شراره درشتی همسر رضا ژیان به سرطان مبتلا شد!

شراره درشتی بازیگر سریال زیر آسمان شهر به سرطان مبتلا شد!

شراره دشتی همسر مرحوم رضا ژیان و بازیگر سینما و تلوزیون ایران که در آثار متعددی از جمله سریال زیر آسمان شهر ایفای نقش کرده بود، به بیماری سرطان مبتلا شد.

شراره درشتی

مجله اینترنتی پارسی گو: شراره دشتی همسر مرحوم رضا ژیان و بازیگر سینما و تلوزیون ایران که در آثار متعددی از جمله سریال زیر آسمان شهر ایفای نقش کرده بود، به بیماری سرطان مبتلا شد.

شراره درشتی بازیگر زن ایرانی به سرطان مبتلا شد

شراره درشتی بازیگر زن ایرانی و همسر مرحوم رضا ژیان که سالهاست به سوئیس مهاجرت کرده و آنجا زندگی می‌کند با انتشار پستی خبر از ابتلا به سرطان خود داد.

شراره درشتی بازیگر زن ایرانی و همسر مرحوم رضا ژیان که سالهاست به سوئیس مهاجرت کرده و آنجا زندگی می‌کند به دلیل سرطان در بیمارستان بستری شده است. او با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

شراره درشتی سرطان

سوئیس، زوریخ: ۳.۲۶. ۱۳۹۸

من از سرطان قویترم. عشق بورزیم تا همیشه…

گفتنی است شراره درشتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که همسر زنده یاد رضا ژیان بود و بازی در سریال هایی چون «زیر آسمان شهر»، «روز‌های زندگی»، «کاکتوس»، «پدرخوانده»، «خانه شماره ۱۳» و فیلم‌های سینمایی چون «بله برون» و «شاخه گلی برای عروس» را در کارنامه هنری اش دارد.

آثار شراره درشتی

فیلم ها و سریال های شراره درشتی

زندگینامه مختصر رضا ژیان همسر شراره درشتی که در سال ۱۳۸۱ درگذشت

رضا ژیان همسر شراره درشتی که عمده فعالیتش بر صحنه تئاتر متمرکز بود از بازیگران بنام سینما و تلویزیون نیز به شمار می‌رفت و علاوه بر بازیگری آثاری را نیز کارگردانی کرد.

وی فعالیت هنری را از دوران تحصیل و در خانه پیشاهنگی و کاخ جوانان آغاز کرد و پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان و در سن بیست سالگی با پیوستن به «کارگاه نمایش»، وابسته به تلویزیون ایران، به صورت حرفه‌ای به بازیگری روی آورد. مجموعه‌های تلویزیونی «حرف تو حرف» و «سرزمین افتخار» از جمله مهمترین کار‌های این دوره از فعالیت هنری او به شمار می‌رود.

رضا ژیان پس از انقلاب بیشتر بر صفحه تلویزیون ظاهر شد که کارگردانی مجموعه تلویزیونی «مثل‌آباد» و بازیگری در آن و بازی در مجموعه‌های «محله برو بیا» و «محله بهداشت» نام او را بپش از پیش مطرح کرد. رضا ژیان چند سالی را نیز در خارج از ایران سپری کرد.

شراره درشتی و رضا ژیان

از جمله مشهورترین آثار هنری دیگر او می‌توان به این موارد اشاره کرد: مجموعه‌های تلویزیونی «طنزآوران جهان»، «تهران ۱۱- ۵۹۵ ج. ۴۸»، «آژانس دوستی»، «زیر بازارچه» و فیلم‌های سینمایی «مرد عوضی»، «مومیایی ۳»، «مسافر ری»، «عشق فیلم» و نمایش‌های «دوستان بامحبت» و «عشق روی خرپشته».

«رضا ژیان» در بهمن ۱۳۸۱ در سن ۵۳ سالگی در «بیمارستان شهریار» تهران درگذشت.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: فرارو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *