سبقت لیونل مسی از کریستیانو رونالدو و نیمار در درآمدزایی

سبقت لیونل مسی از کریستیانو رونالدو و نیمار در درآمدزایی

مجله اینترنتی پارسی گو: مهاجم آرژانتینی بارسلونا از ژوئن سال ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۱۹، مجموعا ۱۱۲میلیون یورو درآمد داشته و پردرآمدترین ورزشکار سال جاری میلادی لقب گرفته است. کریستیانو رونالدو در رده دوم قرار دارد و نیمار سوم است. سبقت اسطوره آرژانتینی باشگاه بارسلولای اسپانیا لیونل مسی از کریستیانو رونالدو و نیمار در بحث درآمدزایی در سال ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ به صدر اخبار ورزشی رسیده است.

در بین تمام ورزشکاران دنیا، لیونل مسی از ژوئن ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۱۹ بیشترین درآمد را داشته.این ستاره آرژانتینی در این بازه زمانی ۱۱۲ میلیون یورو درآمد داشته؛ طبق گزارش منتشره در مجله فوربس، در رده های بالایی این لیست، نام فوتبالیستهای دیگری هم به چشم می خورد؛ کریستیانو رونالدو دوم است و نیمار در رده سوم قرار دارد.

از ۱۱۲ میلیون یورویی که در این بازه زمانی به حساب مسی واریز شده، ۸۱ میلیون یورو مجموع حقوقها ودرآمدزایی های اوست و ۳۱ میلیون یورو از قراردادهای اسپانسرینگ عاید این ستاره آرژآنتینی شده است. درآمد رونالدو دراین بازه زمانی ۹۶ میلیون یورو بوده و نیمار ۹۲ میلیون یورو پول دریافت کرده است. درآمدزایی نیمار از قراردادهای اسپانسرینگ کمتر از لیونل مسی و رونالدو است؛

رونالدو در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹، مبلغ ۳۹ میلیون یورو از اسپانسرهایش دریافت کرده؛ این رقم برای مسی ۳۱ میلیون یورو و برای نیمار ۲۶.۵ میلیون یورو بوده است.

آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به لطف حقوق بالایی که در باشگاه ویسل کوبه دریافت می کند، در جایگاه چهل و ششم قرار گرفته است.

در لیست صدورزشکاری که بیشترین درآمد را دراین بازه زمانی داشته اند، نام ورزشکاران رشته های دیگری نیز به چشم می خورد؛ مارک گاسول بسکتبالیست اسپانیایی صدم است؛ رافا نادال تنیسور اسپانیایی هم در جایگاه سی و هفتم قرار دارد. نادال ۸ میلیون یورو از فعالیتهای ورزشی اش درآمد داشته و ۲۳ میلیون یورو بابت قراردادهای اسپانسرینگ دریافت کرده.

پل پوگبا دراین لیست در رده چهل و چهارم قرار دارد ودر صورت انتقالش به رئال مادرید احتمالا درآمدزایی او افزایش خواهد یافت و مسوت اوزیل هم در جایگاه پنجاه و هفتم قرار گرفته. آنتوان گریزمن در رده هفتاد و پنجم، گرت بیل در رده هفتاد و نهم هستند. (سبقت لیونل مسی از کریستیانو رونالدو و نیمار در درآمدزایی)

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: فوتبالی

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *