زندگی نامه ملیحه مرادی + عکس

ملیحه مرادی کیست؟ + عکس

ملیحه مرادی از شاگردان محمد رضا شجریان و از فارغ التحصیلان آواز ایران از کنسرواتوار تهران است که این روزها پخش آوازهایش در فضای مجازی خبر ساز شده است.

ملیحه مرادی خواننده زن

مجله اینترنتی پارسی گو: ملیحه مرادی از شاگردان محمد رضا شجریان و از فارغ التحصیلان آواز ایران از کنسرواتوار تهران است که این روزها با انتشار آوازهایش در فضای مجازی خبر ساز شده است.

ملیحه مرادی، خواننده زنی است که محمدرضا شجریان با عنوان کسی که در آواز شیوه او را دنبال می‌کند و از پس تدریسش برمی‌آید، معرفی‌اش کرده است. او خواننده زنی‌ست که با توجه به توانایی و سابقه‌اش اگر مَرد بود، در ایران، بسیار بیش از این می‌شناختندش. 

ملیحه مرادی کیست

عکس ملیحه مرادی شاگرد محمد رضا شجریان

ملیحه مرادی خواننده شاگرد محمد رضا شجریان کیست؟

مليحه مرادي، از شاگردان محمد رضا شجريان و فارغ التحصیل و مدرس آواز ايراني كنسرواتوار تهران است که کلیپ های آواز خوانی اش در فضای مجازی پخش شده است.

همچنین نام ملیحه مرادی را که سرچ کنید؛ می‌بینید که از شاگردان پریسا (خواننده، ردیف‌دان و استاد آواز ایرانی)، حسین علیزاده و محمدرضا شجریان بوده و کنسرت‌های متعددی در خارج از کشور داشته که ازجمله مهمترین‌شان می‌توان به خوانندگی در گروه همنوازان سرو به سرپرستی مجید درخشانی اشاره کرد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. ایلنا ۲. آفتاب ۳. گرامها

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *