مگان راپینو بهترین بازیکن زن سال 2019 جهان THE BEST شد!

THE BEST: مگان راپینو بهترین بازیکن زن سال ۲۰۱۹ جهان شد + پوستر

مگان راپینو به عنوان زن سال فوتبال جهان انتخاب شد. مراسم THE BEST دیشب انجام گرفت و به این ترتیب مگان راپینو بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ جهان لقب گرفت.

مگان راپینو بهترین بازیکن زن سال ۲۰۱۹ جهان

مجله اینترنتی پارسی گو: مگان راپینو به عنوان زن سال فوتبال جهان انتخاب شد. مراسم اعلام نتیجه جایزه THE BEST دیشب انجام گرفت و به این ترتیب مگان راپینو بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ جهان لقب گرفت.

مگان راپینو کاپیتان تیم ملی فوتبال آمریکا که عنوان برترین بازیکن زن سال را دریافت کرد سخنرانی طولانی در میلان داشت. به نوشته ایلنا، مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی فوتبال آمریکا عنوان برترین بازیکن سال فیفا را از هم تیمی خود الکس راپینو و مدافع انگلیس لوسی برنز برنده شد. او یک جام جهانی بی عیب و نقص داشت و در تابستان امسال توپ طلا و کفش طلایی را به دست آورد.

حتما بخوانید

THE BEST: مسی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ جهان شد + پوستر

راپینو پس از دریافت جایزه برترین بازیکن سال اظهار داشت: من کلمات را از دست می‌دهم. می‌خواهم از دوستان و خانواده ام تشکر کنم. از همه حمایت ها، به خصوص این مورد در سال گذشته، متشکرم. همه مربیان من، به خصوص امسال در کادر مربیگری ما از جیل الیس که ما را در موقعیت فوق العاده ای قرار داده است تا بتوانیم به همان اندازه موفق باشیم بی اندازه متشکرم.

او ادامه داد: برای کسانی که اکنون به فوتبال بانوان توجه میکنند باید بگویم که شما کمی دیر به میهمانی آمده‌اید، اما بسیار باورنکردنی بوده است. فیفا یک جام جهانی باورنکردنی را برگزار کرد.

پوستر ویژه: مگان راپینو برنده جایزه THE BEST زنان در سال ۲۰۱۹

مگان راپینو برنده جایزه THE BEST زنان در سال ۲۰۱۹

مگان راپینو برنده جایزه THE BEST زنان در سال ۲۰۱۹

راپینو در ادامه درباره نژادپرستی صحبت کرد و به فوت دختر ایرانی هوادار استقلال هم اشاره کرد: برخی از داستانهایی که امسال بیش از همه برای من الهام بخش بوده اند – رحیم استرلینگ و کولیبالی. آنها در طول زندگی با نژادپرستی رو به رو بوده‌اند و همچنین آن دختر از ایران. کسانی که هر روز برای بازی با ورزشی که دوست دارند، می‌جنگند.

کاپیتان آمریکا در پایان گفت: سکوی خود را به افراد دیگر وام دهید. افراد دیگر را بالا ببرید. موفقیت خود را به اشتراک بگذارید. ما این فرصت را داریم که از این بازی زیبا استفاده کنیم تا دنیا را بهتر تغییر دهد.

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *