شادمهر دختر 17 ساله را به فست فود فروشی کشاند و کرکره را پایین کشید! (حوادث)

ماجرای عجیب تجاوز شادمهر به دختر ۱۷ ساله! + جزئیات

ماجرای تجاوز شادمهر ۱۶ ساله به دختر ۱۷ ساله که با صحبت های ساده خیابانی شروع شده بود، به درد و دل های تلفنی و قرار ملاقات و در نهایت تجاوز و آزار منجر شد.

تجاوز به دختر تجاوز شیطانی تجاوز به عنف تجاوز به دختر نوجوان

مجله اینترنتی پارسی گو: شادمهر که تصاویر برهنه دختر ۱۷ ساله را ذخیره کرده بود، با تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار می داد. ماجرای تجاوز شادمهر ۱۶ ساله به دختر ۱۷ ساله که با صحبت های ساده خیابانی شروع شده بود، به درد و دل های تلفنی و قرار ملاقات و در نهایت تجاوز و آزار و اذیت منجر شد.

دختر ۱۷ ساله ای که توسط شادمهر مورد تجاوز قرار گرفته است می گوید: ترس از انتشار تصاویر خصوصی ام مجبورم به خواسته های شرم آور یک نوجوان ۱۶ ساله و صاحبکارش تن بدهم.

تجاوز به دختر و نقشه شیطانی

بلایی که شیطان «جغله» بر سر دختر جوان آورد

به نوشته خراسان همه چیز از یک مسخره بازی خیابانی شروع شد چرا که همواره عشق ها و فریب های خیابانی را باور نداشتم و این موضوع را به شوخی می گرفتم حتی وقتی ماجراهای واقعی ستون در امتداد تاریکی روزنامه خراسان را می خواندم با خودم می گفتم دختران فریب خورده زرنگ نبودند و با ساده لوحی در دام شیاطین خیابانی افتاده اند اما روزی به حقیقت ماجرا پی بردم که…

این ها بخشی از اظهارات دختر ۱۷ ساله ای است که برای رهایی از آزار واذیت های دو جوان شیطان صفت و برای حفظ آبروی خانوادگی اش پلیس را پناهگاه خود یافته بود این دختر در حالی که بیان می کرد برای ترس از انتشار تصاویر خصوصی ام مجبورم به خواسته های شرم آور یک نوجوان ۱۶ ساله و صاحبکارش تن بدهم درباره این ماجرای تلخ به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد گفت: دختری شوخ طبع بودم که همه چیز را به تمسخر می گرفتم به طوری که در مسیر مدرسه به شیطنت می پرداختم و با رفتارها و جملاتم دوستانم را به خنده وامی داشتم در واقع هیچ چیزی را جدی نمی گرفتم حتی ماجراهای واقعی حوادث روزنامه خراسان را با ریشخند و مسخره بازی برای دوستانم بازگو می کردم و به حماقت و ساده لوحی دختران فریب خورده می‌خندیدم تا این که چند ماه قبل همین رفتارهای تمسخرآمیز سرنوشتم را به گونه دیگری رقم زد.

آن روز برگه امتحانی ام را به دست معلمم دادم و به همراه دوستم که منتظرم بود به سوی منزل حرکت کردیم و با مسخره خواندن سوالات امتحانی در خیابان با صدای بلند می خندیدیم در همین هنگام نوجوانی قد کوتاه سر راه من و دوستم قرار گرفت. وقتی آن پسر نوجوان را «جغله» خطاب کردم خنده دوستانم فضا را پر کرد نزدیک تر که شدیم گفتم: سلام آقا! او هم پاسخ داد سلام خانمی!

با این جملات متلک گویی و چرت و پرت گفتن بین ما شروع شد دوستم نیز فقط می خندید وقتی فهمیدم او یک سال از من کوچک تر است به دوستم گفتم سوژه خوبی برای سر کار گذاشتن است به همین دلیل شماره تلفن «شادمهر» را گرفتم و از عصر همان روز در فضای مجازی با او چت کردم.

«شادمهر» درباره خانواده و خودش مسائلی را مطرح کرد که دلم به حالش سوخت و از کرده خودم پشیمان شدم او گفت پدرش معتاد است و به جرم حمل مواد مخدر در زندان تحمل کیفر می کند و مادرش نیز به کارگری در خانه های مردم مشغول است.

شادمهر می گفت: درس و مدرسه را رها کرده تا با پادویی در یک فروشگاه مواد خوراکی کمک خرج مادرش باشد. خلاصه تماس های تلفنی و چت های فضای مجازی به ارتباط عاشقانه انجامید تا جایی که خیلی از تصاویر خصوصی ام را برایش ارسال می کردم و با او قرار ملاقات خیابانی می گذاشتم تا این که روزی شادمهر مرا به یک پارتی مختلط دعوت کرد اما وقتی پاسخ منفی مرا شنید تهدیدم کرد که عکس هایم را منتشر می کند!

تجاوز به لیلا تجاوز به دختر جوان تجاوز به دختر تنها تجاوز جنسی

وقتی وارد فست‌فود فروشی شدم شادمهر کرکره مغازه را پایین کشید!

تازه فهمیدم که با یک عشق خیابانی در دام نوجوانی حیله گر افتاده ام از آن روز به بعد اگر به تلفن هایش پاسخ نمی دادم یا خواسته هایش را نمی پذیرفتم زندگی ام تباه بود خلاصه در میان این تهدیدها روزی شادمهر مرا به فروشگاه خودش دعوت کرد اما وقتی پا به درون فست فود فروشی گذاشتم ناگهان او کرکره مغازه را پایین کشید و به همراه صاحبکار جوانش مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

نمی دانستم چگونه به منزل بازگردم از آبروریزی می ترسیدم و از این که پدر و مادرم متوجه ماجرا شوند وحشت داشتم بالاخره با هر ترفندی بود این حادثه تلخ را پنهان کردم ولی شادمهر و صاحبکارش دست بردار نبودند و مدام مرا مجبور به این گونه ملاقات‌ها می‌کردند من هم که از تهدیدات آن ها می ترسیدم به ناچار به خواسته های شومشان تن می دادم تا خانواده‌ام در جریان این رابطه خیابانی قرار نگیرند ولی اکنون مادرم به رفتارها و رفت وآمدهای من مشکوک شده است و مدام در این باره سوال می کند از سوی دیگر نیز زندگی و آینده ام در مسیر تباهی قرار گرفته است به همین خاطر به کلانتری آمده ام تا کمکم کنید.

شایان ذکر است به دستور سرگرد محمدی (رئیس کلانتری آبکوه) ماجرای این دختر نوجوان در دایره مددکاری اجتماعی مورد بررسی های کارشناسی و قضایی قرار گرفت. ماجرای واقعی ماجرای عجیب تجاوز شادمهر به دختر ۱۷ ساله با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی جهت آموزش و هوشیاری خانواده ها و نوجوانان عزیز منتشر شده است.

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

یک دیدگاه در “ماجرای عجیب تجاوز شادمهر به دختر ۱۷ ساله! + جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *