امیر مهدی ژوله بالاخره عذرخواهی کرد: با عصبانیت نوشته بودم!

عذرخواهی امیر مهدی ژوله از مردم به خاطر پست جنجالی اش!

عذرخواهی امیر مهدی ژوله از مردم نیز به خاطر واکنشی بود که به قول خودش با عصبانیت درباره واکنش ها به سفر رامبد جوان و همسرش به کاندا نوشته شده بود.

امیر مهدی ژوله

مجله اینترنتی پارسی گو: رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا سفر کرده اند و عده ای به این عقیده بودند که آنها می خواهند فرزندشان را در کانادا به دنیا بیاورند. امیر مهدی ژوله به واکنش ها به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کاندا واکنشی عصبی نشان داد. عذرخواهی امیر مهدی ژوله از مردم نیز به خاطر همین واکنشی بود که به قول خودش با عصبانیت نوشته شده بود.

عذرخواهی امیر مهدی ژوله از مردم نیز به خاطر واکنشی بود که به قول خودش با عصبانیت درباره واکنش ها به سفر رامبد جوان و همسرش به کاندا نوشته شده بود.

واکنش امیرمهدی ژوله به انتقادات به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا

امیرمهدی ژوله در پستی اینستاگرامی به انتقاداتی که این روزها از رامبد جوان و همسرش برای سفر به کانادا و به دنیا آمدن فرزندشان در آن کشور می‌شود پاسخ داد.

در پی سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای اکران فیلمشان در این کشور، که با زمان به دنیا آمدن فرزندشان همزمان شده است و عده‌ای آن را بهانه‌ای برای تولد فرزند این زوج هنرمند در کشور کانادا می‌دانند و این روزها واکنش‌های بسیاری به این موضوع در فضای مطبوعات و فضای مجازی صورت گرفته، امیرمهدی ژوله در پستی اینستاگرامی نوشت:

«میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟ چون رسالت برنامه ش این تعریف شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و “گریه بلد”سرزمینش، شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده. میدونید چرا یکی میره بچه ش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه ش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و “گریه بلد” بار بیاد. اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم یقه پدرمون رو بگیریم.اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم یقه روان پزشک مون رو بگیریم.»

توهین امیر مهدی ژوله به مردم در دفاع از سفر رامبد جوان و همسرش به کاندا

توهین امیر مهدی ژوله به مردم در دفاع از سفر رامبد جوان و همسرش به کاندا

عذرخواهی امیر مهدی ژوله از مردم به خاطر پست جنجالی

امیرمهدی ژوله بابت به کاربردن تعابیری در پست حمایتی‌اش از رامبد جوان که موجب گلایه‌مندی برخی از کاربران فضای مجازی شده بود، عذرخواهی کرد و علت واکنش تندش را گزارش بخش خبری ۲۰:۳۰ دانست.

امیرمهدی ژوله، صبح امروز پستی را در حمایت از رامبد جوان و نگار جواهریان در اینستاگرام منتشر کرده بود که در آن تعابیری را به کار برده بود که با موجی از انتقادها همراه شد.

حال این هنرمند با انتشار پستی دیگر ضمن عذرخواهی، نوشته است: «من بعد از دیدن گزارش بیست و سی که به بهانه انتقادات مردم توی کار رامبد جوان گذاشته بود، عصبانی بودم و عصبانی پست گذاشتم.

با وجود توضیحات فراوان، همین‌جا از همه کسانی که از بعضی تعبیرهای اون پست به درست یا غلط آزرده شده بودند یا براشون سوتفاهمی ایجاد شده بود، بابت استفاده از اون تعبیرها صمیمانه عذرخواهی میکنم.»

عذرخواهی امیرمهدی ژوله از مردم به خاطر پست جنجالی

عذرخواهی امیرمهدی ژوله از مردم به خاطر پست جنجالی

گفتنی است یکی از کاربران فضای مجازی به امیر مهدی ژوله نوشته بود اگر مجری زلال احکام هم برای تولد فرزندش به کانادا رفته بود به همین شکل از او دفاع می کردید؟ پاسخ این سوال را وجدان آقای ژوله خواهد داد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. باشگاه خبرنگاران جوان ۲. خبرآنلاین ۳. دنیای اقتصاد

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *