حمله به بانوی محجبه به خاطر امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان خمام استان گیلان!

عکس: کتک زدن بانوی محجبه در شهرستان خمام استان گیلان!

اخیرا فیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که مضمون آن کتک زدن بانوی محجبه در شهرستان خمام استان گیلان است.

حمله به زن محجبه در خمام

مجله اینترنتی پارسی گو: اخیرا فیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که مضمون آن کتک زدن بانوی محجبه در شهرستان خمام استان گیلان است. در این فیلم یک زن دیگر، با حرکتی وحشیانه به سمت زن محجبه می آید و او را با ضربه ای نقش زمین می کند. واکنش ها به این حرکت وحشیانه در کشور اسلامی ادامه دارد. همچنین خبر می رسد زن ضارب شناسایی و پرونده قضایی برای وی تشکیل شده است.

عکس کتک زدن بانوی محجبه در خمام

ضاربان بانوي آمر به معروف در رشت

ضاربان بانوي آمر به معروف در رشت

تصویر زنی که در خمام مورد ضرب و شتم قرار گرفت

تصویر زنی که در خمام مورد ضرب و شتم قرار گرفت

جای تأسف دارد که در حکومتی که داعیه اسلامی بودن دارد، یک بانوی محجبه به جرم امر به معروف و نهی از منکر که از واجبات دینی است، با حرکت وحشیانه ای مورد تعرض قرار می گیرد. مسئولان دولت تدبیر و امید، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی حاشیه امنی برای این افراد هنجار شکن به وجود آورده اند، به نحوی که این افراد به خود اجازه می دهند به یک بانوی چادری اهانت کرده و حتی وی را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

اگرچه قصور متوجه مسئولان است، اما از اقدام قاطع دستگاه انتظامی برای شناسایی ضارب بانوی محجه و نیز از اقدام قاطع دستگاه قضایی برای تشکیل پرونده در سریع ترین زمان ممکن باید تشکر کرد. به امید روزی که اجرای احکام اسلامی و واجبات دینی، در کشور اسلامی و در حکومت اسلامی هزینه نداشته باشد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *