دکتر حسن عباسی چرا آزاد شد و چرا بازداشت شده بود؟

حسن عباسی آزاد شد

دکتر عباسی که با شکایت وزارت اطلاعات بازداشت شده بود، پس از گذراندن معادل یک سوم محکومیتش بود، آزادی موقت گرفته و به این ترتیب دکتر حسن عباسی آزاد شد.

دکتر حسن عباسی آزاد شد

مجله اینترنتی پارسی گو: دکتر حسن عباسی که با شکایت وزارت اطلاعات بازداشت شده بود، پس از گذراندن هفت ماه حبس که معادل یک سوم محکومیتش بود، آزادی موقت گرفته و از زندان آزاد شد.

حسبن عباسی چرا بازداشت شده بود؟

پیش از این حسن عباسی به خاطر سخنان جنجالی اش درباره وزارت اطلاعات بازداشت شده بود. موضوع بازداشت حسن عباسی ارتباط خوب آمد نیوز و روح الله زم با دولت روحانی و وزارت اطلاعات تحت زعامت علوی بود. حسن عباسی پرسیده بود چرا خط قرمز آمد نیوز و روح الله زم دولت روحانی، مرحوم هاشمی رفسنجانی و وزارت اطلاعات دولت روحانی تحت زعامت حجت الاسلام علوی است؟ پس از این اظهارات جنجالی و با شکایت وزارت اطلاعات، حسن عباسی محکوم شد. حالا و با سپری شدن هفت ماه از حبس حسن عباسی، خبر رسمی آزادی وی منتشر شده است.

بازداشت دکتر حسن عباسی با شکایت وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید

بازداشت دکتر حسن عباسی با شکایت وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید

حسن عباسی چرا آزاد شد؟

به گفته مهدی جعفر نژاد وکیل دکتر حسن عباسی، وی با سپری شدن یک سوم از حبس از سوی دادگاه آزادی مشروط گرفته است. وکیل دکتر عباسی به ایرنا گفت: موکل با توجه به گذراندن یک سوم حبس صا دره از سوی دادگاه مشمول آزادی مشروط و از زندان آزاد شده است.

اولین توئیت دکتر حسن عباسی پس از آزادی از زندان

اولین توئیت دکتر حسن عباسی پس از آزادی از زندان

همچنین در توئیت منتسب به دکتر حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین، تصویری از آزادی دکتر حسن عباسی به نمایش درآمده است و کانال تلگرامی شاگردان ایشان نیز کلیپ هایی با عنوان دکتر حسن عباسی آزاد شد و «حسن عباسی می آید…» انتشار یافته است. باید دید با بازداشت شدن روح الله زم، موضوع جنجالی مطرح شده توسط دکتر حسن عباسی به کجا خواهد رسید.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *