برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس جدا شد و به الاهلی عربستان پیوست!

برانکو رفت ؟ + جزئیات قرارداد با الاهلی عربستان

خبر عجیب اما ظاهرا واقعی است. برانکو رفت و دست لشکر مسئولان و مدیران پرسپولیس را به خاطر همه بدعهدی هایشان بست تا بدانند مربی حرفه ای رفتار حرفه ای دارد.

دلایل موفقیت برانکو ایوانکوویچ

مجله اینترنتی پارسی گو: خبر عجیب اما ظاهرا واقعی است. برانکو رفت و دست لشکر مسئولان و مدیران پرسپولیس را به خاطر همه بدعهدی هایشان بست. برانکو رفت تا به مدیران پرسپولیس بفهماند مربی حرفه ای رفتار حرفه ای دارد و با وعده و وعید کارش پیش نمی رود. البته امیدواریم با تلاش بیشتر، و اصلاح رفتار مسئولان باشگاه، مجددا شاهد حضور برانکو در فوتبال کشور باشیم.

باشگاه پرسپولیس: پول آماده است اما برانکو می‌خواهد فسخ کند!

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد درخواست برانکو ایوانکوویچ برای فسخ قرارداد مورد قبول نیست. سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه در پی مسایل پیش آمده در ارتباط با وضعیت همکاری سرمربی تیم، با تاکید بر اینکه برانکو ایوانکوویچ را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می داند و همه اقدامات را طبق توافق به عمل آمده انجام داده است، اطلاعیه ای را صادر کرد.

«به اطلاع هواداران پر شور باشگاه پرسپولیس می‌رساند؛ در پی موافقت آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محترم تیم فوتبال باشگاه، مبنی بر تسویه حساب قرارداد فصل ۹۸ – ۹۷ و وصولی پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ این باشگاه آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ مورد توافق در زمینه مطالبات فصل خاتمه یافته و پیش پرداخت فصل آتی (بر اساس قرارداد معتبر فی مابین) اعلام و ارز مورد نیاز نیز تهیه کرد.

با این وجود، امروز (۲۶ خرداد ۹۸) نامه‌ای از وکیل حقوقی ایشان دریافت نمودیم که اعلام کرده‌اند قرارداد فصل ۹۹ – ۹۸ را به صورت دو جانبه فسخ نماییم.

این پیشنهاد مورد قبول این باشگاه نیست. تمامی تمهیدات لازم اعم از آماده نمودن مبالغ مورد توافق مربوط به فصل ۹۸ – ۹۷، پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ و بلیت بازگشت به تهران، برای آغاز تمرینات پیش از فصل فراهم و همچنین مذاکره با بازیکنانی که مورد پیشنهاد ایشان برای پیوستن به تیم بوده اند انجام شده است.

با عنایت به تمام این موارد و با توجه به تصمیم باشگاه، برانکو ایوانکوویچ، تنها گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس است و مخالفت باشگاه به ایشان در ارتباط با فسخ قرارداد اعلام شد.

لازم به توضیح است که باشگاه بیشتر از ۶۰ درصد اصل قرارداد ایشان را قبلاً پرداخت نموده است. مابقی اصل قرارداد، پاداش‌های تعهد شده در قرارداد و پیش پرداخت فصل بعد هم آماده پرداخت بوده و کتباً نیز به ایشان اعلام گردیده است.

بر این اساس، همانطور که در خلال سال‌های اخیر، شاهد تعهد، وفاداری و رفتار حرفه‌ای از آقای برانکو ایوانکوویچ بوده‌ایم که همواره باعث سربلندی باشگاه و هواداران بوده و در عین حال از احترام متقابل و حس قدرشناسی اعضای باشگاه و هواداران نسبت به خود، برخودار بوده‌اند، انتظار می‌رود پاسخ مناسبی از ایشان دریافت نماییم.

باشگاه اطمینان می‌دهد که به صورت شفاف همه موارد را به صورت رسمی از کانال باشگاه در اختیار هواداران و علاقمندان قرار داده تا انشاءالله از فضای مبتنی بر حدس و گمان و شنیده‌ها پرهیز شده و در فضایی تفاهم آمیز منافع باشگاه، سرمربی محترم و سایر اعضا حاصل گردد.»

برانکو و تعظیم به هواداران

واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به نامه فسخ قرارداد برانکو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: درباره حضور آقای برانکو باید بگویم پول ایشان بصورت نقد آماده است تا تحویلش شود. ایرج عرب در گفتگویی، در خصوص نامه فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ به باشگاه پرسپولیس بابت عدم دریافت مطالبات خود گفت: اقای برانکو طلب دارد و ما هم طلب ایشان را آماده کرده ایم تا صبح دوشنبه به صورت نقد در اختیارش قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: همه چیز در این باره به پرداخت پول آقای برانکو بستگی دارد که پولش را هم آماده کرده ایم. هیچ گزینه‌ای دیگری هم غیر از برانکو نداشته و نداریم. او سرمربی پرسپولیس است.

خبر قرارداد برانکو با الاهلی عربستان

سایت کروات: برانکو با الاهلی قرارداد امضا کرد/ جزئیات فاش نشده است

سایت کروات جرمانیاک در خبری اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان قرارداد امضا کرده است. سایت جرمانیاک کرواسی با انتشار خبری از برانکو ایوانکوویچ نوشت که سرمربی کروات از پرسپولیس جدا شده است. در این سایت آمده است مشکلات مالی که حاصل از تحریم‌های آمریکا علیه کشور ایران بود و بدهی ۶۰۰ هزار یورویی پرسپولیس به برانکو عامل اصلی جدایی این سرمربی کروات شده است.

بر این اساس برانکو با باشگاه الاهلی عربستان به توافق رسیده است و قرارداد امضا کرده و البته جزئیات قرارداد وی فاش نشده است. الاهلی تیم عربستانی دو بار موفق شده در سال‌های ۱۹۸۶ و ۲۰۱۲ فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود و نایب قهرمان شود.

خداحافظی برانکو

اعلام جزییات دلایل سرمربی پرسپولیس برای جدایی

سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی این باشگاه خواهان فسخ قراردادش با این باشگاه شد. عدم اجرای تعهدات مالی باشگاه پرسپولیس در قبال برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش باعث شد تا سرمربی سرخپوشان نامه‌ای به باشگاه ارسال کند و در آن خواهان فسخ قراردادش شود.

در این نامه برانکو ضمن گلایه از بدقولی‌های مالی عنوان کرد که باید مطالبات دستیارانش را همانند او پرداخت شود و این موضوع می‌تواند چالش دیگری را مقابل روی مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار دهد.

برانکو در این نامه عنوان کرده که باشگاه پرسپولیس از نظر مالی دچار مشکلات زیادی است و نمی‌تواند به تعهدات مالی خود عمل کند و از آنجا که بخش اعظمی از پول باشگاه برای تسویه حساب با او هزینه شده به همین دلیل این مسأله شاید تبعاتی را برای برانکو به وجود بیاورد.

برانکو عنوان کرده که چون بازیکنان هم پول نگرفته‌اند و اگر او پولش را بگیرد آن زمان بازیکنان مدعی می‌شوند پول‌های آنها به حساب برانکو واریز شده و این موضوع شاید او را دچار چالش کند به همین دلیل از مسئولان خواسته برای جلوگیری از این اتفاقات قرارداد او فسخ شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در پی این مسأله جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل دادند تا تصمیمات لازم را در قبال این موضوع اتخاذ کنند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو.
منبع: فوتبالی

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *