سارا حلم زاده دختری بود که کیهان عکسش را دو روز متوالی در صفحه اولش چاپ کرد!

دختری که کیهان عکسش را چاپ کرد کیست؟ + تصاویر

چند روز قبل بود که تیتر و عکس روزنامه کیهان درباره حضور زنان در ورزشگاه جنجالی شد. اما دختری که کیهان عکسش را چاپ کرد کیست؟

سارا حلم زاده دختری که عکسش در روزنامه کیهان چاپ شد

مجله اینترنتی پارسی گو: چند روز قبل بود که تیتر و عکس روزنامه کیهان درباره حضور زنان در ورزشگاه جنجالی شد. اما دختری که کیهان عکسش را چاپ کرد کیست و نسبت به چاپ عکسش در صفحه اول روزنامه کیهان چه نظری دارد؟ بخوانید تا بدانید.

دختری که کیهان عکسش را چاپ کرد سارا حلم زاده نام دارد. این دختر در صفحه شخصی خود نوشت: اگر کسی ازم می پرسید احتمال اینکه عکست روی جلد کیهان چاپ بشه چقدره؟ می گفتم نزدیک به صفر. غافل از اینکه ممکنه عکسم دو روز پشت سر هم روی جلد کیهان چاپ بشه! آقای کیهان! اگر ۲ میلیون بار هم عکسم رو چاپ کنی و توضیح بدی، من به قربانی تبدیل نمیشم. کاش بذارین کنار هم زندگی کنیم:

سارا حلم زاده دختری که کیهان عکسش را چاپ کرد

سارا حلم زاده دختری که کیهان عکسش را چاپ کرد

گفتنی است کیهان روزهای شنبه و یکشنبه همین هفته (۲۰ و ۲۱ مهرماه ۹۸) در دو شماره تصاویری از سارا حلم زاده را در صفحه اول خود به چاپ رسانده بود. سارا حلم زاده هم در واکنش به کیهان نوشته بود: اگر ۲ میلیون بار هم عکسش چاپ بشود، به قربانی تبدیل نمی شود! اتفاقا خانم حلم زاده کاملا درست می گوید. چون حتی متوجه کلیت ماجرا هم نیست. متوجه نیست که به جای حق و حقوق زنان، فراهم آوردن شرایط ازدواج و حداقل های زندگی و… تنها اجازه رفتن به استادیوم کف دستش قرار گرفته و او هم به خاطر آنچه قرار بوده بگیرد و آنچه گرفته شادی و پایکوبی می کند!

عکس و تیتر جنجالی روزنامه کیهان. چرا آن یک ده هزارم قربانی هستند

عکس و تیتر جنجالی روزنامه کیهان. چرا آن یک ده هزارم قربانی هستند

اتفاقا خانم سارا حلم زاده به همین علت قربانی است! سارا و امثال سارا قربانی اند، چون از بین حق و حقوق زنان و تمامی وعده هایی که داده شده بود، هیچ کدام عملی نشده و امثال سارا تنها دلخوش به رفتن به ورزشگاه هستند! بله. از یک جهت خانم حلم زاده قربانی نیست، چراکه اصلا «متوجه» بازی نیست که یک طرف ماجرا چیست و در طرف دیگر چه قرار دارد.

تیتر جنجالی کیهان شنبه 20 مهر 98. راهیان آزادگی قربانیان آزادی

تیتر جنجالی کیهان شنبه ۲۰ مهر ۹۸. راهیان آزادگی قربانیان آزادی

کیهان در واکنش به تیتر جنجالی اش نوشته بود: «در روزهای پیش از بازی، کیهان در چند شماره متوالی گزارش‌هایی را با این مضمون منتشر کرد که مشکلات و مطالبات واقعی زنان و دختران کشور، آنچه برخی مدعیان اصلاحات و اعتدال می‌گویند نیست. آنان که سال‌هاست مصادر اجرایی را قبضه کرده و هزار و یک وعده و وعید به جامعه دادند، اینک باید پاسخگوی وعده‌های خود باشند. وقتی دست و کارنامه خالی است، چه باید کرد؟ حاشیه‌سازی و جنجال‌آفرینی! یک روز موتورسواری زنان، یک روز غائله کودک همسری، یک روز رفتن به ورزشگاه و… با این توصیف، آن زنان و دخترانی که پنجشنبه به استادیوم رفتند و کلاه بر سر گذاشتند و بوق به دست گرفتند، آیا قربانی این سیاست‌بازان و کاسبان حقوق زنان و شارلاتان‌های رسانه‌ای نیستند؟»

عکس جنجالی روزنامه کیهان. راهیان آزادگی. راهیان آزادی

عکس جنجالی روزنامه کیهان. راهیان آزادگی. راهیان آزادی

بله؛ اتفاقا روزنامه دولتی ایران هم که به طعنه نوشته بود: «دغدغه‌ها و مشکلات اصلی بانوان ما، ازدواج و تأمین جهیزیه و اشتغال و تحصیل است، نه رفتن به ورزشگاه. حضور در استادیوم‌ها برای تماشای مسابقات، فقط برای یک عده معدود محدود شکم سیر لاقید، مهم است» درست می گوید! دختران این سرزمین چه وعده ها که شنیدند و در میان همه بی عملی ها و خلف وعده ها، تنها به ورزشگاه و استادیوم رفتند رسیدند و حالا همین «قربانی»ها به خاطر همین استادیوم و ورزشگاه رفتند جشن گرفته اند!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *