داعش ایران را تهدید کرد + تصاویر و جزئیات

بعد از نابودی گسترده مراکز و پایگاه های گروه تروریستی داعش، به تازگی و با انتشاری فیلمی ته مانده های گروه تروریستی داعش ایران را تهدید کرد.

داعش

مجله اینترنتی پارسی گو: بعد از نابودی گسترده مراکز و پایگاه های گروه تروریستی داعش، به تازگی و با انتشاری فیلمی ته مانده های گروه تروریستی داعش ایران را تهدید کرد و گفت منتظر اقدام های ما نه گفتارهای ما باشید!

گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی در فضای مجازی و با قرائت بیانیه‌ای به زبان فارسی جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد.

گروه تروریستی داعش پس از حمله به فیلیپین و محکوم شدن توسط ایران با انتشار ویدئویی در فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد. در این ویدئو اعضای این گروه تروریستی به زبان فارسی اعلام می‌کنند که داعش هنوز زنده است و حضور دارد و ایران به زودی بار دیگر با تهدیدهای داعش مواجه خواهد شد.

در این ویدئو که پنج تن از اعضای گروه تروریستی داعش با پوشاندن چهره خود در آن حاضر هستند و چهار تن از آن‌ها اسلحه در دست دارند، یکی از آنان به زبان فارسی شروع به تهدید ایران و اعلام می‌کند منتظر اقدام‌های ما و نه گفتارهای ما باشید.

تصویر ویدئوی منتشر شده از تهدید داعش

داعش ایران را تهدید کرد

داعش ایران را تهدید کرد

گفتنی است؛ جمعه گذشته در حمله انتحاری گروه تروریستی داعش به یک پایگاه نظامی در جنوب فیلیپین پنج نفر کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند. این انفجار در منطقه «ارخبیل سولو» واقع در جنوب فیلیپین روی داد، این منطقه پایگاه گروه تروریستی ابوسیاف در فیلیپین است.

همزمان با این حادثه خبرگزاری اعماق داعش گزارش داد که عناصر این گروه که با خود مواد منفجره داشتند به یک پایگاه نظامی در فیلیپین حمله کردند و صدها نظامی را کشته یا زخمی کردند. داعش همچنین تصاویر مهاجمان را که به خود مواد منفجره بسته بودند، منتشر کرده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *