یک ورزشکار پاراتیراندازی با کمان در هلند پناهنده شد

پوریا جلالی‌ پور ورزشکار پاراتیراندازی با کمان پناهنده شد!

پوریا جلالی پور ورزشکار پاراتیراندازی کشورمان که سهمیه المپیک را هم به دست آورده بود، در جریان مسابقات جهانی در هلند به ایران بازنگشت و پناهنده شد.

پوریا جلالی پور

مجله اینترنتی پارسی گو: پوریا جلالی پور ورزشکار پاراتیراندازی کشورمان در جریان مسابقات جهانی در هلند به ایران بازنگشت و پناهنده شد. پوریا جلالی پور سهمیه المپیک را هم به دست آورده بود.

پوریا جلالی پور ورزشکار پاراتیراندازی با کمان ایران در جریان مسابقات جهانی در هلند پناهنده شد

مسابقات جهانی پاراتیراندازی با کمان به میزبانی هلند برگزار شد که ۶ ملی‌پوش ایران در بخش انفرادی و میکس سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کردند.

در این بین شنیده شده یکی از ورزشکاران پناهنده شده و به تهران برنگشته است. شنیده شده پوریا جلالی‌پور در هلند مانده و فدراسیون به دنبال بازگرداندن این ورزشکار است اما فعلا خبری نشده است. جلالی‌پور یکی از ورزشکارانی است که سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرده است. غلامرضا شعبانی‌بهار همراه ملی‌پوشان پاراتیراندازی به هلند سفر کرده بود و در کنگره جهانی نیز حضور داشت.

چندماه پیش، عماد خلج در زمان مسابقات لاس‌وگاس در آمریکا پناهنده شد. همسر این ورزشکار در آمریکا حضور دارد اما وی نتوانست ویزای این کشور را بگیرد به همین دلیل زمان برگزاری مسابقات در لاس‌وگاس به آمریکا رفت و دیگر برنگشت.

۶ ورزشکار ایران در این مسابقات سهمیه انفرادی و میکس را برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کردند.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: فارس

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *