پدیده ای عجیب و نو ظهور از جریان خاص سیاسی: آقازاده ماساژور و فساد جنسی!

سکوت جریان خاص سیاسی در برابر آقازاده ماساژور و فساد جنسی!

جریان خاص سیاسی که در برابر هیچ هیاهو می سازند، حالا دربرابر فساد جنسی و بروز آقازاده ماساژور سکوت کرده و هیچ واکنشی نشان نمی دهند!

بازدداشت آقازاده ماساژور ماساژ و فساد جنسی آقازاده فاسد نماینده مجلس ماساژور و فساد جنسی

مجله اینترنتی پارسی گو: جریان خاص سیاسی که در برابر هیچ هیاهو می سازند، حالا دربرابر فساد جنسی و بروز آقازاده ماساژور سکوت کرده و هیچ واکنشی نشان نمی دهند! این در حالیست که اخبار دروغ و ضد و نقیض درباره میترا استاد، دختر آبی، و… به تیتر یک رسانه های این جریان تبدیل می شود!

ظهور فسادی عجیب: آقازاده ماساژور با خدمات سکسی!

اخیرا در رسانه های کشور خبری منتشر شده مبنی بر دستگیری باندی که اقدام به ماساژ و فساد جنسی کرده است. این خبر جنجال زیادی به راه انداخت. خصوصا اینکه سرکرده این باند، یکی از نزدیکان نماینده جنجالی تهران در مجلس شورای اسلامی است. این زن نماینده که قبلا برای ماجرای میترا استاد و دختر آبی جنجال ساز شده بود، و مثلا ماجرای دختر آبی را با شروع انقلاب در تونس مقایسه کرده بود! حالا باید به جای سکوت پاسخگو باشد.

پس از انتشار خبر دستگیری باند آقازاده ماساژور که فسادهای جنسی گسترده ای را انجام داده بودند، کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ آقازاده ماساژور به سکوت یک جریان خاص سیاسی در برابر این مفاسد اعتراض می کنند.

صحت و سقم این اخبار مشخص نبود تا اینکه دو تن از نمایندگان مجلس با انتشار پست هایی در صفحات شخصی شان این خبر را تایید کردند. محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی نوشت:

«‌اتاق های فکرشان برای فرار از پاسخگویی، هر روز به دنبال حاشیه سازی و ایجاد دوقطبی های نخ نما هستند. ‎دختر آبی را مستمسک قرار دادند، تا جائیکه ‎پسر فوتبالی را فراموش کردند و امروز در منجلاب ‎آقازاده ماساژور فرو رفته اند.»

اعتراض محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس به ماجرای آقازاده ماساژور

اعتراض محمد مهدی زاهدی نماینده مجلس به ماجرای آقازاده ماساژور

اعتراض به تناقض در رفتار جریان خاص سیاسی. آقازاده ماساژور و فساد جنسی

اعتراض به تناقض در رفتار جریان خاص سیاسی. آقازاده ماساژور و فساد جنسی

انتشار خبر سرکرده باند ماساژ و فساد جنسی در تهران. آقازاده ماساژور فساد جنسی

انتشار خبر سرکرده باند ماساژ و فساد جنسی در تهران. آقازاده ماساژور فساد جنسی

حالا باید دید این جریان خاص سیاسی، که منتظر یک اتفاق ساده اند تا با هزار و یکجور دوز و کلک و دروغ، پنجه بر صورت نظام اسلامی بیاندازند، با این افتضاح عجیب چگونه برخورد خواهند کرد؟ سکوت می کنند یا از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی می کنند؟ پدیده آقازاده ماساژور البته چیز عجیبی نیست. چراکه وقتی اعتقاد به دین نباشد از یکسو نظام اسلامی مورد هجمه قرار می گیرد و جریان مقاوت تضعیف می شود و از سوی دیگر انواع و اقسام فساد جنسی و اقتصادی ظهور می کند!

تکمله: اگرچه سایت هایی نظیر باشگاه خبرنگاران و رکنا به انتشار این خبر اقدام کرده اند، اما هیچ خبرگزاری رسمی این خبر را تأیید نکرده است. همچنین سرکار خانم سلحشوری نیز طی توئیتی خبر را تکذیب کرده و نوشتند: فی قلوبهم مرض فزادهم اللّه مرضا و لهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون (بقره-۱۰) دو برادرزاده ۴ و ۲۰ ساله دارم که اکنون در کنار خانواده خود در اهواز هستند. برادرم که فرزندش ۲۰ساله است، در نوجوانی به جبهه رفت و جانباز است. از خدا بترسید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنید. اگرچه پیشتر گزارش هایی در بعضی از سایت ها در فضای مجازی در رابطه با مراکز ماساژی که دست به اقدامات شنیع می زنند منتشر شده است، اما اصل خبر بازداشت برادرزاده خانم سلحشور کذب است. البته در آستانه انتخابات می توان انتظار نشر چنین اخباری را خصوصا در فضای غیر رسمی و شبکه های اجتماعی داشت، اما باید اخبار صحیح را از خبرگزاری های رسمی و سایت های معتبر پیگیری کرد. همچنین واکنش خانم سلحشوری درباره این خبر نیز در پارسی گو منتشر شده است که می توانید در لینک زیر مطالعه بفرمایید:

حتما بخوانید

واکنش پروانه سلحشوری به شایعه بازداشت بردارزاده اش + عکس

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

2 دیدگاه در “سکوت جریان خاص سیاسی در برابر آقازاده ماساژور و فساد جنسی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *