توضیح شبکه سه درباره استفاده از کلاه‌گیس برای بازیگران زن در گاندو و کاناپه!

کلاه‌ گیس برای زنان در گاندو مجاز است و در کاناپه نه؟ + پاسخ

ماجرای استفاده از کلاه گیس برای زنان در گاندو با واکنش هوشنگ گلمکانی مواجه شد. مشاور مدیر شبکه سه نیز به انتقاد گلمکانی پاسخ داده است.

هوشنگ گلمکانی و انتقاد به کلاه گیس در گاندو

مجله اینترنتی پارسی گو: ماجرای استفاده از کلاه گیس برای زنان در گاندو با واکنش هوشنگ گلمکانی مواجه شد. مشاور مدیر شبکه سه نیز به انتقاد گلمکانی پاسخ داده است.

انتقاد هوشنگ گلمکانی از تبعیض در صداوسیما: کلاه گیس برای زنان در گاندو مجاز است و در کاناپه نه؟

حضور یک زن بدون حجاب در یکی از سکانس‌های آخرین قسمت پخش‌شده سریال «گاندو» انتقاد هوشنگ گلمکانی را از تبعیض در مدیریت فرهنگی در کشور برانگیخت و او را به دفاع از «کاناپه» کیانوش عیاری واداشت.

در بخشی از سریال «گاندو» که جمعه‌شب پخش شد، یک بازیگر زن که فارسی صحبت می‌کرد بدون حجاب حضور داشت. این اتفاق باعث شد تا هوشنگ گلمکانی سردبیر مجله فیلم با انتشار تصویری از این سکانس این سریال بنویسد:

استفاده از کلاه‌گیس برای بازیگر ایرانی سریال «گاندو» ایرادی ندارد ولی برای «کاناپه» مجاز نیست.

انتقاد هوشنگ گلمکانی به استفاده از کلاه گیس در گاندو

انتقاد هوشنگ گلمکانی به استفاده از کلاه گیس در گاندو

پیش از این حضور زنان بدون پوشش سر در قسمت اول این سریال هم خبرساز شده بود که تهیه‌کننده آن از خارجی بودن آن زن‌ها گفته بود.

توضیح شبکه سه درباره استفاده از کلاه‌گیس برای بازیگران زن در گاندو

مشاور مدیر شبکه سه در واکنش به انتقاد هوشنگ گلمکانی از تبعیض مدیران فرهنگی درباره فیلم «کاناپه»، تاکید کرد که در سریال «گاندو» کلاه‌گیس برای بازیگر ارمنی استفاده شده که غیرمسلمان است و محل فیلمبرداری هم ترکیه است.

در بخشی از سریال «گاندو» که جمعه‌شب پخش شد، یک بازیگر زن که فارسی صحبت می‌کرد، بدون حجاب و با کلاه‌گیس حضور داشت. این اتفاق با انتقادهایی همراه شد که از آن جمله می‌توان به هوشنگ گلمکانی منتقد باسابقه سینما اشاره کرد، او به انتقاد از تبعیض در مدیریت فرهنگی کشور پرداخت و توقیف «کاناپه» کیانوش عیاری را بابت استفاده از کلاه‌گیس برای بازیگران زن نادرست دانست.

حال کوروش کمره‌ای، مشاور مدیر شبکه سه سیما در صفحه شخصی خود پیرامون این موضوع نوشت:

«فیلم «کاناپه» در ایران با بازیگران مسلمان ساخته شد و کلاه‌گیس برای زن خانه‌دار در خانه استفاده شد.اما بازیگر این سکانس «گاندو» ارمنی، غیرمسلمان و نقش یک جاسوس را ایفا می‌کند و محل فیلمبرداری ترکیه است. دقیقا مثل فیلم «شکارچی شنبه»، تشکر از جناب گلمکانی بخاطر تماشای دقیق «گاندو».»

پاسخ مشاور مدیر شبکه سه به انتقاد هوشنگ گلمکانی درباره گاندو

پاسخ مشاور مدیر شبکه سه به انتقاد هوشنگ گلمکانی درباره گاندو

پیش از این هم حضور زنان بی حجاب در قسمت اول سریال «گاندو» با انتقادهایی رو به رو شد که سازندگان اعلام کردند بازیگران خارجی بودند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: خبرآنلاین

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *