قهرمان کاراته نوید محمدی در سانحه تصادف درگذشت!

نوید محمدی قهرمان کاراته بر اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس

نوید محمدی نخستین مدال آور تاریخ کاراته ایران در المپیک آرژانتین در سانحه تصادف درگذشت تا جامعه ورزشی کشور را داغدار کند.

نوید محمدی

مجله اینترنتی پارسی گو: نوید محمدی نخستین مدال آور تاریخ کاراته ایران در المپیک آرژانتین در سانحه تصادف درگذشت تا جامعه ورزشی کشور را داغدار کند.

محمدی نخستین مدال‌آور کاراته ایران در المپیک متأسفانه ساعت ۲ بامداد امروز در شهر شیراز بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. طبق صحبت‌های مربیان وی محمدی در منطقه کوهسار شیراز با از دست دادن کنترل اتومبیل دچار سانحه شده و جان خود را از دست داده است.

محمدی اولین مدال‌‌آور تاریخ کاراته ایران در المپیک جوانان ۲۰۱۸ بود. مدال طلای مسابقات نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۶ و مدال نقره مسابقات جوانان آسیا را در کارنامه خود داشت. مراسم خاکسپاری و بدرقه نوید محمدی فردا هفدهم خردادماه از مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شیراز برگزار خواهد شد.

پارسی گو این ضایعه را به خانواده مرحوم محمدی و جامعه بزرگ کاراته و ورزش تسلیت عرض می‌کند.

تصویر دلخراش از صحنه تصادف قهرمان کاراته نوید محمدی

تصادف قهرمان کاراته نوید محمدی

تصادف قهرمان کاراته نوید محمدی

نوید محمدی نخستین مدال‌آور تاریخ کاراته ایران در المپیک آرژانتین در اثر سانحه تصادف درگذشت تا جامعه کاراته را داغدار کند.

نوید محمدی اولین مدال‌آور تاریخ کاراته ایران در المپیک فردا به خاک سپرده می‌شود

مراسم خاکسپاری و بدرقه مرحوم محمدی قهرمان المپیک جوانان آرژانتین در سال ۲۰۱۸ فردا در شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

نوید محمدی نماینده تیم ملی کاراته ایران در رده جوانان که سال گذشته موفق به کسب اولین مدال طلای کاراته ایران در المپیک آرژانتین شده بود، ساعت ۲ بامداد امروز بر اثر سانحه رانندگی متأسفانه جان خود را از دست داد.

مراسم خاکسپاری محمدی فردا جمعه ۱۷ خردادماه از مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شیراز برگزار خواهد شد.

مرحوم محمدی نخستین مدال کاراته ایران در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ را از آن خود کرده بود. مدال نقره مسابقات جوانان آسیا سال ۲۰۱۸ و مدال طلای مسابقات نوجوانان آسیا سال ۲۰۱۶ را وی در طول این سال‌ها کسب کرده بود.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: فارس

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *