تصاویر ایوانکا ترامپ دختر خوش قیافه رئیس جمهور آمریکا!

تصاویر جذاب از دختر رئیس جمهور آمریکا ایوانکا ترامپ + زندگی نامه

ایوانکا ترامپ، دختر زیبای رئیس جمهور آمریکا، قبل از دوران ریاست جمهوری پدرش نیز شهره بود و در زمینه های نویسندگی، مانکن، بیزینس و… فعال بوده است.

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا

مجله اینترنتی پارسی گو: تصور عامه مردم کشورمان این است که ایوانکا ترامپ پس از ریاست جمهوری پدرش به شهرت رسیده است. اما واقعیت این است که ایوانکا ترامپ، دختر زیبای رئیس جمهور آمریکا، قبل از دوران ریاست جمهوری پدرش نیز شهره بود و در زمینه های نویسندگی، مانکن، بیزینس و… فعال بوده است.

ایوانکا ترامپ دختر خوش قیافه رئیس جمهور آمریکا

دختر ترامپ برخلاف پدرش بسیار خوشگل و خوش اندام می باشد. دختر زیبای ترامپ یکی از بهترین زنان مدلینگ و خوش اندام در کشور آمریکا است.

ایوانکا ترامپ Ivanka Trump متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۸۱ بیزنس، نویسنده و مانکن سابق آمریکایی است. او به عنوان معاون رئیس اجرایی در امور توسعه و اکتسابها در سازمان ترامپ، درگیر همهٔ جنبه‌های امور مستغلات و مدیرت هتل این شرکت است. او رئیس جواهرات ایوانکا ترامپ است.

او دختر غول املاک و مستغلات دونالد ترامپ و مانکن سابق ایوانا ترامپ است. به گزارش فراناز از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به کارآموز اشاره کرد.

زندگی ایوانکا ترامپ

ترامپ در منهتن زاده شد، پدر او ابرتاجر آمریکایی دونالد ترامپ و مادرش ایوانا ترامپ ورزشکار و مانکن اصالتاً اهل چکسلواکی هستند. والدین او در ۱۹۹۱ که او ۱۰ ساله بود طلاق گرفتند. او دو برادر، یک خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دارد.

تحصیلات ایوانکا ترامپ

ترامپ دو سال در دانشگاه جرج‌تاون تحصیل کرد، و سپس به مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا در دانشگاه پنسیلوانیا (محل تحصیل پدرش) منتقل شد، و در سال ۲۰۰۴ با لیسانس اقتصاد با افتخار از آنجا فارغ‌التحصیل شد.

ایوانکا ترامپ به همراه پدرش رئیس‌جمهور ترامپ در دفتر بیضی کاخ سفید

ایوانکا ترامپ به همراه پدرش رئیس‌جمهور ترامپ در دفتر بیضی کاخ سفید

اطلاعات ویکی پدیایی از زندگی ایوانکا ترامپ

ایوانکا ماری ترامپ (انگلیسی: Ivanka Marie Trump؛ زادهٔ ۳۰ اکتبر ۱۹۸۱) تاجر، نویسنده و مانکن سابق آمریکایی است. او دختر چهل و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا و غول املاک و مستغلات دونالد ترامپ و زن اولش، مانکن سابق ایوانا ترامپ، است. او در دولت پدرش به عنوان شبه-بانوی اول نقش ایفا می‌کند.

او یک دهه به عنوان نایب رئیس اجرایی در امور توسعه و اکتساب‌های سازمان ترامپ، درگیر همهٔ جنبه‌های امور مستغلات و مدیریت هتل این شرکت بود. او رئیس جواهرات ایوانکا ترامپ است. از برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به کارآموز اشاره کرد.

ایوانکا هم‌اکنون در دولت پدرش به عنوان دستیار ویژهٔ رئیس‌جمهور مشغول به کار است.

ترامپ در منهتن زاده شد. پدر او ابر تاجر آمریکایی دونالد ترامپ و مادرش ایوانا ترامپ ورزشکار و مانکن اصالتاً اهل چکسلواکی هستند. والدین او در سال ۱۹۹۱ هنگامی که او ۱۰ ساله بود طلاق گرفتند. او دو برادر، یک خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دارد.

تحصیلات ایوانکا ترامپ 

ترامپ دو سال در دانشگاه جرج‌تاون تحصیل کرد، و سپس به مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا (محل تحصیل پدرش) منتقل شد، و در سال ۲۰۰۴ با لیسانس اقتصاد با افتخار از آنجا فارغ‌التحصیل شد.

دین دختر ترامپ

در سال ۲۰۰۹، پس از تحصیل نزد خاخام الی وینستاک از مکتب راماز ارتدکس مدرن، ترامپ به یهودیت به‌طور ارتدکس گروید و نام یائل را اختیار کرد. او متعاقباً رژیم غذایی کاشر را رعایت کرده و شبات را به جا می‌آورد، در سال ۲۰۱۵ گفته: من بسیار مراعات‌کننده [احکام دینی] هستم… این تصمیم برای من در زندگی بسیار عالی بوده‌است… من واقعاً می‌فهمم که با یهودیت، برای ارتباط خانوادگی برنامه‌ای عالی ایجاد می‌شود. از جمعه تا شنبه ما هیچ کاری جز ارتباط با همدیگر نمی‌کنیم. تماس تلفنی برقرار نمی‌کنیم.

تصاویر زیبا و باکیفیت ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا

ایوانکا ترامپ با لباس آبی

ایوانکا ترامپ با لباس آبی

ژست عاشقانه ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا

ژست عاشقانه ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا

لبخند زیبای ایوانکا ترامپ

لبخند زیبای ایوانکا ترامپ

چهره بدون آرایش ایوانکا ترامپ

چهره بدون آرایش ایوانکا ترامپ

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. فراناز ۲. نمناک ۳. ویکی پدیا

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *