوی بوده است. به نوشته ورزش سه تاتنهام در مرسی ساید مهمان اورتون بود. تاتنهامی ها دیشب تا دقیقه ۹۸ با یک گل از حریف خود پیش بودند اما در نهایت با گل دقایق پایانی جنک توسون، به کسب یک امتیاز رضایت دادند. در جریان بازی دیشب آندره گومز، هافبک پرتغالی اورتون، روی خطای سون هیونگ مین دچار یک مصدومیت شدید شد؛ موضوعی که با گریه های ستاره کره ای تاتنهام نیز همراه شد.

مائوریسیو پوچتینو پس از پایان بازی درباره مصدومیت گومز گفت: ” اتفاقی که برای گومز رخ داد واقعا وحشتناک بود اما من از نحوه استفاده از VAR در این صحنه ناراحت هستم چرا که باید خود صحنه و خطا مورد قضاوت قرار می گرفت؛ در آن صحنه پیامد و اتفاقات پیش آمده پس از خطا مورد قضاوت قرار گرفت و باعث اخراج سون شد. VAR باید خطا را مورد بررسی قرار دهد نه این که با توجه به شدت مصدومیت یک بازیکن رای خود را اعلام کند. بازی تحت کنترل ما بود اما پس از اخراج سون شرایط تغییر کرد و ما گل تساوی را دریافت کردیم.

سون هرگز از روی عمد آن خطا را انجام نداد. من نمی توانستم باور کنم که داور به او کارت قرمز نشان داده است. من مخالف استفاده از VAR نیستم اما معتقد هستم که باید از آن به درستی استفاده شود. “

پوچتینو در ادامه پیرامون گریه کردن ستاره کره ای تیمش پس از مصدومیت گومز نیز گفت: “حال سون اصلا مناسب نبود. از کاپیتان اورتون تشکر می کنم؛ او پس از این صحنه نزد سون آمد و به او دلداری داد. همه از این اتفاق شوکه شده بودیم اما در عین حال می دانستیم که هیچ خطای عمدی از سمت سون صورت نگرفته است. برای گومز متاسف هستیم چرا که او بسیار بد شانس است. برای او آرزوی سلامتی و بهبود سریع تر داریم.”

حتما بخوانید

مصدومیت شدید آندره گومز با تکن سون هیونگ مین! + فیلم و عکس

شب دراماتیک ستاره کره‌ای در گودیسون پارک: حیرت زده و گریان؛ عاقبت تکل خطرناک سون

بازی تاتنهام و اورتون در لیگ برتر با دراماتیک‌ترین صحنه‌ها و اتفاقات فصل همراه بود و باعث شکستن پای آندره گومز شد. اتفاقاتی که سون هیونگ مین در محور آنها قرار داشت. به نوشته ورزش سه، تاتنهام در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان اورتون بود و شاگردان پوچتینو که در هفته‌های اخیر وضعیت بغرنجی داشته و در رتبه‌های پایین جدول به سر می‌برند قصد داشتند از این بازی هر طور شده با سه امتیاز به خانه برگشته و روندی صعودی را استارت بزنند.

اما در گودیسون پارک، اوضاع بر وفق مراد تاتنهامی‌ها پیش نرفت. آنها که با گل دله آلی در دقیقه ۶۳ از حریف پیش افتاده بودند در حالیکه کمی بیش از ده دقیقه به پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود با حرکتی که سون هیونگ مین ستاره کره‌ای شان انجام داد باعث بوجود آمدن دراماتیک ترین صحنه‌های فصل جاری شدند.

سون در حاشیه زمین با تکلی بسیار خطرناک، آندره گومس بازیکن پرتغالی اورتون را سرنگون کرد تا او در ادامه به سرژ اوریه دیگر بازیکن تاتنهام برخورد کرده و از ناحیه قوزک پا به شدت آسیب ببیند. درحالیکه گومس با حالتی عجیب و غریب روی زمین از درد به خود می‌پیچید، سون که از دیدن این صحنه منقلب شده بود با حالتی متحیر و با چشمهای گرد شده دستهای خود را روی سرش گذاشته بود و حتی در ادامه می‌شد قطرات اشک را در چشمهای او دید.

دله آلی همبازی سون و زننده گل تاتنهام در این بازی در انتهای مسابقه درباره آنچه بر سون گذشت به خبرنگاران گفت:” در پایان بازی وقتی وارد رختکن شدیم دیدیم سون واقعا شوکه شده. او نمی‌توانست سرش را بالا بیاورد و به شدت گریه می‌کرد. ولی اتفاقی که افتاد تقصیر سون نبود. ولی سون فقط گریه می‌کرد و گوشش به حرف کسی بدهکار نبود”.

آلی در ادامه توضیحاتش درباره آنچه در آن صحنه اتفاق افتاده گفت:” اگر آن صحنه را دیده باشید، مصدومیتی که برای گومس اتفاق افتاد واقعا بدبیاری بود. ما همه برای او متاسفیم ولی خب فوتبال همین است”.

پوچتینو، سرمربی تاتنهام هم در پایان بازی درباره صحنه دراماتیک خطای سون و اخراج او از بازی گفت:” سون به هیچ وجه قصد این را نداشت که بازیکن حریف را با یک تکل بد مصدوم کند”. پوچتینو در ادامه صحبتهایش فاش کرد که کاپیتان اورتون و چند نفر از بازیکنان این تیم در پایان بازی به رختکن تاتنهام رفته و سعی کرده‌اند سون را آرام کنند. در جریان بازی هم زمانی که سون شوکه شده و با چشمهای حیرت زده در حال گریه کردن بود بعضی از بازیکنان اورتون از جمله جردن پیکفورد دروازه‌بان این تیم سعی در آرام کردن او داشتند.

پوچتینو در این باره گفت:” می‌خواهم از کاپیتان اورتون کلمن و بازیکنان این تیم تشکر کنم. آنها به رختکن ما آمدند و سعی کردند سون را آرام کنند. او بعد از این خیلی آرام‌تر شد”. مارکو سیلوا، سرمربی اورتون هم در پاسخ به خبرنگاران درباره این اتفاق گفت:” من سون هیونگ مین را شخصا نمی‌شناسم ولی او بازیکن خوبی است. سون در رختکن تاتنهام وضع خیلی بدی داشته چون دلش نمی‌خواسته باعث مصدومیت شدید بازیکن ما بشود”.

گزارش تصویری از مصدومیت شدید آندره گومز

تصاویری که مشاهده می کنید پس از مصدومیت شدید آندره گومز منتشر شده است. تصویر پای شکسته گومز بسیار دلخراش است و شدت مصدومیت او را نشان می دهد:

عکس دردناک مصدومیت وحشتناک آندره گومز

عکس دردناک مصدومیت وحشتناک آندره گومز

ناراحتی بازیکن کره ای پس از مصدومیت گومز

ناراحتی بازیکن کره ای پس از مصدومیت گومز

شکستن پای آندره گومز در بازی اورتون و تاتنهام

شکستن پای آندره گومز در بازی اورتون و تاتنهام

شکستن پای آندره گومز با برخورد شدید

شکستن پای آندره گومز با برخورد شدید

شکستن پای آندره گومز و درد وحشتناکی که گومز تحمل کرد

شکستن پای آندره گومز و درد وحشتناکی که گومز تحمل کرد

تصویر وحشتناک از شکستن پای آندره گومز

تصویر وحشتناک از شکستن پای آندره گومز

تصویر دردناک از شکستن پای آندره گومز

تصویر دردناک از شکستن پای آندره گومز

گزارش تصویری از اشک های سون هیونگ مین

پس از شکستن پای گومز و مصدومیت شدید او، سون هیونگ مین بازیکن کره ای تاتنهام به شدت ناراحت بود و اشک می ریخت. به طوریکه بازیکنان و کادر فنی تیم حریف به او دلداری می دادند. تصاویر اشک های سون هیونگ مین را مشاهده می فرمایید:

اشک های سون هیونگ مین در دیدار اورتون تاتنهام

اشک های سون هیونگ مین در دیدار اورتون تاتنهام

اشک های سون هیونگ مین پس از مصدومیت آندره گومز

اشک های سون هیونگ مین پس از مصدومیت آندره گومز

اشک های سون هیونگ مین و روحیه دادن بازیکنان تیم حریف به وی

اشک های سون هیونگ مین و روحیه دادن بازیکنان تیم حریف به وی

آرام کردن سون هیونگ مین پس از مصدومین آندره گومز

آرام کردن سون هیونگ مین پس از مصدومین آندره گومز

ناراحتی شدید سون هیونگ مین از شکسته شدن پای گومز

ناراحتی شدید سون هیونگ مین از شکسته شدن پای گومز

فیلم شکستن پای آندره گومز و اشک های سون هیونگ مین

فیلمی که مشاهده می فرمایید مربوط به بازی اورتون و تاتنهام است که تک سون هیونگ مین باعث سرنگون شدن آندره گومز شده و پس از آن برخورد ناخواسته سرژ اوئریه با این بازیکن باعث شکستن پای آندره گومز می شود:

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *