واکنش ها به درگذشت جعفر کاشانی: از علی پروین تا برانکو ایوانکویچ!

واکنش ها به درگذشت جعفر کاشانی + تصاویر

جعفر کاشانی پیشکسوت پرسپولیس، صبح چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ دار فانی را وداع گفت. واکنش های پیشکسوتان و فوتبالی ها به درگذشت جعفر کاشانی را مطالعه می فرمایید.

جعفر کاشانی واکنش ها به درگذشت جعفر کاشانی

مجله اینترنتی پارسی گو: جعفر کاشانی پیشکسوت فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس، صبح چهارشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ دار فانی را وداع گفت. واکنش های پیشکسوتان و فوتبالی ها به درگذشت جعفر کاشانی را مطالعه می فرمایید.

علی پروین و جعفر کاشانی

واکنش علی پروین به درگذشت جعفر کاشانی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به درگذشت رئیس هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد. صبح امروز (چهارشنبه) جعفر کاشانی، پیشکسوت فوتبال ایران، بازیکن سابق پرسپولیس و رئیس هیئت مدیره این باشگاه، به علت بیماری در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در این مورد اظهار داشت: واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم و نمی‌دانم باید چه بگویم. کاشانی مرد بزرگی بود و برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید.

وی افزود: این اتفاق ناگوار را به اهالی فوتبال و پرسپولیسی‌ها تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به خانواده کاشانی صبر دهد تا این اتفاق را تحمل کنند. من هم به نوبه خودم تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح جعفر شاد باشد.

حتما بخوانید

زندگی نامه جعفر کاشانی + تصاویر و علت درگذشت

محمود خوردبین

خوردبین: از شنیدن خبر فوت کاشانی شوکه شدم/ «جعفر» از بزرگان پرسپولیس بود

محمود خوردبین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شنیدن خبر فوت کاشانی شوکه شدم و نمی‌دانم باید چه بگویم.

صبح امروز (چهارشنبه) جعفر کاشانی، پیشکسوت فوتبال ایران، بازیکن سابق پرسپولیس و رئیس هیئت مدیره این باشگاه، به علت بیماری در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

محمود خوردبین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی در این خصوص اظهار داشت: به شدت از این موضوع ناراحت شدم. کاشانی از بزرگان پرسپولیس بوده و درگذشت او را به خانواده و اهالی فوتبال تسلیت می‌گویم. خیلی از شنیدن این خبر شوکه شدم و نمی‌دانم باید چه بگویم.

برانکو ایوانکویچ و جعفر کاشانی

پیام تسلیت برانکو برای درگذشت جعفر کاشانی

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت پیشکسوت این تیم را تسلیت گفت.

برانکو ایووانکویچ در گفت‌وگویی درباره درگذشت جعفر کاشانی اظهار کرد: این خبر واقعا ناراحت کننده بود. جعفر کاشانی از بزرگان فوتبال ایران بود و این موضوع بسیار مرا ناراحت کرد.

وی افزود: من از طریق رسانه شما درگذشت جعفر کاشانی را به جامعه فوتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم.

حسین عبدی پرسپولیس

عبدی: کاشانی سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشید/ برای خانواده‌ کاشانی آرزوی صبر دارم

حسین عبدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای خانواده مرحوم کاشانی آرزوی صبر دارم و واقعا از شنیدن خبر ناگوار درگذشت او ناراحت شدم.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز (چهارشنبه) جعفر کاشانی، پیشکسوت فوتبال ایران، بازیکن سابق پرسپولیس و رئیس هیئت مدیره این باشگاه، به علت بیماری در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

حسین عبدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی کنونی تیم نوجوانان ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در این خصوص اظهار داشت: برای خانواده کاشانی آرزوی صبر دارم و واقعا از شنیدن این خبر ناگوار ناراحت شدم.

وی افزود: کاشانی از پیشکسوتان مطرح پرسپولیس بود که سال‌ها در هیئت مدیره این باشگاه به عنوان رئیس زحمت کشید و کنار تیم بود. این اتفاق دردناک را ابتدا به خانواده کاشانی، فوتبالدوستان و خصوصا پرسپولیسی‌ها تسلیت می‌گویم.

جعفر کاشانی پیشکسوت فوتبال توپ در دست

با کاشانی از شاهین تا ریاست هیات مدیره پرسپولیس/ فقدان دیپلمات فوتبال ابدی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پس از تحمل یک دوره بیماری، درنهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد تا فقدانش برای همیشه در فوتبال ایران باقی بماند.

جعفر کاشانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سال‌ها به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه فعالیت می‌کرد، پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری امروز درگذشت تا جامعه فوتبال یکبار دیگر در سوگ از دست دادن یکی از پیشکسوتان خود به عزا بنشیند.

مرحوم کاشانی متولد ۱۱ اسفند سال ۱۳۲۲ در تهران بود که فوتبال خود را در باشگاه شاهین آغاز کرد. او سپس پس از انحلال باشگاه شاهین به پرسپولیس رفت و تا آخر عمر فوتبالی خود در این تیم بازی کرد. کاشانی با پیراهن تیم ملی کشورمان هم ۳۸ بازی ملی انجام داد و ۶ سال عضو تیم ملی بود. حضور او در شاهین به وسیله مرحوم اکرامی انجام شد. مرحوم کاشانی در خاطراتش در این باره گفته بود: همیشه تمرینات حمید شیرزادگان، همایون بهزادی و … را از نزدیک می‌دیدم و یک روز توسط مرحوم اکرامی به بازی در شاهین دعوت شدم.

کاشانی از جمله فوتبالیست‌هایی بود که خارج از فوتبال هم سمت‌های مهمی داشت. او سال‌ها کارمند وزارت امور خارجه بود و به عنوان کاردار، سرکنسول و سفیر ایران در کشورهای انگلیس، سوریه،‌ آلمان و امارات فعالیت کرد.

جعفر کاشانی اولین بازی خود را برای پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل استقلال در سال ۴۷ انجام داد و جالب اینجاست که او که به عنوان مدافع بازی می‌کرد در یکی از بازی‌ها به دلیل نداشتن دروازه‌بان درون دروازه پرسپولیس ایستاد و پرسپولیس آ‌ن بازی را برنده شد. کاشانی بازی خداحافظی خود را هم در مقابل استقلال برگزار کرد و پس از آن فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت. برای پاسداشت زحمات او یک بازی خداحافظی مقابل ملوان در سال ۵۳ برگزار شد تا او وداعی به یادماندنی با فوتبال داشته باشد.

کاشانی از اوایل دهه ۸۰ به صورت مداوم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد و سال‌ها به عنوان رئیس هیات مدیره این باشگاه در تصمیم‌گیری‌های مختلف نقش داشت. او در زمان حضور برانکو در پرسپولیس یکی از منتقدان سرمربی پرسپولیس بود و این موضوع باعث شد تا کاشانی مورد انتقادهایی قرار بگیرد اما او در یکی از مصاحبه‌هایی که اخیرا انجام داد، ا علام کرد که همواره دوست و حامی برانکو بوده و همه ما تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس به موفقیت برسد.

پرونده زندگی این پیشکسوت فوتبال در ۱۰ مهرماه ۱۳۹۸ برای همیشه بسته شد تا جای خالی او و فقدانش برای فوتبال ایران یک خلاء همیشگی با شد. روحش شاد و یادش گرامی.

جعفر کاشانی پیشکسوت فوتبال کشور و پرسپولیس

ادای احترام به جعفر کاشانی در بازی های هفته ششم لیگ برتر

سازمان لیگ فوتبال ایران درگذشت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت.

جعفر کاشانی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز صبح دار فانی را وداع گفت. سازمان لیگ این ضایعه را به خانواده محترم کاشانی و اهالی فوتبال تسلیت می گوید و برای آن مرحوم رحمت الهی و برای بازماندگان صبر آرزو می کند.

به همین مناسبت دیدارهای هفته ششم لیگ برتر جهت ادای احترام به بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه آغاز می شود.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو. منبع: سایت فوتبالی.
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “واکنش ها به درگذشت جعفر کاشانی + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *