وقتی سرخیو راموس کریستیانو رونالدو را به عروسی اش دعوت نمی کند!

چرا راموس رونالدو را به عروسی اش دعوت نکرد؟

راموس رونالدو را به عروسی اش دعوت نکرد. این در حالیست که سرخیو راموس، دیوید بکام، جرارد پیکه و… را به عروسی دعوت کرده است اما نامی از رونالدو وجود ندارد.

راموس رونالدو

مجله اینترنتی پارسی گو: راموس رونالدو را به عروسی اش دعوت نکرد. این در حالیست که سرخیو راموس، دیوید بکام، جرارد پیکه و بازیکنان دیگری را به عروسی دعوت کرده است. اما نامی از رونالدو در بین دعوت شدگان وجود ندارد.

سرخیو راموس، کاپیان رئال مادرید کسانی مثل دیوید بکام و جرارد پیکه، ستاره بارسلونا را به مراسم عروسی خود دعوت کرده ولی نام هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو در فهرست مهمانان او نیست.

راموس، رونالدو را به عروسی‌اش دعوت نکرد

سرخیو راموس، کاپیتان و ستاره رئال مادرید این هفته ازدواج خواهد کرد. ستاره اسپانیایی برای مراسم ازدواج خود فهرستی ۵۰۰نفره تهیه کرده که پر از ستاره‌های بزرگ فوتبال و دیگر چهره‌های مشهور دنیا است اما نکته عجیب اینجا است که نام کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی که ۹ سال با راموس در رئال مادرید همبازی بوده در میان مهمانان او دیده نمی‌شود.

راموس تا چند روز دیگر در کلیسای جامع شهر سویا با یک مجری تلویزیونی اسپانیایی ازدواج خواهد کرد. از جمله مهمانان مراسم عروسی راموس به دیوید بکام و همسرش ویکتوریا و جرارد پیکه، ستاره بارسلونا و همسرش اشاره شده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید راموس و همسرش فهرستی ۵۰۰ نفره از مهمانان مراسم ازدواج‌شان تهیه کرده‌اند. رسانه‌های اسپانیایی از ازدواج راموس به عنوان ازدواج سال یاد می‌کنند.

علت دعوت نشدن رونالدو به عروسی راموس چیست؟

گفته می‌شود علت دعوت نشدن رونالدو به مراسم عروسی راموس، اختلافی است که بین این دو ستاره اتفاق افتاده و علتش جدایی رونالدو از رئال مادرید برای پیوستن به یوونتوس بوده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *