پگاه آهنگرانی با چه هدفی به شورای نگهبان رفت؟

پگاه آهنگرانی برای چه کاری به شورای نگهبان رفت؟ + عکس

پگاه آهنگرانی برای ساخت مستند جدیدش که درباره انتخابات ۸۸ است با حضور در شورای نگهبان در پی یافتن سوالاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ بود.

پگاه آهنگرانی

مجله اینترنتی پارسی گو: شب گذشته تصویری منتشر شد که از حضور پگاه آهنگرانی در دفتر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان خبر می داد. با انتشار این عکس، سوالی در ذهن مخاطبان ایجاد شد که پگاه آهنگرانی برای چه کاری به شورای نگهبان رفته است؟

توئیت دکتر عباسعلی کدخدایی درباره حضور پگاه آهنگرانی در شورای نگهبان

توئیت دکتر عباسعلی کدخدایی درباره حضور پگاه آهنگرانی در شورای نگهبان

دعوت کدخدایی از پگاه آهنگرانی برای نظارت در انتخابات اسفند ۹۸

کدخدایی در توضیح این تصویر در اکانت توییترش نوشت: خانم آهنگرانی سوالاتی پیرامون انتخابات سال۸۸ داشتند که تلاش کردم به آنها پاسخ بدهم. در پایان از ایشان دعوت کردم به عنوان یکی از ناظران مردمی شورای نگهبان بر فرآیند انتخابات پیش رو(اسفند ۹۸) نظارت کنند تا از نزدیک با نحوه عملکرد ناظران ما آشنا شوند.

پگاه آهنگرانی در کنار دکتر عباسعلی کدخدایی

پگاه آهنگرانی در کنار دکتر عباسعلی کدخدایی

نفر سوم در عکس پگاه آهنگرانی و دکتر کدخدایی کیست؟

نفر سوم در تصویر هم سهیل کریمی است. مستندساز اصولگرا. او و پگاه آهنگرانی به عنوان یک مستندساز اصلاح‌طلب یک سالی است که درگیر ساخت مستندی درباره انتخابات سال۸۸ هستند و در جریان همان مستند هم سروکارشان به دفتر کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان افتاده است و این تصویر از این جلسه سه‌نفره منتشر شده است.

علت حضور پگاه آهنگرانی در شورای نگهبان چه بود؟

پگاه آهنگرانی برای ساخت مستند جدیدش که درباره انتخابات سال ۸۸ است در شورای نگهبان حضور پیدا کرد. این مستند ساز که گرایشات اصلاح طلبانه دارد، با حضور در شورای نگهبان در پی یافتن سوالاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ بود. گفتنی است سهیل کریمی، مستند ساز اصولگرا نیز در این جلسه حضور داشته است.

پگاه آهنگرانی (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک) هنرپیشه و مستندساز ایرانی است. پگاه فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. خبرآنلاین ۲. شبکه ایران

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *