علت خروج آیت الله تبریزیان از ایران چیست؟

آیت الله عباس تبریزیان: مافیا من را از ایران بیرون انداخت!

آیت الله عباس تبریزیان علت خروجشان از ایران و سکونتشان در نجف اشرف را مقاومت و مقابله مافیای قدرت و ثرورت در ایران در مقابل طب اسلامی بیان کردند.

طب اسلامی

مجله اینترنتی پارسی گو: کسانی که با طب سنتی آشنا باشند، لابد نام آیت الله عباس تبریزیان به گوششان آشنا می آید. این بزرگ مرد که بعدها با عظمت کارش آشنا خواهیم شد، اخیرا از ایران خارج و به نجف رفته اند. در آخرین سخنرانی رسمی منتشر شده از ایشان، علت این خروج از زبان آیت الله تبریزیان، مافیای قدرت و پول بیان می شود. مافیایی که با جان و سلامت مردم معامله می کند و طبعا در مقابل روشنگری های امثال آیت الله تبریزیان می ایستند.

متن پیاده شده سخنرانی آیت الله تبریزیان در نجف درباره خروجشان از ایران

چیزی را سالم نگذاشتند. بنده یک مقدار از این حرفها را بیان کردم، از ایران من را انداختند بیرون اینها مافیاست. این ها مفایای قدرت و پولند. اینها حاضر نیستند لبنیات سالم به مردم بدهند. چون صرف نمی کند! پس یک مشکل اساسی وجود دارد و کار جمعی می خواهد. در مرحله اول فرهنگ سازی است. می پرسند ما چه کنیم؟ وقتی همه غذاها سرطان زاست. گفتم کاری نمی شود کرد که یک شبه همه غذاها را درست کنیم. اما شخص باید از خودش شروع کند. سعی کند تا می تواند تراریخته استفاده نکند. به جای تخم مرغ کارخانه ای تخم مرغ محلی بگیرد. شروع کند و مطالبه گر باشد. مطالبه به این شکل که مثلا به میوه فروش بگو من سیب ارگانیک می خواهم. (وقتی تقاضا شد مجبور می شوند تولید را گسترش داده و در اختیار قرار دهند. کما اینکه در اروپا آغاز شده است.)

آیت الله عباس تبریزیان پدر طب اسلامی نوین

آیت الله عباس تبریزیان محقق و مروج طب اسلامی

آیت الله عباس تبریزیان علت خروجشان از ایران و سکونتشان در نجف اشرف را مقاومت و مقابله مافیای قدرت و ثرورت در ایران در مقابل طب اسلامی بیان کردند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *