سرانجام اعتماد بیش از حد به اروپا: خیال خام ایران تجزیه شده در توئیت فدریکا موگرینی!

ایران تجزیه شده در توییتر فدریکا موگرینی! + تصویر و جزئیات

فدریکا موگرینی با انتشار تصویری در توییترش، خاورمیانه ای را نشان می دهد که در آن کشور ایران تجزیه شده و بخش هایی چون خوزستان و بلوچستان از آن جدا شده است!

فدریکا موگرینی و نمایندگان مجلس

مجله اینترنتی پارسی گو: توهین بزرگ مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در توییترش به مردم و تمامیت ارضی ایران، با خشم فعالان فضای مجازی همراه شد. فدریکا موگرینی با انتشار تصویری در توییترش، خاورمیانه ای جدید را نشان می دهد که در آن کشور ایران تجزیه شده و بخش هایی چون خوزستان و بلوچستان از آن جدا شده است!

موگرینی آرزوی خاورمیانه جدید را به گور میبرد!

به تازگی فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در اقدامی ضدایرانی توهین بزرگی به تمامیت ارضی کشورمان کرد و در هدر حساب کاربری توییتر خود از تصویر نقشه جهانی استفاده کرد که در آن کشور ایران تجزیه شده و بخش‌هایی همچون خوزستان، آذربایجان و بلوچستان از آن جدا شده است.

در ادامه تصویری از نقشه‌ای را که فدریکا موگرینی منتشر کرده است مشاهده می‌کنید:

تصویر ایران تجزیه شده در توییتر فدریکا موگرینی

تصویر ایران تجزیه شده در توییتر فدریکا موگرینی

واکنش کاربران به آرزوی موگرینی درباره خاورمیانه جدید و ایران تجزیه شده

انتشار این تصویر توهین‌آمیز در حساب توییتری فدریکا موگرینی با خشم کاربران فضای مجازی همراه شد و واکنش گسترده آنان را به همراه داشت. فعالان فضای مجازی ضمن اعتراض به استفاده از این تصویر به اروپا، آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی یادآوری کردند که تجزیه ایران و تشکیل خاورمیانه‌ جدید را به گور خواهند برد؛ همانطور که بزرگترهایشان هم خوراک مور و ملخ شدند اما یک وجب از خاک کشور ایران کم نشد. در ادامه واکنش‌های کاربران فضای مجازی را که با هشتگ #موگرینی و در اعتراض به توهین بزرگ فدریکا موگرینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است مشاهده می‌کنید:

واکنش کاربران به ایران تجزیه شده در توییتر موگرینی

واکنش کاربران به ایران تجزیه شده در توییتر موگرینی ۱

واکنش کاربران به ایران تجزیه شده در توییتر موگرینی 2

واکنش کاربران به ایران تجزیه شده در توییتر موگرینی ۲

واکنش کاربران به ایران تجزیه شده در توییتر موگرینی 3

واکنش کاربران به ایران تجزیه‌شده در توییتر موگرینی ۳

عکس تاریخی بعضی از نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی

عکس تاریخی نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی

عکس تاریخی نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی

این عکس هیچ توضیحی ندارد. اما خوب است با وضعیت فعلی، آقای رئیس جمهور، و دکتر ظریف عزیز که همیشه در مواجهه با غربی ها لبخند به لب دارد، بدون اخم وضعیت را برای مردم شرح دهند. داشته های مردم و آینده ایران عزیز را در برجام تقدیم کردند و قلب رآکتور اراک را بتن ریختند و در عوض آرزوی خام فدریکا موگرینی را تحویل گرفتند که تجزیه ایران را در سر می پروراند. تکلیف نمایندگانی که از دیدن موگرینی ذوق کرده اند که کاملا مشخص است. خصوصا برادر ارجمندی که در لباس مقدس روحانیت حضور دارد!

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *