نفرات اول تا پنجم عصر جدید شناخته شدند: چرا فاطمه عبادی اول شد؟

چرا فاطمه عبادی نفر اول مسابقه عصر جدید شد؟

انتخاب پیام اخلاقی و انسانی فاطمه عبادی، در کنار هنر و توانایی شگفت انگیز این بانوی خوش ذوق ایرانی علت انتخاب او به عنوان برگزیده سری اول عصر جدید باشد.

فاطمه عبادی نفر اول مسابقه پر هیجان عصر جدید

مجله اینترنتی پارسی گو: فاطمه عبادی توانست با آراء مردمی، نفر اول و برگزیده سری اول مسابقه عصر جدید شود. اما چرا فاطمه عبادی نفر اول مسابقه عصر جدید شد؟ به نظر می رسد مضمون اجرای خانم عبادی توانسته است رضایت مخاطبان را به دست آورد.

فینال عصر جدید دیشب به صورت زنده برگزار شد. بر این اساس انتخاب نوشت: کتاب برنامه تلویزیونی پرمخاطب عصر جدید با پیروزی «فاطمه عبادی» بانوی نقاشی با شن با کسب ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای به آخرین برگ خود رسید.

بیش از ۲۴ میلیون رای مردمی در سبد ۵ فینالیست برنامه عصر جدید ریخته شد تا در ساعت های اولیه بامداد جمعه، محبوب ترین استعدادهای شناخته شده در برنامه عصر جدید مشخص شوند.

فینالیست های اولین سری مسابقه پر هیجان عصر جدید

فینالیست های اولین سری مسابقه پر هیجان عصر جدید

فینالیست های اولین دوره مسابقه پر هیجان عصر جدید

فاطمه عبادی هنرمند نقاشی با شن اهل بندر ماهشهر خوزستان ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رای را از آن خود کرد تا در صدر آخرین محفل عصر جدید بنشیند.

نفر دوم «محمد زارع» بود؛ جوان ماجراجویی که در کسوت هنرمند سیرک و آکروبات کار خطرها کرد و ۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۶۲ رای به دست آورد.

«پارسا خائف» کودک خواننده خوش صدا ۵ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۴ رای را با تحریر و پیچش های سحرانگیز تارهای صوتی حنجره اش به خود اختصاص داد و در جایگاه سوم ایستاد.

نفر چهارم «سعید فتحی روشن» است؛ شعبده بازی که شب ها چشم ها را به خود دوخت و روزها، بسیاری را به فضای مجازی کشاند تا چیزهایی را درباره عالم مجاز و شعبده از سایر همکارانش بشنوند راز از حقه های هنرمند زبردست چشم بند بگشایند که موفق شد ۳ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۳۱ رای را کسب کند.

گروه «دختران نینجا» که کلیشه های جنسیتی را خیلی جدی تر از گذشته شکستند تا ثابت کنند دختران ایرانی شکست ناپذیرند با ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۷۸۷ رای توجهی میلیونی را به سوی خود جلب کردند و گفتند که هزاران دختر ایرانی را به باشگاه ها کشانده اند.

دوشنبه شب تلویزیون بعد از مدت‌ها ترافیکی میلیونی از مخاطبان ایرانی را دشت کرد. فینال برنامه عصر جدید همه چیز را برای یک برنامه پرمخاطب و جذاب داشت.

۵ اجرا از ۵ فینالیست باعث شد در ساعات اجرای این برنامه کمی خیابان‌ها خلوت‌تر شود و در شبکه‌های اجتماعی پوشش زنده‌ای انجام شود.
فینالیست‌های عصر جدید در برنامه دوشنبه شب، پارسا خائف نوجوان اردبیلی که در بخش خوانندگی به فینال رسیده است، فاطمه عبادی در بخش طراحی با شن، محمد زارع در بخش حرکات نمایشی ، گروه دختران نینجا در بخش هنرهای رزمی و سعید فتحی روشن در بخش شعبده‌بازی بودند که شب جذابی را برای تلویزیون رقم زدند.

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی در ماه های گذشته با اجرای احسان علیخانی و داوری سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رویا نونهالی از شبکه سه میهمان خانه های مردم ایران بود.

جدول نتایج نهایی عصر جدید. رتبه های اول تا پنجم مشخص شدند

جدول نتایج نهایی عصر جدید. رتبه های اول تا پنجم مشخص شدند

شرح جوایز و رتبه های اول تا پنجم عصر جدید

فینالیست‌ های عصر جدید آخرین هنرنمایی خود را در برابر احسان علیخانی، داوران (امین حیایی، بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی) و تماشاگران اجرا کردند؛ این پنج نفر از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده به فینال رسیدند.

جایزه این مسابقات به شرح زیر است:

نفر اول: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصصی
نفر دوم: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصصی
نفر سوم: ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصصی
نفر چهارم: ۷۵ میلیون تومان اعتبار تخصصی
نفر پنجم: ۵۰ میلیون تومان اعتبار تخصصی

گفتنی است؛ در این نظرسنجی ۲۴.۴۰۵.۶۰۸ نفر شرکت داشتند و به نقل از موج، نفرات اول تا پنجم این رقابت ها براساس آرای مردمی انتخاب شدند که به شرح زیر هستند:

نفر اول: فاطمه عبادی ۶۵۴۴۹۶۴ رای
نفر دوم: محمد زارع ۵۹۱۶۳۶۲ رای
نفر سوم: پارسا خائف ۵۷۱۷۰۶۴ رای
نفر چهارم: سعید فتحی روشن ۳۱۴۸۴۳۱ رای
نفر پنجم: دختران نینجا با تعداد ۳۰۷۸۷۸۷ رای

فاطمه عبادی نفر اول مسابقه عصر جدید

فاطمه عبادی نفر اول مسابقه عصر جدید

فاطمه عبادی کیست و چرا رتبه اول را در مسابقه عصر جدید به دست آورد؟

فاطمه عبادی متولد ۱ مرداد ۱۳۶۸ در ماهشهر، نقاش است. وی به نقل از رویداد ۲۴، فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می‌باشد، فعالیت خود را با نقاشی رو بوم شروع کرد و حالا نقاشی رو سفال، نقاشی پرتره و نقاشی با خاک نیز می‌کند.

از علاقه تا یادگیری

علاقه اش به هنر نقاشی مثل همه بچه‌ها از دوران کودکی شروع شد. اما استعداد خاص او زیر نظر امجد حلبی نژاد استاد نقاشی و رئیس انجمن هنر‌های تجسمی بندر امام پرورش یافت تا اینکه نقاشی رو بوم را شروع کرد

از بوم نقاشی تا اجسام

خانم عبادی از نقاشی سیاه قلم و پرتره رنگی به طراحی رو سفال و چوب رسید و با تحصیلات آکادمیک در رشته گرافیک شروع به طراحی‌های مینیاتوری در دیوار شهری نیز کرد.

مادرش با وضو شیر می‌داد

پدرش می‌گوید عزت و ذلت دست خداست، فاطمه از کودکی استعداد فوق العاده‌ای به هنر نقاشی داشت، الحمدالله لطف خداست و مادرش هم با وضو بهش شیر می‌داد.

شهرت با عصر جدید

خانم عبادی با حضور در برنامه استعدادیابی عصر جدید و در برنامه بیستم آن در ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ دیده شد، او نه با نقاشی روی بوم بلکه نقاشی با شن خود را معرفی کرد. اجرای زیبایش به شدت در اولین برنامه مورد استقبال داوران و مردم قرار گرفت.

این موفقیت ادامه داشت تا اینکه با شکستن رکورد آرای مردمی در نیمه نهایی مسابقه عصر جدید با کسب ۴ میلیون ۶۰۳ هزار رای توانست به فینال این مسابقه راه یابد.

ازدواج و همسرش

فاطمه عبادی سال ۸۸ – ۸۹ با همسرش که یک آتش نشان ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک فرزند پسر متولد ۱۳۹۰ می‌باشد.

منبع در آمد

خانم هنرمند علاوه برای قبول سفارشات طراحی و کار نقاشی دیوار‌های شهری، تصویر سازی برای کتاب و مجلات هم می‌کند و در کنار آن به هنرجویان این رشته هم آموزش می‌دهد

هدف و آرزویم مهربانیست

من دوست دارم که بتوانم با کارم و رفتارم مهربانی را گسترش بدم، می‌توان با یک لبخند به یک عابر، یک کودک یا حتی مهربانی با محیط اطرافمان این زیبایی و انرژی را تقسیم کرد.

جمع بندی علت انتخاب فاطمه عبادی به عنوان برگزیده سری اول عصر جدید

به نظر می رسد انتخاب پیام اخلاقی و انسانی فاطمه عبادی، در کنار هنر و توانایی شگفت انگیز این بانوی خوش ذوق ایرانی علت انتخاب او به عنوان برگزیده سری اول عصر جدید باشد. سایر فینالیست ها هم هر کدام به نوعی برگزیده هستند، اما از بین همه این پنج نفر، تنها اجرایی که مفاهیم اخلاقی و انسانی را محور کار خویش قرار داده بود، و البته هم جذابیت و هم توانایی داشت، اجرای خانم فاطمه عبادی بود.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “چرا فاطمه عبادی نفر اول مسابقه عصر جدید شد؟

  1. نوشین

    به فاطمه عبادی عزیز خسته نباشید میگم و آرزوی موفقیت برایش می کنم کارش عالی و حر فه ای است دستش به خاطره اجرا های آرامش بخش و زیبایش درد نکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *