ماجرای عجیب دختر جنجال ساز اسنپ و رعایت نکردن قانون ختم به خیر شد!

عذرخواهی دختر جنجال ساز اسنپ از راننده و شرکت اسنپ

با عذرخواهی دختر جنجال ساز اسنپ از راننده و شرکت اسنپ و کسانی که از این اتفاق ناراحت شده بودند، این ماجرا هم به نوعی ختم به خیر شد.

دختر جنجال ساز اسنپ

مجله اینترنتی پارسی گو: مسافر خانم هنجارشکن تاکسی اینترنتی اسنپ که چند روز پیش با انتشار رسید سفر خود خبرساز شده بود، عذرخواهی کرد. به این ترتیب و با عذرخواهی دختر جنجال ساز اسنپ از راننده و شرکت اسنپ و کسانی که از این اتفاق ناراحت شده بودند، این ماجرا هم به نوعی ختم به خیر شد.

مسافر هنجارشکن تاکسی اینترنتی اسنپ که پیش‌تر با اشتراک گذاشتن تصویر رسید سفر ناتمام خود در فضای مجازی خبرساز شده بود، بار دیگر حساب کاربری خود در توییتر را فعال کرد. او در جدیدترین پست خود از تمام افرادی که به واسطه این اتفاق ناراحت شدند، عذرخواهی کرد.

حتما بخوانید

سعید عابدی کیست؟ + عکس

این مسافر در توییتر خود نوشت:

«اینجانب از راننده اسنپ، مجموعه اسنپ و تمام کسانی که خاطرشان به موجب جریان اخیر جریحه دار شده عذر خواهی کرده و اعلام می دارم به قوانین کشورم التزام و اهتمام دارم»

عکس عذرخواهی دختر جنجال ساز اسنپ

عذرخواهی دختر جنجال ساز اسنپ

عذرخواهی دختر جنجال ساز اسنپ

گفتنی است؛ چند روز پیش یکی از رانندگان اسنپ با نام سعید عابدی، به مسافر خانم خود به دلیل رعایت نکردن حجاب تذکر داد که این موضوع با حاشیه‌ها و واکنش‌هایی همراه بود. پس از چند ساعت آن مسافر با انتشار تصاویر و مشخصات راننده در توییتر خود از مسولان اسنپ خواست تا این راننده را اخراج کنند! براساس اظهارات راننده این خودرو، او صرفاً از مسافر خود خواسته بود تا حجاب خود را براساس قانون خود اسنپ رعایت کند اما این مسافر با زیرپا گذاشتن قانون هنجارشکنی کرد و حاضر نشد حجاب خود را رعایت کند. این مسافر هتجارشکن در اقدام هنجارشکنانه دیگر مرز حریم خصوصی را زیر پا گذاشت و تصوری از ازین راننده را به همراه رسید سفر در صفحه شخصی فضای مجازی خود به اشتراک گذاشت. او با انتشار این تصاویر و مشخصات راننده در توییتر از مسئولان اسنپ خواست این راننده را اخراج کنند!

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *