بعد از گلزنی رونالدو مقابل لوگزامبورگ فاصله با علی دایی به 15 گل رسید!

فاصله کریستیانو رونالدو با علی دایی کمتر شد! + عکس

علی دایی سالهاست از فوتبال خداحافظی کرده است اما رونالدو همچنان بازی می کند. به همین دلیل است که با هر گل فاصله کریستیانو رونالدو با علی دایی کمتر می شود.

کریستیانو رونالدو علی دایی

مجله اینترنتی پارسی گو: علی دایی سالهاست از فوتبال خداحافظی کرده است اما رونالدو همچنان بازی می کند. به همین دلیل است که با هر گل فاصله کریستیانو رونالدو با علی دایی کمتر می شود. فاصله ای که حالا و پس از گل دیشب رونالدو به ۱۵ گل رسیده است. حالا رونالدو ۹۴ گله است و دایی ۱۰۹ گله است.

رونالدو یک گام دیگر به شهریار نزدیک شد

به نوشته ورزش سه پرتغال در شرایطی توانست از سد لوکزامبورگ بگذرد که کاپیتان سرشناس این تیم موفق به ثبت نود و چهارمین گل ملی خود در این بازی شد. در ادامه بازی‌های مقدماتی یورو۲۰۲۰ تیم ملی پرتغال در شرایطی به مصاف تیم نه چندان سرشناس لوکزامبورگ رفت که ایستادن کریس رونالدو در پیکان خط حمله این تیم نوید گل‌های بی‌شماری را می‌داد. با این وجود مقاومت خوب بازیکنان لوکزامبورگ اجازه نداد بازی پرگل‌تر از ۳-۰ شود. در این جدال یکی از گل‌ها به نام CR7 ثبت شد تا باز هم آمار گلزنی‌های او بیشتر و بیشتر شود.

فاصله کریستیانو رونالدو با علی دایی واکنش فیفا به گل زنی رونالدو در بازی با لوگزامبورگ

فاصله کریستیانو رونالدو با علی دایی واکنش فیفا به گل زنی رونالدو در بازی با لوگزامبورگ

یکی از دو سوپراستار این روزهای دنیای فوتبال با این گل تعداد گل‌های خود را به عدد ۹۴ رساند تا یک گام دیگر به علی دایی ستاره اسبق فوتبال ایران در صدر بهترین گلزنان جهان نزدیک شود. در واکنش به افزایش آمار گل‌های رونالدو، صفحه توئیتر فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار پستی آمار بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی جهان را منتشر و از نزدیک شدن ستاره پرتغالی به شهریار در صدر جدول آقای گل‌های جهان خبر داد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *