گریم متفاوت نادر سلیمانی در نقش یک زن با آرایش زیاد! + عکس

نادر سلیمانی در نقش زن با آرایش غلیظ! + عکس

نادر سلیمانی را با نقش های ماندگار و غالبا طنزش می شناسیم. اما آیا می توانید نادر سلیمانی در نقش زن با آرایش غلیط را تصور کنید؟ حتما این نقش او هم جذاب است.

نادر سلیمانی

مجله اینترنتی پارسی گو: نادر سلیمانی را با نقش های ماندگار و غالبا طنزش می شناسیم. اما آیا می توانید نادر سلیمانی در نقش زن با آرایش غلیط را تصور کنید؟ حتما این نقش او هم جذاب خواهد بود.

نادر سلیمانی از دیگر هنرمندانی است که با گریم زنانه ایفای نقش می‌کند، او با انتشار تصویر این نقش واکنش کاربران را در فضای مجازی برانگیخت. بر این اساس اسپوتنیک نوشت: مدت‌هاست که تعدادی از بازیگران مرد سینما و تلویزیون ایران در نقش زن به دلایل برخی محدودیت‌ها حضور می‌یابند و نقش آفرینی می‌کنند که غالبا این موضوع خبرساز می‌شود و حواشی‌هایی را نیز به دنبال دارد.

بازیگرانی همچون اکبر عبدی، علیرضا خمسه، مهران رجبی، امین حیایی، مهران غفوریان، جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، محسن تابنده، امیرحسین رستمی و تعدادی دیگر از بازیگران مرد در سینمای ایران در نقش زن در مقابل دوربین حاضر شدند.

نادر سلیمانی در نقش زن و واکنش کاربران فضای مجازی

نادر سلیمانی در نقش زن با آرایش غلیظ

نادر سلیمانی در نقش زن با آرایش غلیظ

به تازگی نیز نادر سلیمانی فرد یکی از بازیگران مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون ایران با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، از گریم زنانه‌اش و ایفای نقش در قالب یک زن خبر داد. با انتشار این تصویر واکنش‌های زیادی در فضای مجازی نسبت به گریم زنانه بازیگران مرد سینمای ایران به راه افتاد.

کاربران بسیاری با گریم زنانه و زن پوشی بازیگران مرد مخالف هستند، آن‌ها عقیده دارند پس از بازی اکبر عبدی در نقش زن، قرار گرفتن بازیگران مرد در نقش زن چندان جالب نیست؛ اما برخی از کاربران این اتفاق را در دنیای سینما معمول می‌دانند و نمونه‌هایی را از گریم زنانه بازیگران مرد همچون لویی اندرسون بازیگر و کمدین آمریکایی نام می‌برند که شباهت زیادی نیز به اکبر عبدی دارد.

جمعی از کاربران بازی بازیگران مرد در نقش جنس مخالف را به دلایلی همچون وجود برخی خط قرمز‌ها و محدودیت‌ها در سینمای ایران زشت نمی‌دانند و عقیده دارند زمانی که عموم جامعه ایران حضور زنان را در تئاتر و بازیگری نمی‌پذیرفت، مرد‌ها به ناچار در نقش زنان حاضر می‌شدند، به همین دلیل این موضوع نباید غیرعادی به نظر آید.

کاربرانی نیز با نگاه طنزآمیز و بیان جملاتی با محتوی طنز نسبت به ایفای نقش نادر سلیمانی فرد اظهار نظر می‌کنند و او را یکی از رقبای جدی بازیگرانی همچون اکبر عبدی، علیرضا خمسه و ارژنگ امیرفضلی برای گرفتن جایزه بهترین بازیگر نقش زن می‌دانند.

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *