توصیه مهم سردار کمالی به سربازان غایب!

آیا احیای مجدد طرح خرید خدمت سربازی اتفاق می افتد؟

خرید خدمت یک پدیده تبعیض‌آمیز و مشوقی برای تخلف بوده و اجرای این طرح در چند سال اخیر خود را نشان داد و کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت سربازی نباشد.

طرح خرید خدمت سربازی

مجله اینترنتی پارسی گو: خرید خدمت یک پدیده تبعیض‌آمیز و مشوقی برای تخلف بوده و اجرای این طرح در چند سال اخیر خود را نشان داد و کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت سربازی نباشد.

سردار موسی کمالی با بیان اینکه دیگر بخشش غیبت سربازی، به صورت کلی وجود ندارد، گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده معافیت سنی نیز دیگر وجود ندارد. وی با تأکید بر اینکه پرونده خرید خدمت مختومه شده، متذکر شد: تنها راه برای سربازان غایب، انجام خدمت سربازی است.

وی افزود: اگر سرباز، در حین خدمت حسن انجام‌وظیفه و رفتار داشته باشند، فرماندهان می‌توانند تا دو سوم اضافه خدمت آنها را ببخشند.

کمالی با اشاره به وجود بیش از ۲ میلیون مشمول غایب در کشور، خاطرنشان کرد: در این رابطه، ستادِ برخورد با مشمولان غایب و افرادی که آنها را بازداشت می‌کنند، تشکیل شده و جزئیات این طرح و نحوه برخورد با این افراد (مشمولان غایب) به زودی اعلام می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سؤال که با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس، شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان به دنبال احیای مجدد طرح خرید خدمت سربازی هستند، نیز یادآور شد: خرید خدمت یک پدیده تبعیض‌آمیز و مشوقی برای تخلف بوده و اجرای این طرح در چند سال اخیر خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه طرح خرید خدمت علاوه بر عدم کاهش غیبت، منجر به افزایش شدید غیبت شد، ادامه داد: می‌توان گفت پرونده خرید خدمت دیگر مختومه، بسته، به تاریخ سپرده شده و اجرایی نخواهد شد.

کمالی با تأکید بر اینکه کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت نباشد از مشمولان غایب خواست برابر قوانین جاری، تکلیف سربازی خود را روشن کنند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: آخرین خبر

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *