آزاده صمدی با انتشار پستی به چالش سطل زباله پریناز ایزدیار پیوست!

آزاده صمدی به چالش سطل زباله پریناز ایزدیار پیوست!

آزاده صمدی به چالش سطل زباله پریناز ایزدیار پیوست و بیان داشت: اگر یکبار دل به دریا بزنیم و خود را به ضیافت غمگین کودکان بی پناه این شهر بزنیم نمی میریم!

آزاد صمدی

مجله اینترنتی پارسی گو: آزاده صمدی به چالش سطل زباله پریناز ایزدیار پیوست و بیان داشت: اگر یکبار دل به دریا بزنیم و خود را به ضیافت غمگین کودکان بی پناه این شهر بزنیم نمی میریم!

یک بازیگر سینما با بیان اینکه نمی‌میریم اگر یکبار هم دل به دریا بزنیم و خود را به ضیافت غمگین کودکان بی‌پناه این شهر برسانیم، به چالش سطل زباله پیوست.

آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون با پیوستن به چالش سطل زباله، در حمایت از کودکان زباله‌گرد در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به رنج این کودکان عادت نمی‌کنیم!

آزاد صمدی با انتشار پستی به چالش سطل زباله پریناز ایزدیار پیوست

آزاد صمدی با انتشار پستی به چالش سطل زباله پیوست

متن پست اینستاگرامی آزاده صمدی برای پیوستن به چالش سطل زباله پریناز ایزدیار به شرح زیر است:

درد را از هر طرف که می‌خوانی درد است، درست مثل قصه پرغصه‌ی آن کودکی که صبح تا شام از سطل زباله‌ای به سطل زباله دیگر کوچ می‌کند، زیر بار نابرابری و تحقیر کمر خم کرده و از کمترین حقوق انسانی محروم مانده است.

او که بر شانه‌های نحیف و کودکانه‌اش، کوله‌بار اندوه را به دوش می‌کشد. لابه‌لای زباله‌های بازیافتی‌اش را اگر خوب بگردی آثار بی‌مسئولیتی و بی‌کفایتی برخی از ما را خواهی دید. آری چنین است؛ «خوبان در این معامله تقصیر می‌کنند»

دعوت که همیشه نباید برای مهمانی‌ باشکوه و مجلل باشد، نمی‌میریم اگر یکبار هم دل به دریا بزنیم و خود را به ضیافت غمگین کودکان بی‌پناه این شهر برسانیم.

میان خبرهای زرد و سیاست‌زده این روزها چرخیدم، هیچ مسئولی، هیچ نماینده‌ای به چالش سطل زباله پویش بدسرپرست تنهاتر است و پریناز ایزدیار پاسخ مثبت نداد.

خیالی نیست، دیرزمانی است پذیرفته‌ایم خودمان باید به داد هم برسیم. ما که بی‌خیال این کودکان بی‌پناه نشده‌ایم، ما که به دیدن رنج کودکان زباله‌گرد عادت نکرده‌ایم، ما به چالش سطل زباله می‌پیوندیم تا اقرار کنیم که در فاجعه‌ی پدیده زباله‌گردی کودکان، همه مقصر و مسئولیم، تا به همشهریان خود یادآوری کنیم تفکیک زباله از مبدا چقدر می‌تواند دست استثمارگران را از سر این کودکان معصوم کوتاه کند. ما باید به این لشکر کم سن و سال اندوه ثابت کنیم به دیدن رنج‌شان در سطح این شهر پر از دود و گوگرد عادت نکرده‌ایم و نمی‌کنیم. درست که ما نه تصمیم گیرنده‌ایم نه سیاست‌گذار، اما همدرد که می‌توانیم باشیم‌.

پریناز ایزدیار

چالش سطل زباله پریناز ایزدیار

گفتنی است چندی پریناز ایزدیار بازیگر زن کشورمان، با مطرح کردن چالش سطل زباله از مردم و مسئولان خواسته بود برای فهمیدن رنج کودکان زباله‌گرد برای چند دقیقه سر خود را در سطل زباله فرو ببرند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ایمنا

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *